Hm, moim skromnym zdaniem, samo zdjęcie schowka na kubki, to dopiero połowa sukcesu.

na zdjęciu jest jeszcze popielniczka, ale ...
Ja u siebie aby wyjąć zapalniczkę, musiałem wywalić cały tunel, aby było łatwiej, może nie szybciej, ale ...

faktem jest że zapalniczka była "przypieczona" do obudowy i trochę się nad jej wyjęciem pomęczyłem.
Kable przyłączeniowe do zapalniczki są w takiej kostce którą inaczej się nie podłączy tylko prawidłowo.
Idąc dalej w temacie. Aby dogłębnie odpowiedzieć na pytanie "kubi2410" jak zdjąć/rozebrać konsolę środkową to:
Po zaciągnięciu hamulca ręcznego, chwytamy za plastikowy panel – i z wyczuciem ciągniemy go do góry. Chwytamy w pobliżu obrotu dźwigni.

Tak to wygląda po wyjęciu, jak widać zatrzaski są "wielokrotnego" użytku, przynajmniej u mnie .
Aby zdemontować schowek z miejscem na kubki, chwytamy od spodu i z wyczuciem ciągniemy do góry

Dalszy demontaż samochodu
Następnie wyciągamy spinkę /ta przy dźwigni przyśpieszenia/ zdejmujemy "kapturek" z śruby tunelu, odkręcamy śrubę
następnie odkręcamy śrubę między fotelami /wszystko to tyczy obu stron tunela/

oraz te dwie śruby

Należy jeszcze wyjąć/rozłączyć przełącznik TSC/OFF
Kiedy to wszystko zrobimy, chwytamy za tunel, który już jest luźny i można go, chwytając za "tył", ostrożnie wyciągnąć.


I to by było na tyle, jak mawiał Profesor Mniemanologii Stosowanej – Jan Tadeusz Stanisławski.