No więc w mojej przedliftowej Bj zamontowany mam licznik najprawdopodobniej z poliftowej wersji (temperatura zewnętrzna na liczniku) jako ,że nie jest doprowadzony sygnał ciągle mruga -40 co jest irytujące więc chciałbym wstawić tam temperaturę zewnętrzną z czujnika między zderzakiem a chłodnicą a na zegarku podać temperaturę wewnętrzną wiem ,że to jest możliwe bo użytkownik Piotroll tak miał niestety on tego nie robił i za bardzo nie wie co i jak.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie pomysły
Problemy z zegarami (licznikiem)
Strona 1 z 1
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
problem jest w kostkach poprostu jest inne rozmieszczenie kabli ja mam przed liftową i kupiłem liczznik z poliftowej tyle że ja przelożyłem całe bebechy z zegarów i teraz mam nie estetyczną dziure nad wyświetlaczem bo w poliftowej wyświetlacz kmh jest wiekszy a z kostkami nie chciało mi sie bawić bo jak coś spi..sze to będzie elektromechanik potszebny
zbigniew.82
- Od: 5 wrz 2008, 22:00
- Posty: 16
- Skąd: jastrzębje zdrój
- Auto: MAZDA 323 BJ
Wiem ,ze jest większy o tą linię z temperaturą domyślam się także ,że w przedliftowej nie jest puszczony sygnał na kostkę bo nie było takiej potrzeby skoro licznik nie miał informacji o temp. chodzi mi głównie ,żeby odkryć które piny są odpowiedzialne za termometr z nowym liczniku i podpięcie się pod niego drugim czujnikiem
Czyli potrzebny mi schemat licznika z pinonologią
Czyli potrzebny mi schemat licznika z pinonologią
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Dobra ogarnąłem sprawę bez rozbierania teraz tylko znaleźć 2 czujnik
Drugi czujnik kupiony jest to Termistor NTC 2k2 lub 2.2k jak kto woli wskazania w miarę precyzyjne różnica 1 stopnia więc w granicach błędu w końcu nie mruga wkurzające -40
Drugi czujnik kupiony jest to Termistor NTC 2k2 lub 2.2k jak kto woli wskazania w miarę precyzyjne różnica 1 stopnia więc w granicach błędu w końcu nie mruga wkurzające -40
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Witam mam mały problem szukałem na forum ale nie skutecznie otóż musiałem wymienić licznik w mojej madzi 323f ditd z 99r. ponieważ jakiś czas temu zrobili mi się zwarcie i przestało działać kilka rzeczy i w zwiazku z tym zakupiłem używany licznik od takiego samego auta tylko z 2000 r. i problem polega na tym że po wymianie licznika nie gaśnie kontrolka ręcznego i temperatura silnika jest na max wiem że to coś z kablami przy kostkach tylko nie wiem co z czym zamienić i tu prosiłbym o pomoc. Z góry dziękuję za pomocy
-
misiek3132
W mojej poprzedniej maździe wskaźnik temp się wieszał i była to wina zegarów, po wymianie na nowe wszystko się naprawiło. By sprawdzić czy wskazówka zegarów jest ok musisz zewrzeć wejścia we wtyczce czujnika temp jak wskazówka pójdzie na maksa a po wyjęciu zworki spadnie na dół znaczy wskaźnik jest ok. Robisz to na przekręconej stacyjce bez odpalania auta.
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
Edit nie cytujemy całych postów, które są bezpośrednio nad
Tak tylko że ten drugi licznik pochodzi z mazdy z 2000r. a moja jest z 99r. i podobno są inaczej podłączone kable i trzeba by coś ewentualnie pozamieniać jeśli jest to możliwe i jeszcze czy jazda z takimi defektami jest bezpieczna?
Tak tylko że ten drugi licznik pochodzi z mazdy z 2000r. a moja jest z 99r. i podobno są inaczej podłączone kable i trzeba by coś ewentualnie pozamieniać jeśli jest to możliwe i jeszcze czy jazda z takimi defektami jest bezpieczna?
-
misiek3132
misiek3132 napisał(a):po wymianie licznika nie gaśnie kontrolka ręcznego i temperatura silnika jest na max
1 nie wiesz czy masz sprawne hamulce, bo się kontrolka cały czas świeci
2 nie wiesz czy silnik Ci się gotuje
odpowiedz sobie sam na swoje pytanie czy to jest bezpieczne zarówno dla Ciebie jak i dla kondycji silnika i reszty auta
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Witam,
mam taki problem ze w trakcie jazdy predkościomierz raz dziala raz nie dziala ;/ no i km przez to sa zle nabijane. Miał ktoś moze podobny przypadek i wie czego to wina ?
mam taki problem ze w trakcie jazdy predkościomierz raz dziala raz nie dziala ;/ no i km przez to sa zle nabijane. Miał ktoś moze podobny przypadek i wie czego to wina ?
-
qma91
może kostka z tyłu coś nie styka z tyłu liczniku od tego bym zaczął
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości