Nie pali jak jest mokro/wilgoć
Witam,
Witam ponownie. Nie było mnie trochę na forum z powodów osobistych.
Na szczęście już mi się poukładało <muza>
Zakupiłem sobie samochodzik który mi się od dawna podobał i ......
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Mazdy 323F BJ z silnikiem 1.6.
Niestety pojawił się problem.
Wcześniej Mazda paliła na dotyk.
Niestety jak popada to z rana muszę kręcić dobre 10-20 s żeby załapała i to też nie na wszystkie cylindry.
Dopiero po jakimś czasie jest ok (tak po 10 s). Czuć wyraźnie zapach paliwa.
Jak jest ciepło to wszystko działa jak należy.
Domyślam się że do wymiany przewody, kopułka itd. tylko......
Jest tu aparat zapłonowy?
Czy tylko ta cewka zapłonowa?
Czy wymieniać tylko przewody na razie i może świece?
Przewody są tylko 2 sztuki?
Wcześniej miałem 323C BA 1.5 Z5 i tam całkiem inaczej było to rozwiązane. <olaboga>
Proszę o radę.....
Dopisano 17 cze 2016, 20:16:
Pomoże ktoś coś?
Witam ponownie. Nie było mnie trochę na forum z powodów osobistych.
Na szczęście już mi się poukładało <muza>
Zakupiłem sobie samochodzik który mi się od dawna podobał i ......
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Mazdy 323F BJ z silnikiem 1.6.
Niestety pojawił się problem.
Wcześniej Mazda paliła na dotyk.
Niestety jak popada to z rana muszę kręcić dobre 10-20 s żeby załapała i to też nie na wszystkie cylindry.
Dopiero po jakimś czasie jest ok (tak po 10 s). Czuć wyraźnie zapach paliwa.
Jak jest ciepło to wszystko działa jak należy.
Domyślam się że do wymiany przewody, kopułka itd. tylko......
Jest tu aparat zapłonowy?
Czy tylko ta cewka zapłonowa?
Czy wymieniać tylko przewody na razie i może świece?
Przewody są tylko 2 sztuki?
Wcześniej miałem 323C BA 1.5 Z5 i tam całkiem inaczej było to rozwiązane. <olaboga>
Proszę o radę.....
Dopisano 17 cze 2016, 20:16:
Pomoże ktoś coś?