Światła do jazdy dziennej (DRL) w BJ'ce (umiejscowienie, montaż)
Niżej , – pozatym chcę na 100% zgodnie z przepisami (co do centymetra) żeby nikt nie czepnął się o 5mm (ja mam szczęście)
Tam gdzie myślałem to pomiędzy atrapą a halogenem (na jednej wysokości z halogenem) Zmieszczą się, tam jest około 11 cm Co o takim ustawieniu sądzicie??
Tam gdzie myślałem to pomiędzy atrapą a halogenem (na jednej wysokości z halogenem) Zmieszczą się, tam jest około 11 cm Co o takim ustawieniu sądzicie??
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
daj jakieś foty do porównania bo nie widzę tego że masz niżej.
Ja jestem sceptycznie nastawiony do cięcia zderzaka
Ja jestem sceptycznie nastawiony do cięcia zderzaka

Gustawpl napisał(a):edit 2 te mazdy są chyba siostrami XD – ty też masz ramkę Perleberg Autohaus hehehe
To są fotki znalezione w czeluściach internetu
Gustawpl napisał(a):Tam gdzie myślałem to pomiędzy atrapą a halogenem
Minusem tego rozwiązania jest kąt pod jakim zgina się zderzak, będziesz musiał trochę rzeźbić żeby to wyglądało.

sorki za wycinkę w paincie ale tylko to moge zrobić w 2 min żeby na szybko zarysować gdzie chce wywalić dziury – dziury wyszły troche wieksze niż są lampki
edit kąt no tak bedzie rzeźbienie dlatego pisałem że trzeba mieć czas XD
Ostatnio edytowano 13 lip 2011, 21:52 przez Gustawpl, łącznie edytowano 2 razy
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
Chcąc zrobić to estetycznie to albo musisz dociąć pierścień korygujący, albo szpachla i malowanie zderzaka.
znalazłem na szybko
http://allegro.pl/skoda-octavia-led-swi ... 86950.html
troche kosztują ale rozwiązują problem z kątem od ręki. Pewnie jakby dłużej poszukać to by się tańsze znalazły

troche kosztują ale rozwiązują problem z kątem od ręki. Pewnie jakby dłużej poszukać to by się tańsze znalazły
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
Moim zadniem jeżeli ktoś nie chce robić dziur i chce żeby to jakoś wyglądało to proponuje wywalić halogeny(bo i tak korzysta się z nich bardzo żadko, a jeżeli już to da sie i bez nich), a w ich miejce wsatwił dzienne okrągłe, takżeby wyglądało to jak halogeny u Borysa (czyli zaj*biście
).

Bez Mazdy nie ma jazdy
- Od: 3 sty 2011, 12:11
- Posty: 152
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F'99 BJ 1.5 GLX Twilight Blue Mica LPG KME Nevo
Gustawpl napisał(a):troche kosztują ale rozwiązują problem z kątem od ręki.
Chyba jednak nie, o ile szkło światła będzie prosto to diody będą świecić w dół.
Musisz szukać z odbłyśnikiem pod kątem.
Będzie brzydko wyglądać wycięcie w zderzaku, boczkowi odradziłem i tobie też. jedyna opcja to w kratce.
pokaż jak niże masz tą rejestracje.
pokaż jak niże masz tą rejestracje.
Chyba jednak nie, o ile szkło światła będzie prosto to diody będą świecić w dół.
oczywiście tylko tu szkło nie bedzie prosto tylko bedzie pod kątem tak jak idzie zderzak a odbłyśnik bedzie prosto
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Neonixos666 – nie widać że niżej
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
każda BJ po lifcie ma tak moja też.
Micha3l napisał(a):proponuje wywalić halogeny(bo i tak korzysta się z nich bardzo żadko, a jeżeli już to da sie i bez nich), a w ich miejce wsatwił dzienne okrągłe, takżeby wyglądało to jak halogeny u Borysa
Tylko on ma tam przeciwmgielne i będzie trochę problemów z tą zaślepką żeby ją znaleźć.
są dostępne na allegro.
EEE – raczej nie zrezygnuje z przeciwmgłowych.
Nie mam oporów przed wyrwaniem dziur w zderzaku. Jak sie zdecyduję założyć to raczej nie bede chciał już demontować.
Mam opory natomiast żeby wydać te 200-550zł na lampki które tak na dobrą sprawę bedą tylko dobrze wyglądać (no i prestiż
), bo oszczędność na paliwie czy żarówkach żadna.
edit
Ostatnio często ostro pada więc ja używam
boczek ma przed liftem i ma łatwiej.boczkowi odradziłem i tobie też
Nie mam oporów przed wyrwaniem dziur w zderzaku. Jak sie zdecyduję założyć to raczej nie bede chciał już demontować.
Mam opory natomiast żeby wydać te 200-550zł na lampki które tak na dobrą sprawę bedą tylko dobrze wyglądać (no i prestiż

edit
bo i tak korzysta się z nich bardzo żadko
Ostatnio często ostro pada więc ja używam
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
Gustawpl napisał(a):Nie mam oporów przed wyrwaniem dziur w zderzaku.
to szkoda bo tylko zepsujesz zderzak
Gustawpl napisał(a):Mam opory natomiast żeby wydać te 200-550zł na lampki które tak na dobrą sprawę bedą tylko dobrze wyglądać (no i prestiż), bo oszczędność na paliwie czy żarówkach żadna
A ja wole wydać te 200 czy 300zł na ,,lampki" które nie szpecą samochodu, a efekt ich świecenia jest widoczny a w tym miejscu gdzie chcesz ciąć będzie trudno wypoziomować światłą.
Robisz jak chcesz, ale radzę CI zrobić dobrze VT jak to będzie wyglądać.
Spokojnie – nic na siłę – zanim ja się zbiorę żeby to kupić i założyć to jesień mnie zastanie XD
VT pewnie zrobie. Jak się okaże że paskudnie to wygląda to zrezygnuję i tyle.
VT pewnie zrobie. Jak się okaże że paskudnie to wygląda to zrezygnuję i tyle.
tekst: To kombi to twój nowy nabytek?? Rozbija mnie na części pierwsze
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
Drogi Niebieski Duchu. Dziękujemy za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice dolotu powietrza, turbo na łożyskach kulkowych i tytanowe zawory. Amen
- Od: 4 kwi 2011, 21:41
- Posty: 96
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 323F BJ 1.6i ZM 16v 72KW 2001 Po lifcie wersja sport
Mazda 6 GH 2,5 2008r.
Kiedyś widziałem bardzo ładnie wykonane angel eyes dla naszych BJ (no dobra może nie wszystkich bo akurat po lifcie były) ale nie mogę teraz znaleźć nigdzie filmiku 
Ale za to tu jest fajna przeróbka: http://www.astinagt.com/forums/showthread.php?t=9020
Ale za to tu jest fajna przeróbka: http://www.astinagt.com/forums/showthread.php?t=9020
- Od: 8 sie 2008, 22:35
- Posty: 27
- Skąd: Kraków
- Auto: Renault Laguna 3 Grandtour 2.0PB 140 Dynamique, była Mazda 323F BJ 1.5 2000r, oraz VW Bora Kombi 1.6 2001 Highline
Bardzo fajna fotorejącja:) max wersję przed liftowa ale i u mnie cos bym z tym poodzil:) bo wygląda to naprawde ciekawie:)
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
oldgarnek napisał(a):Ale za to tu jest fajna przeróbka
Szkoda tylko że dowód można stracić.
Prawdę mówiąc to wszystkie nie fabryczne światła (bez homologacji) idą pod paragraf. Jednak jeżeli klosz jest oryginalny to szczerzę wątpię aby ktoś się do tego przyczepił, musiałby mieć niezbity dowód na przeróbkę i najlepiej udowodnić że światła nie spełniają wymogów. Inna sprawa to czy może to służyć za światła dzienne, tu bym polemizował, jednak widziałem również mocniejsze angel eyes w M3 które wg. mnie spełniałyby wymogi jakościowe.
tu przykład:
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
tu przykład:
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
- Od: 8 sie 2008, 22:35
- Posty: 27
- Skąd: Kraków
- Auto: Renault Laguna 3 Grandtour 2.0PB 140 Dynamique, była Mazda 323F BJ 1.5 2000r, oraz VW Bora Kombi 1.6 2001 Highline
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości