Problem z nowymi przewodami WN
Rozmawialem ostatnio z kolega z forum ma 323f 2,0 V6 kupil kable firmy X i musial zmienic bo zaczely swiecic.Wybral NGK i 40 tys ma spokuj.Ngk pasuja od Xedosa sa w cenie ok250 zl a zamienniki 200,Nie warto kombinowac.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
a czy swiece napewno są sprawne?
miałem podobne kłopoty w okresie kiedy auto było serwisowane w AZ Auto
na każdym przegladzie co 10 tyś km pisano że świece ok lub że wymienione.
w momencie awarii okazało się że odstęp elektrod był ponad 2,5mm
miałem podobne kłopoty w okresie kiedy auto było serwisowane w AZ Auto
na każdym przegladzie co 10 tyś km pisano że świece ok lub że wymienione.
w momencie awarii okazało się że odstęp elektrod był ponad 2,5mm
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Na świecach zrobione jest z 10 tys km. Po włożeniu starych nie było poprawy ani zmiany na gorsze jedynie zo zauważyłem to jakby pracował jak traktorek, ale może mi się wydawało bo przecież na codzień nie słyszę pracy tego silnika.
Dołączę sie do tematu. 15tys km kupiłem kable NGK (niebieskie za ok 300zl z carspeed) i od razu też od nich zakupiłem świece NGK. Minęło 15tyś i autem już nie da się jechać, szarpie jak szalone a jak otworzyłem w nocy maskę i dodałem gazu to przewody świeciły jak neony!!!! Co tu kupić żeby było dobrze???? Dodam że jeżdzę na gazie (to szybciej wykańcza przewody).
PS. Jak miałem Escorta z gazem szarpał, to kupiłem świece Boscha i przewody WN Boscha i przejechałem ponad 50tyś!!!! A później sprzedałem auto wiec nie wiem czy jeszcze ktoś na nich jeździ
Co kupić????
PS. Jak miałem Escorta z gazem szarpał, to kupiłem świece Boscha i przewody WN Boscha i przejechałem ponad 50tyś!!!! A później sprzedałem auto wiec nie wiem czy jeszcze ktoś na nich jeździ
Co kupić????
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
Problem może być w świecach. Źle dobrane świece (które "niedogrzane" nie ulegają samooczyszczeniu) powodują szybsze przebicia na przewodach.
Ja używam od 6 lat świec BRISK i od dawna przewodów TESLI i nie wiem co to szarpanie silnika. MIałem już problemy (tak jak nieliczni co prawda) ze świecami NGK (Mitsubishi Colt) i przewodami NGK (Mazda – może były stare ale nie świeciły).
Polecam te przewody TESLI . Możecie sobie darować złośliwe komentarze ( jak to miało miejsce wcześniej) w stosunku do produktu, którego nawet nie mieliście w rękach.
Olej Midlanda to też nie jest powszechny produkt, ale ja zaufałem Tym którzy na forum polecali tą markę i nie żałuję.
Ja używam od 6 lat świec BRISK i od dawna przewodów TESLI i nie wiem co to szarpanie silnika. MIałem już problemy (tak jak nieliczni co prawda) ze świecami NGK (Mitsubishi Colt) i przewodami NGK (Mazda – może były stare ale nie świeciły).
Polecam te przewody TESLI . Możecie sobie darować złośliwe komentarze ( jak to miało miejsce wcześniej) w stosunku do produktu, którego nawet nie mieliście w rękach.
Olej Midlanda to też nie jest powszechny produkt, ale ja zaufałem Tym którzy na forum polecali tą markę i nie żałuję.
- Od: 9 sty 2007, 16:05
- Posty: 125
- Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona
- Od: 9 sty 2007, 16:05
- Posty: 125
- Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona
ja zakładam takie: http://www.theleader.com.pl/
nie mam reklamacji
nie mam reklamacji
- Od: 19 lis 2007, 23:34
- Posty: 21
- Skąd: Poznań
- Auto: 626GD 2,0 16V 4WS '89
Świece dziś oglądałem i są ładne, nie zniszczone, trochę czarne, raczej w normie. Jak coś to mogę zrobić zdjęcia jak ktoś potrafi po kolorze nalotu rozpoznać
Wezmę przewody WN do mycia, tak mi ktoś poradził, może to pomoże.
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
Witam, a ja mam taki problem z Kablami , kupiłem kable NGK RC-ZE37 który mają pasować do mojego Xedosa 6 1,6 79KW rok produkcji 1995 , tylko jest mały problem fajki w tych kablach NGK są za krótkie , tak jak widać to na zdjęciu www.ferrosound.pl/DSC_0302.jpg i nie nachodza dobrze na świece, który model kabli kupić żeby do mnie pasowały ? Wie ktoś może ? Dziekuje za pomoc
-
gtzajac
sentech i ngk są najlepsze na pb i lpg. pracuje w inter cars i wiem co sie zakłada w warsztatach.mechanicy i gazownicy sami je polecają
-
dudool
gtzajac napisał(a):który model kabli kupić żeby do mnie pasowały ? Wie ktoś może ? Dziekuje za pomoc
Spytaj Smirnoffa lub www.carspeed.pl
-
waldii
To jestem tym drugim, któremu NGK świecą po 15 tys km. Przypuszczam, że już od kilku tysięcy coś nie z nimi dzieje, ale dopiero dzisiaj odpowietrzając układ chłodzenia zwróciłem uwagę na to, że świecą – szczególnie jeden. Po odpaleniu silnika i podniesieniu maski zauważyłem, żetelepie silnikiem, jakby nie palił na jeden gar.
Świece też NGK z tym samym przebiegiem.
230 zeta poszło w kosz!!! Jaką gwarancję dają na te kable?
Sam nie wiem co teraz kupić i gdzie...
Świece też NGK z tym samym przebiegiem.
230 zeta poszło w kosz!!! Jaką gwarancję dają na te kable?
Sam nie wiem co teraz kupić i gdzie...
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
- Od: 5 lip 2007, 19:44
- Posty: 69
- Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości