Mazda 323f BJ lift (2002) 1,6 + LPG – TORQUE PRO

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mdudka5 » 25 cze 2015, 19:25

Mamy pytanie do osób posiadających BJ-tkę i korzystających z programu Torque Pro.
Jak macie skonfigurowany profil samochodu?
Od wczoraj bawię się programem Torque i mam wrażenie, że niektóre wskazania są zafałszowanie, np:
– Średnie spalanie dość niskie wg programu (być może kwestia, że mam LPG)
– Moment obrotowy – max 80 Nm (coś mało)
– Moc – 40 kW

Moje ustawienia to:
pojemność: 1,6
całkowity ciężar: 1200
rodzaj paliwa: LPG
Pojemność zbiornika paliwa: ? dałem 32 (tyle max wchodzi gazu), ale zbiornik jest 40l
Max obroty: 8000
Aktualny poziom: ??? dam 100 po zatankowaniu do pełna
odhaczyłem: "zastosuj alternatywny nagłówek OBD"

Reszta została bez zmian.

Dodam, że prędkość z ODB jest o 5 km/h mniejsze niż wskazanie na liczniku, a obroty mniej więcej OK.

Czy mam coś jeszcze zmienić w profilu samochodu?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 17:32
Posty: 7

Postprzez tinek » 25 cze 2015, 21:45

nie korzystałem z tego programu, ale z danych z ecu masz podane spalanie pb, a średnio można przyjąć, że lpg to 1,2*pb, ale to też jeszcze zależy od wystrojenia lpg

licznik standardowo zawyża rzeczywistą prędkość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2012, 18:46
Posty: 383 (0/3)
Skąd: Krosno Odrz.
Auto: Focus 2.0 '08
była: 323F BJ ZM '03, Fiesta '98

Postprzez mdudka5 » 25 cze 2015, 22:16

Czyli rozumiem, że spalanie dotyczyć będzie Pb. Jeżeli chodzi o prędkość to na GPS'ie też mam o 5 mniej, czyli wskazanie prędkości jest OK.

Na razie mam inny problem, bo po dwóch dniach zabawy interfejs odmówił posłuszeństwa <nie> . Smartfon paruje urządzenie i widzi je przez BT, ale na interfejsie pali się tylko czerwona (zasilanie) dioda i Torque nie wykrywa adaptera.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 17:32
Posty: 7

Postprzez Bolsblue » 25 cze 2015, 22:48

Wyjmij i włóż jeszcze raz.Jeżeli kupiłeś adapter za śmieszne pieniądze to one tak mają.Łapią wilgoć i później są problemy z komunikacją.Wiem po sobie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Postprzez mdudka5 » 26 cze 2015, 22:26

Wina leży po stronie telefonu. Dziś sprawdzałem na innym smarthfonie i działa. Na moim Torque przestał wykrywać interfejs i nie pomaga ponowne instalowanie aplikacji, innej wersji Torque, wyciąganie i wkładanie interfejsu <glupek2> Co ciakawe BT na telefonie widzi i paruje się z interfejsem, wcześniej wszystko chodziło, a nagle przestało działać.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 17:32
Posty: 7

Postprzez cepo12 » 26 cze 2015, 23:06

Zmien tele na nowy <glupek2>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 30 maja 2012, 22:07
Posty: 447 (1/3)
Skąd: Okolice Płocka
Auto: Jest – >rx 8 zawrotne 1.3 doritos
Trochę tego było – >
X9
323f bj ba bgx2
Mpv

Postprzez NeckUno1 » 27 cze 2015, 12:24

Powiem Ci, że sam korzystałem z Torque Pro ale nie przypadł mi do gustu ze względu na opóźnienie jakie generuje. Wciskam pedał przyspieszenia, na desce obroty rosną a w aplikacji reakcja jest po ok 0,5 s. Wkurzało mnie to :) Ogólnie tego ELM'a korzystam do kasowania MIL'a (katalizator) i do podglądu odczytów z czujników za pomocą apki Scan Master, którą polecam ze względu na prosty i przyjazny interfejs.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2014, 13:18
Posty: 33
Skąd: Boguszów-Gorce / Opole
Auto: Mazda 323F Bj 2001r.
1.6 16v Benzyna – ZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323