Strona 1 z 1

Interfejs diagnostyczny – jaki działa

PostNapisane: 23 lis 2011, 17:50
przez Pieraś
Hej,

Kupował ktoś z Was interfejs diagnostyczny do BJ'ki?
Jakiś hint jaki można użyć by móc nie tylko kasować błędy ale wyłączać np. poduszkę lub
nawet coś poprzestawiać?

Dotyczy BJ z 2003.

pzdr

Re: Interfejs diagnostyczny – jaki działa

PostNapisane: 23 lis 2011, 19:01
przez Combat
Witam, odpowiedz na Twoje pytanie brzmi najlepszy jest mazdowski niestety sam go nawet nie posiadam, mam na stanie ok 400 rożnych programów diagnostycznych do rożnych marek do rożnych kabli ale akurat do mazdy używam uniwersalnego którego miałem z kablem. Testowałem rożne na maździe ale wynik był ten sam możliwość z czytania danych niektórych parametrów/kasowanie błędów. Z tego co wiem to do poduszek trzeba mieć odpowiedni kabel/adapter inaczej na zwykłym obd 2 nic nie zdziałasz. Jakbym miał pieniądze to bym bosch-a KTS kupił ale za drogi biznes dla studenta informatyki :D On najprawdopodobniej dalby sobie rade z poduszkami, z przestawianiem większości parametrów. No tyle z mojej wiedzy. Może jeszcze ktoś się wypowie.

Re: Interfejs diagnostyczny – jaki działa

PostNapisane: 23 lis 2011, 19:07
przez Pieraś
Skoro już napisałeś o dużej ilości interfejsów ... VAG KTT pójdzie bez problemu na Renault i Mitsubishi?
Podobno dla Mitsubishi by działało trzeba zewrzeć PIN 1 i 4

Re: Interfejs diagnostyczny – jaki działa

PostNapisane: 23 lis 2011, 20:04
przez Combat
Tyle ze VAG-i są pod vw, audi, seaty, skody robione bardziej a takiego nie posiadam i nie sprawdzałem, pod mazdę mi nie poszło, nic nie mogłem nim zrobić, muszę uwzględnić ze tez piny na kablu maja w przypadku vag-a znaczenie. Jestem studentem informatyki, a nie mechanikiem a bardziej mechanikiem diagnosta pojazdów. Kasowałem sam sobie błąd w BJ z 2002 roku i w hondzie accord i tyle. Nie zajmuje się tym na codzien !! Bardziej hobbistycznie. I tak apropo to o VAG KTT nie słyszałem, wśród kolekcji programów takiego nie posiadam. VAG-COM popularny program ale tak jak pisze program dla grupy vw. Co do Renault i Mitsubishi to nie mam pojęcia. Zreszta miedzy nami ja innych aut niz mazda nie widze wiec tylko co do mazdy i Twojego pytania o BJ sie zainteresowalem i odpowiedziałem.

Re: Interfejs diagnostyczny – jaki działa

PostNapisane: 13 sty 2015, 23:31
przez Suazi3
To do bj jeszcze nic noe wymyślili, żaden interfejs nie działa,tylko kabelki i zworka. Nic na alledrogo, szkoda.

PostNapisane: 28 sty 2015, 20:19
przez 19arek93
Ja używam najtańszego adaptera OBD2 z allegro + 4 kabelki by podpiąć się pod maską.

Program ForScan. Można kasować błędy ABS, silnika(tu nie powiem na 100% – nie mam błędów), odczytywać parametry pracy auta.

PostNapisane: 29 sty 2015, 00:43
przez Bolsblue
Suazi3 napisał(a):To do bj jeszcze nic noe wymyślili, żaden interfejs nie działa,tylko kabelki i zworka. Nic na alledrogo, szkoda.

OBD2 mają Bj po lifcie.

Re: Interfejs diagnostyczny – jaki działa

PostNapisane: 31 sty 2015, 21:45
przez alan78
Ja mam LM232 i program ScanMaster. Laczy sie bez wiekszych problemow i odczyty bledów robie sam <rotfl>

Re: Interfejs diagnostyczny – jaki działa

PostNapisane: 1 lut 2015, 10:22
przez Suazi3
Bolsblue Dzięki za info., czyli powinno u mnie chodzić mazdę mam z 2002 roku. Zastanawiam się nad najlepszym zestawem, stosunek cny do ilości sprawdzanych parametrow włącznie z silnikiem diesla 2.0 DITD, 74 kw.

PostNapisane: 2 lut 2015, 16:53
przez FrisBy
mam Mazdę z 2003r i nie mogę znaleźć gniazda OBD2 pod kierownicą, jest tylko gniazdo w komorze silnika, którego jak na razie nie ogarnąłem. Wszyscy piszą, że powinno być pod kierownicą. sprowadziłem auto z Belgii i może na Belgię nie montowali takich bajerów :(

Re: Interfejs diagnostyczny – jaki działa

PostNapisane: 2 lut 2015, 17:06
przez Bolsblue
ono nie jest centralnie pod kierownicą, tylko pod lewym kolanem tak nieco bardziej z boku.