Strona 1 z 1

Zegary w dieslu

PostNapisane: 29 gru 2014, 18:18
przez booolooo
Produkcja 14/01/2003
Silnik 2.0 diesel
Problem: Obrotomierz jest wyskalowany do 6,5 tyś. obrotów. Dalej pole czerwone. Standardowo powinno być chyba do 5 tyś. Czy takie przypadki się zdarzały czy jedyna opcja to wymiana licznika na wersje benzynową?

PostNapisane: 30 gru 2014, 02:19
przez Michał
Coś dziwnie,
diesel ma wyskalowany licznik do 6 tys. obrotów, czerwone pole zaczyna się przy 5 tys. i tak jest ok, ja tak mam w mojej Maździe. Na benzyne to by było za mało, tam obrotomierz jest wyskalowany do 8 tys. a czerwone pole zaczyna się przy 6,5 tys. obrotów.
Na pewno dobrze spojarzałeś, nie jest czasem do 6 tys.?
tutaj fotka zegarów do diesla:
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4862175222

Re: Zegary w dieslu

PostNapisane: 30 gru 2014, 12:51
przez booolooo
Źle się wyraziłem. Wyskalowane do 8tyś. Czerwone pole od 6,5 tyś. Coś takiego jak poniżej
Obrazek
Pytałem bo być może jakaś "felerna" wersja, ale na 99% musiała być przekładka.

PostNapisane: 30 gru 2014, 20:53
przez misiek1
Według mnie jeśli masz taki licznik w dieslu to na 100% ktoś go przekładał, tylko w jakim celu?

PostNapisane: 30 gru 2014, 21:59
przez xedos1972
żeby zmienić przebieg auta ,taniej dostał licznik lub miał go za darmo niż wyniosła by korekta u fachmana za którą by musiał by zapłacić ,czas pokaże czy kupiłeś złoma czy np. licznik był wymieniony z powodu awarii tamtego.

Re: Zegary w dieslu

PostNapisane: 31 gru 2014, 00:55
przez booolooo
Dzięki za odpowiedzi. Czas pokaże. Jak na razie od ponad roku sobie klekocze bez problemów.