IMHO nie dasz rady
A to z prostej przyczyny – wylacznik AUTO (lewy) i prawy sa po prostu inne (lewy czerwony,
wszystkie inne niebieskie). Do tego pomiedzy wylacznikami jest wsadzony elektromagnes z
taka zasuwką niewielką.
Zasada działania jest prosta – jak pociagniesz wylacznik dalej niz zwykle to masz klikniecie.
Czujnik przeciazenia to nic innego jak malutka plytka wewnatrz, ktora mierzy plynacy prąd.
Jak urzadzenie utomatycne zalaczy, to wspomniany juz elektromagnes trzyma wylacznik
w jakiejs pozycji (latwo zaobserwowac, ze przy wylaczonym zaplonie przelacznik sie nie utrzyma
w pozycji zaymkanie/otwieranie). Po zatrzymaniu szyby silnik zaczyna ciagnac sporawy prąd.
Czyli jak prad wzrosnie powyzej jakiejs ustalonej wartosci to urzadzenie sterujace wylacza wspomnainy
juz elektromagnes i guzik opada.
Teraz gdybys chcial zrobic prawy przelacznik na auto to potrzebujesz klawisz z napisem AUTO (rozni sie od innych tym, ze ma taki bolec pod elektromagnes), elektromagnes, elektroniczna plyteczke, ktora odmierzy Ci plynacy prad i wysteruje odpowiednio elektromagnes.
Z ukladem elektronicznym jest najmniejszy problem, ale nie ma juz tam miejsca na drugi elektromagnes obok wylacznika.
Pozdrawiam.