przenoszę do wątku o błędach
potrzebuje diagnozy z tego co wyczytalem na forum wina tych bledow moze byc przeplywomierz?z gory dziekuje
oto moje bledy :
p0102 air flow sensor volume signal low air leaks after air flow sensor.
p0113 intake air temperature sensor signal high bank1,sensor1
p0300 wykryto losowa przerwe zaplonu w cylindrach
Kody błędów Mazda 323f BJ – wszystkie wersje silnikowe
Dwa pierwsze błędy faktycznie dotyczą przepływomierza ale coś takiego mogłoby być też wynikiem pracy silnika z odłączonym przepływomierzem.
Skasuj błędy i zobacz czy pojawią się ponownie bo jak znam życie to nie jesteś w stanie chyba powiedzieć jak długo one występują.
Skasuj błędy i zobacz czy pojawią się ponownie bo jak znam życie to nie jesteś w stanie chyba powiedzieć jak długo one występują.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
U mnie przyczyną P0102 i P0113 była niedokręcona opaska zaciskowa za filtrem na dolocie powietrza . Sprawdź szczelność układu dolotu bo może zasysać lewe powietrze i stąd te dwa błędy .
A P0300 to najprawdopodobniej cewka zapłonowa , co się dzieje z samochodem przy tych błędach?
A P0300 to najprawdopodobniej cewka zapłonowa , co się dzieje z samochodem przy tych błędach?
- Od: 12 kwi 2011, 14:58
- Posty: 63
- Skąd: Lublin
- Auto: M5 CR LF 2010r/LPG
Była 323f BJ 1.6 2002r/LPG
Witam.
Zapalił mi się Check Engine w madzi 1.6 98KM z LPG. Byłem pewny, że check zapalił się przez lpg (zapalał się raz na jakiś czas, dlatego że była albo za bogata albo zbyt uboga mieszanka – nowa instalacja). Podjechałem do gaziarza żeby sczytał i skasował błąd i się okazało, że to błąd p0328 czujnik temperatury czegoś tam. Co to za błąd? Czego dotyczy i jak rozwiązać problem? Skasował mi ten błąd, zobaczymy czy znowu wyskoczy.
Dzięki za odpowiedź.
Zapalił mi się Check Engine w madzi 1.6 98KM z LPG. Byłem pewny, że check zapalił się przez lpg (zapalał się raz na jakiś czas, dlatego że była albo za bogata albo zbyt uboga mieszanka – nowa instalacja). Podjechałem do gaziarza żeby sczytał i skasował błąd i się okazało, że to błąd p0328 czujnik temperatury czegoś tam. Co to za błąd? Czego dotyczy i jak rozwiązać problem? Skasował mi ten błąd, zobaczymy czy znowu wyskoczy.
Dzięki za odpowiedź.
- Od: 11 cze 2013, 21:34
- Posty: 5
- Auto: Mazda 323f BJ 1,6 16V 2003r
powiedzcie co to za błąd?
http://youtu.be/9KIr3csPm8M
http://youtu.be/9KIr3csPm8M
- Od: 9 cze 2011, 15:54
- Posty: 21
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD
P0171,"Czujnik O2 (Bank 1) – mieszanka zbyt uboga" U mnie wywalało ten błąd i jak sie okazało przyczyną była mała pierda. przewór z filtra powietrza do kolektora ssacego był jak sito. obkleiłem go tasma mc gywera i jak ręką odjął . a juz mialem sondy lambda kupowac 
ZYCIE JEST PO TO, BY JEŹDZIĆ NA MOTO !!!
- Od: 31 mar 2012, 11:17
- Posty: 53
- Skąd: FREDRIKSTAD
- Auto: MAZDA 323 S, 1.6 16V, 2001
MAZDA 2 BL 2.0 2015
Również podłączam się do prośby pablod1024 ponieważ mam taki sam błąd.
- Od: 8 gru 2008, 18:14
- Posty: 135 (1/0)
- Skąd: Straszyn/Gdańsk
- Auto: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=152485&p=2584478#p2584478
Nagrałem wideo z odczytu błędów mojej Mazdy, jednak mam kłopot z interpretacją. Wg mnie to 11,14,15. Czy mam rację? Proszę też o pomoc w definicji tych numerów, trafiłem na kilka stron, ale nie mam pewności, czy informacje dotyczą akurat tych diesli. Tutaj link do wideo:
https://youtu.be/7VUwU1x71gM
Dodam, że nie mam świecącej się na czerwono przy wyłączonym silniku kontrolki ładowania oraz filtra paliwa.
https://youtu.be/7VUwU1x71gM
Dodam, że nie mam świecącej się na czerwono przy wyłączonym silniku kontrolki ładowania oraz filtra paliwa.
- Od: 8 lip 2015, 09:36
- Posty: 12
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DITD 1999
Szczecin
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość