Nowe drzwi do BJ

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez emplo » 2 lip 2012, 11:15

Witajcie,

Czy spotkaliście się z zamiennikami drzwi do naszej Madzi?
Ceny oryginałów w Carspeed i Fox Rzeszów przyprawiają o palpitacje serca dlatego zacząłem się zastanawiać czy nie można by kupić drzwi taniej...

A chodzi oczywiście o rudą, która w szybkim tempie pożera ranty.

Tak sobie myślę, że naprawa rantów to jednak dość poważna blacharsko robota i może lepiej byłoby wymienić całe drzwi. Pytanie tylko czy da się to zrobić w zbliżonej cenie?

Rozważał ktoś taki scenariusz?
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 14:20
Posty: 50
Skąd: Kraków
Auto: 323F BJ 1.5 16v 1999r

Postprzez Don Gregorio » 2 lip 2012, 13:24

Szukaj raczej w powypadkowych na szrotach nieuszkodzonych wersji i tyle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Dolson » 3 lip 2012, 12:31

Można na allegro kupić praktycznie każdą część karoserii pod kolor. Tyle, że pozostaję różnica między zdjęciami oferty a faktycznym stanem części. Ja po lekkiej stłuczce wymieniłem przedni błotnik i zderzak na używki z allegro pod kolor. Ogólnie stan części uznałem za dobry. Najgorzej wyglądał dół błotnika przy otworach montażowych. Rdza spod baranka uformowała piękne pęcherze. Epoxy Brunox, podkład Standoxa, baranek Tectyl, komplet dwóch ory sprayów z ASO, Dremel i do roboty. Sprayem też można malować jak ktoś ma skilla. Za pierwszym razem wyszło do D (za bardzo rozszalałem się z barankiem), za drugim wyszło elegancko. Ogólnie pomalowałem dół błotnika i wyszedłem troszkę ponad fabryczną linię baranka. jednak moja mazda została sprowadzona ze słonecznej Italii i przy odpowiednich warunkach klimatcznych oraz kącie patrzenia widać różnice między "nowym" błotnikiem (zapewne zdjęty ze sztuki z UK) a resztą karoserii. A jeśli chodzi o drzwi to jakiś rok temu zrobiłem małą konserwację w wewnątrz na dole przy otworach odpływowych. Brunox plus Standox i trzyma się do dziś.
Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2010, 11:01
Posty: 44
Skąd: Olsztyn/Manchester
Auto: 323F BJ 2.0 Ditd 2001
M6 GG 2.0 Citd 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323