Witam,
Od jakiegoś czasu zauważyłem ze ubywa delikatnie płynu wspomagania.
Na 2tys km dolałem 5mm płynu. Prawdopodobnie puścił uszczelniacz bo olej przedostał się na kolo z kola na pasek, a z paska to już upierniczone mam pol wnętrza pod maska...
Czy są jakieś zestawy naprawcze tego?
Na razie wspomaganie działa ok.
proszę o podpowiedzi
Wyciek z pompy wspomagania
Strona 1 z 1
Prawdopodobnie przewód olejowy od wspomagania jest zardzewiały, ja sam nie dawno miałem taką samą sytuację.
- Od: 27 sie 2008, 13:07
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F TDI '99r BJ
szymgreg81 i co z tym zrobiłeś?
U mnie te końcówki metalowe przewodów wyglądają jak nowe...nie widzę nigdzie rdzy... a u Ciebie jak to wyglądało? Który to był przerdzewiały?
U mnie te końcówki metalowe przewodów wyglądają jak nowe...nie widzę nigdzie rdzy... a u Ciebie jak to wyglądało? Który to był przerdzewiały?
Jedź do mechanika to ci pokaże bo u mnie końcówki też ładnie wyglądały ale cały przewód był upie....ony. Mi olej kapał w okolicy w prawego koła pomiędzy przegubem a chłodnicą. Oczywiście zostało to wymienione na nówkę koszt 350zł+robocizna
- Od: 27 sie 2008, 13:07
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F TDI '99r BJ
Witam
Właśnie mi przegniła rurka / chłodnica wspomagania w 323f bj i leci mi płyn wspomagania . Nigdzie nie mogę kupić takiej rurki/chłodnicy choćby używanej , a za nową oryginalną mazdy chcą ponad 5 stów . Ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić albo czy będzie pasowała od jakiegoś innego auta
prosze o odp
Właśnie mi przegniła rurka / chłodnica wspomagania w 323f bj i leci mi płyn wspomagania . Nigdzie nie mogę kupić takiej rurki/chłodnicy choćby używanej , a za nową oryginalną mazdy chcą ponad 5 stów . Ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić albo czy będzie pasowała od jakiegoś innego auta
prosze o odp
- Od: 26 sie 2012, 16:33
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323F
1,6 98 KM
2002 rok
możesz ominąć tę rurkę i przez jakiś czas jeździć bez chłodzenia płynu – widziałem juz taki patent w maździe 323 bj.
Z tego co mi na temat tego patentu mówił znajomy mechanik, który go na życzenie właściciela pojazdu wykonał, to w przewodzie nie ma wysokiego cisnienia.
W przypadku o którym piszę klient trafił do mechanika w drodze do Warszawy i nie mógł czekać za wymianą przerdzewiałej rurki.
W autach innych koncernów czasami nie stosuje się chłodzenia płynu wspomagania i również jeżdżą.
Jeśli prawdą jest, że w rurce nie ma wysokiego ciśnienia, to można pokusić się o wykonanie chłodnicy z miedzianej rurki i spiąć końcówki węża zwykłą metalową opaską, choć dobrze byłoby,żeby na końcach miedzianej rurki były jakieś zgrubienia,żeby wąż gumowy niechcący nie zjechał z miedzi..
Weźcie pod uwagę,że to są nie potwierdzone informacje, które trzeba dokładnie sprawdzić przed wprowadzeniem w życie...
Z tego co mi na temat tego patentu mówił znajomy mechanik, który go na życzenie właściciela pojazdu wykonał, to w przewodzie nie ma wysokiego cisnienia.
W przypadku o którym piszę klient trafił do mechanika w drodze do Warszawy i nie mógł czekać za wymianą przerdzewiałej rurki.
W autach innych koncernów czasami nie stosuje się chłodzenia płynu wspomagania i również jeżdżą.
Jeśli prawdą jest, że w rurce nie ma wysokiego ciśnienia, to można pokusić się o wykonanie chłodnicy z miedzianej rurki i spiąć końcówki węża zwykłą metalową opaską, choć dobrze byłoby,żeby na końcach miedzianej rurki były jakieś zgrubienia,żeby wąż gumowy niechcący nie zjechał z miedzi..
Weźcie pod uwagę,że to są nie potwierdzone informacje, które trzeba dokładnie sprawdzić przed wprowadzeniem w życie...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości