Różne kraje homologacji szyb i lamp + marki

Powitać!
Jestem na etapie przebierania w ofertach sprzedaży Madzi 323F BJ i mam kilka pytań, odpowiedzi na które do tej pory nigdzie nie znalazłem.
HOMOLOGACJA
Wszystkie egzemplarze jakie do tej pory obejrzałem mają przeróżne homologacje szyb i lamp. Dominuje E6 czyli Belgia oraz E13 czyli Luksemburg. E1 (Niemcy) jest rzadkością, mimo że wszystkie egzemplarze były rzekomo stamtąd sprowadzane. Na jednym aucie potrafią być jednocześnie homologacje E1, E4 i E6.
Czy ktoś z Was orientuje się skąd Japończyki brały szyby i lampy do Mazd? Czy oryginalne homologacje powinny być Japońskie (E43)? Zdaję sobie sprawę, że na polski rynek trafiają głównie egzemplarze bite w Niemczech ale czy nie powinny one mieć homologacji niemieckiej zakładając, że tam były naprawiane? Żadnej E20 (Polska) póki co nie spotkałem.
LAMPY
Dominują BOSCH, Stanley i tańsze badziewia typu TYC i DEPO. W serwisach Mazdy twierdzą, że oryginały powinny być z lub bez loga Mazdy, że dostawcą oryginałów był Stanley a BOSH nie lub odwrotnie lub że żadne z nich, zależy do którego serwisu się zadzwoni.
SZYBY
Głownie Nippon Safety i Saint Gobain (Securit). Jakiś no name też się czasem zdarzy. Bywa, że jedne czytelne od zewnątrz, inne od wewnątrz. Żadne z tych co widziałam nie miały loga Mazdy
Z góry dzięki za pomoc i przepraszam jeżeli na któreś z pytań padła już konkretna odpowiedź na forum.
Jestem na etapie przebierania w ofertach sprzedaży Madzi 323F BJ i mam kilka pytań, odpowiedzi na które do tej pory nigdzie nie znalazłem.
HOMOLOGACJA
Wszystkie egzemplarze jakie do tej pory obejrzałem mają przeróżne homologacje szyb i lamp. Dominuje E6 czyli Belgia oraz E13 czyli Luksemburg. E1 (Niemcy) jest rzadkością, mimo że wszystkie egzemplarze były rzekomo stamtąd sprowadzane. Na jednym aucie potrafią być jednocześnie homologacje E1, E4 i E6.
Czy ktoś z Was orientuje się skąd Japończyki brały szyby i lampy do Mazd? Czy oryginalne homologacje powinny być Japońskie (E43)? Zdaję sobie sprawę, że na polski rynek trafiają głównie egzemplarze bite w Niemczech ale czy nie powinny one mieć homologacji niemieckiej zakładając, że tam były naprawiane? Żadnej E20 (Polska) póki co nie spotkałem.
LAMPY
Dominują BOSCH, Stanley i tańsze badziewia typu TYC i DEPO. W serwisach Mazdy twierdzą, że oryginały powinny być z lub bez loga Mazdy, że dostawcą oryginałów był Stanley a BOSH nie lub odwrotnie lub że żadne z nich, zależy do którego serwisu się zadzwoni.
SZYBY
Głownie Nippon Safety i Saint Gobain (Securit). Jakiś no name też się czasem zdarzy. Bywa, że jedne czytelne od zewnątrz, inne od wewnątrz. Żadne z tych co widziałam nie miały loga Mazdy
Z góry dzięki za pomoc i przepraszam jeżeli na któreś z pytań padła już konkretna odpowiedź na forum.