No właśnie próbnik miga (przy włączonych awaryjnych) na tym przewodzie, pytanie tylko czy jest on przed przekaźnikiem czy za. Na tym niebieskim przewodzie (niebieska strzałka) przy włączonych awaryjnych świeci stale.
Może spróbować się tam podpiąć? Raczej nic nie spalę chyba?
Przychodzi mi na myśl jeszcze wpięcie się we włącznik awaryjnych? Tylko jak go wyjąć?
Ma jeszcze ktoś jakiś pomysł?
Montaż sterownika C. Z. Prośba o dokładną, wnikliwą instrukcję.
1, 2
Ja robiłem wg tego schematu i wszystko smiga
- Załączniki
-
- 820X-(M)G-Mazda-323-01.pdf
- Schemat
- (590.39 KiB) Pobrane 170 razy
Witam
W tej chwili mam założony alarm (sterowanie centralnym zamkiem z pilota oraz alarm) do instalacji fabrycznej (centralny zamek bez sterowania z pilota oraz bez alarmu). Nie działa mi w tej chwili ryglowanie z pilota tylko z kluczyka. Chciałbym przerobić instalacje tak aby działało mi podwójne ryglowanie ale z pilota. Tylko tak aby za pierwszym naciśnięciem przycisku zamknął się centralny normalnie, a za drugim naciśnięciem włączyło się podwójne ryglowanie zamka. Tak jak jest w fabrycznym alarmie. Czy idzie coś takiego zrobić? Nie chce by włączało się podwójne ryglowanie za pierwszym razem ponieważ podczas jazdy zamykam drzwi i nie chce mieć zaryglowanych drzwi ze względu na bezpieczeństwo.
W tej chwili mam założony alarm (sterowanie centralnym zamkiem z pilota oraz alarm) do instalacji fabrycznej (centralny zamek bez sterowania z pilota oraz bez alarmu). Nie działa mi w tej chwili ryglowanie z pilota tylko z kluczyka. Chciałbym przerobić instalacje tak aby działało mi podwójne ryglowanie ale z pilota. Tylko tak aby za pierwszym naciśnięciem przycisku zamknął się centralny normalnie, a za drugim naciśnięciem włączyło się podwójne ryglowanie zamka. Tak jak jest w fabrycznym alarmie. Czy idzie coś takiego zrobić? Nie chce by włączało się podwójne ryglowanie za pierwszym razem ponieważ podczas jazdy zamykam drzwi i nie chce mieć zaryglowanych drzwi ze względu na bezpieczeństwo.
Witam. Trochę odświeżę dziś zamontowałem carprotect bx10 i wszystko było by oki gdyby nie fakt zr na postoju jak otwieram i zamykam kierunki świecą (oczywiscie wszystkie na raz) ale podczas jazdy tez czyli mam czały czas awaryjne . Podłączałem się pod kość gdzie słyszałem awaryjne podajże kolory takie jeden zielony z białym a drugi zielony z czarnym. Może ktoś poratować jak podłączyć kierunki prawidłowo do carprotect bx10
- Od: 26 maja 2017, 23:15
- Posty: 16
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA, 1,5l, 16/DOHC, (65 kW – 88KM), 132 Nm, Z5, 96r.
Nie mam pod ręką instrukcji do tego alarmu (o piszę z tel.) ale ... jedli jest jedno wyjście na kierunkowskazy to musisz je rozdzielić na dwa np. za pomocą dwóch diod.
Anody łączysz razem i do wyjścia z alarmu.
Do katod diod podłączasz obwody lewych i prawych kierunkowskazów.
Tym sposobem kierunkowskazy będą działały niezależnie.
Rysunek tego zapewne znajdziesz w grafice Google.
Diody mogą być dowolne na prąd min. 5A.
Może to być nawet jedna podwójna dioda – ważne aby były połączone anodami.
Anody łączysz razem i do wyjścia z alarmu.
Do katod diod podłączasz obwody lewych i prawych kierunkowskazów.
Tym sposobem kierunkowskazy będą działały niezależnie.
Rysunek tego zapewne znajdziesz w grafice Google.
Diody mogą być dowolne na prąd min. 5A.
Może to być nawet jedna podwójna dioda – ważne aby były połączone anodami.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dziękuje kolego Marek. Bardzo pomogła mi Twoja podpowiedź. Jutro rano po pracy zabiorę się za kierunki. Teraz odciołem jeden z kabelków do tego przekaźnika gdzie podpiołem kierunki ze sterownika i kierunki wróciły a gdy zamykam i otwieram świeci tylko jedna strona migaczy. Jak mi się uda porobię zdjęć.
PS: Diody kupiłem takie IN 4007 MIC
PS: Diody kupiłem takie IN 4007 MIC
- Od: 26 maja 2017, 23:15
- Posty: 16
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA, 1,5l, 16/DOHC, (65 kW – 88KM), 132 Nm, Z5, 96r.
Diody 1N4007 mają prąd prąd przewodzenia do 1A.
Jedna żarówka 21W pobiera w czasie świecenia prawie 2A wiec sam sobie odpowiedz czy będzie OK ;–)
Jedna żarówka 21W pobiera w czasie świecenia prawie 2A wiec sam sobie odpowiedz czy będzie OK ;–)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Napisze jak ja to zrobiłem bo miałem ciężki problem żeby znaleźć odpowiednią instrukcje.
sterowanie otwórz/zamknij z sterownika podaje się na zielono/czerwony przewód centralki.
– otwórz podajemy na zielono-czerowny przewód, a do przewodu zamknij dolutowujesz opornik 1KOhm i również łączysz go z przewodem zielono-czerwonym
Zasilanie sterownika +12V podpinamy pod biało-czarny (gruby) to +12V.
Masa z sterownika czarny przewód pod masę w centralce.
Dwa przewody masowe z sterownika łączymy razem i dajemy je pod masę koło bezpieczników.
sterowanie otwórz/zamknij z sterownika podaje się na zielono/czerwony przewód centralki.
– otwórz podajemy na zielono-czerowny przewód, a do przewodu zamknij dolutowujesz opornik 1KOhm i również łączysz go z przewodem zielono-czerwonym
Zasilanie sterownika +12V podpinamy pod biało-czarny (gruby) to +12V.
Masa z sterownika czarny przewód pod masę w centralce.
Dwa przewody masowe z sterownika łączymy razem i dajemy je pod masę koło bezpieczników.
- Od: 23 lut 2020, 11:21
- Posty: 1
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości