moja ukochana mazda 323F(ditd) stoi delikatnie pochylona na stronę pasażera przodem(około 1 cm)
Wymieniłem amortyzatory, bo twierdził mechanik że to jest powodem. Niestety to nie to. Autko nadal stoi pochylone. Jednakże wczoraj zauważyłem że mam wybitą końcówkę drążka kierowniczego(czego oczywiście mechanik nie zauważył) właśnie od strony pasażera. Czy to może być powodem że auto stoi pochylone?
mazda 323F BJ Krzywo stoi
Strona 1 z 1
kolego jak Ty sprawdziłeś ten 1cm bo wartość bez urazy ale jest śmieszna.... możesz mieć ciśnienie w oponach różne i tu bym szukał przyczyny a nie amortyzatory to raz a dwa amortyzatory nie odpowiadają za wysokość auta tylko sprężyny a końcówka drążka nie ma nic do tego...
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 27 kwi 2010, 21:23
- Posty: 142
- Auto: Mazda 323F 99' BJ 1.5 16V ZL
Wysokość sprawdza się od środka koła do błotnika.
Dopuszczalna różnica pomiędzy stronami to 10mm.
Za wysokość odpowiadają sprężyny, nie amortyzatory.
Końcówka drążka nie może mieć na to wpływu.
Ewentualnie inny, krzywy element zawieszenia bądź nadwozia...
Dopuszczalna różnica pomiędzy stronami to 10mm.
Za wysokość odpowiadają sprężyny, nie amortyzatory.
Końcówka drążka nie może mieć na to wpływu.
Ewentualnie inny, krzywy element zawieszenia bądź nadwozia...
- Od: 6 paź 2008, 17:56
- Posty: 486
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda dwa zero
Zdecydowanie sprężyny( Wiem to po moim poprzednim samochodzie). 5 cm juz widać na oko przechył 1 cm nie ma szans zobaczyć. Stawiam że pękła u góry i nie widać albo mechanik przeglądał na odczep się. Jak pękła sama końcówka (co zdażyło się u mnie) to nic na 1 rzut oka nie było widać – element gdzieś odpadł samochód siadł (tył prawy) i dopiero po podniesieniu wyszło szydło z worka. Więc na podnośnik z nią i dopiero patrzeć – Najlepiej osobiście jak mechanik jest niedowidzący
ps ściąga na tą stronę przy jeździe na wprost?
ps ściąga na tą stronę przy jeździe na wprost?
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
ściąga ale bardzo minimalnie... Koledzy drążek trzeba i tak wymienić aby mieć pewność że zawieszenie jest sprawne. a koszt nie jest jakiś tam duży...1 cm niby nie dużo ale da się zauważyć a chciałbym mieć proste autko. pomyśle o tych sprężynach...
- Od: 30 sty 2011, 15:34
- Posty: 69
- Skąd: Widzówek/Częstochowa/Opole
- Auto: Mazda 323f DiTD
Pracuję w reklamie i często mam do czynienia z naoczną oceną czy coś jest jest kilka cm wyżej lub niżej. Przy tak szerokim aucie jakim jest BJ nie wierzę, że jesteś w stanie zauważyć ten 1 cm... 1cm to bardzo mała jednostka.
- Od: 28 mar 2010, 17:50
- Posty: 96
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0D, 1999r.
ważne jest :
równe podłoże przy mierzeniu
ciśnienie w oponach
sprężyny
wahacze
1 cm? hym
równe podłoże przy mierzeniu
ciśnienie w oponach
sprężyny
wahacze
1 cm? hym
ściąga ale bardzo minimalnie...
to i sprawdz prostość wahacza – czasami niewiele trzeba zeby wahacz załatwić
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości