Mazda 323f BJ '98 Dziwne rury za zegarkiem

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez przemo02 » 23 mar 2015, 20:59

Jakiś miesiąc temu wymieniałem żarówkę w zegarku i natknąłem się na dziwne rury. Nie wiem gdzie prowadzą ani od czego są. Wiem jedynie, że przy odpowiednich obrotach silnika drżą. Zainteresowany co to może być znalazłem także ślady spawu na pedale gazu, i teraz zastanawiam się czy to jest anglik czy nie. Auto nie jest bite i nie było, silnik igła jedynie odmą trochę pluje olejem niekiedy, a i progi były do roboty ale i tak mechanik na przeglądzie stwierdził że nigdy mazdy w takim stanie nie widział. Auto z Belgi mam je od prawie roku a w Polsce będzie jakieś półtora. Robota nie wygląda na Polską chyba, że majster się postarał, bo osoba robiąca wcześniej próg umodelowała go silikonem i szpachlą :) 2 tygodnie się męczyłem z tym bo jeszcze konserwacje robiłem. Wracając do rur to są one zimne po jeździe więc wątpię żeby było tam powietrze doprowadzane, chyba że słabo się nagrzało. Ma ktoś jakieś pomysły co to i od czego jest?
Załączniki
1425135150909.jpg
1425135175835.jpg
1425135197274.jpg
1425135991397.jpg
1425136011217.jpg
przemo02
 

Postprzez smile » 23 mar 2015, 21:24

Wzmocnienie przednie wykonane z jakiejś stali. Też to mam, też spawy są rude. Ale spoko, to nie korozja wgłębna a nalot wierzchni. Takie zabezpieczenie przed korozją w postaci niby-korozji :P ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tomsimondj » 23 mar 2015, 23:40

Też mi się coś kojarzy że jak grzebaliśmy przy audio były tam takie cuda :) wiec tak raczej być musi ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez wilk28 » 23 mar 2015, 23:53

tez mam tą rurę więc to raczej we wszystkich jest a może to od klimy jest pieron wie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 13:43
Posty: 297 (3/11)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 3 2.0 Disi 2011r 151KM

Postprzez przemo02 » 24 mar 2015, 19:20

NIe mam klimy ale jak się dowiem co to jest to napisze.
przemo02
 

Postprzez smile » 24 mar 2015, 19:31

smile napisał(a):Wzmocnienie przednie wykonane z jakiejś stali. Też to mam, też spawy są rude. Ale spoko, to nie korozja wgłębna a nalot wierzchni. Takie zabezpieczenie przed korozją w postaci niby-korozji :P ;)

A nie lepiej to przeczytać?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez przemo02 » 24 mar 2015, 20:25

Czytałem, czytałem. Tylko denerwujące jest to drżenie tego. A wiecie dlaczego może być zespawane mocowanie pedału gazu?
przemo02
 

Postprzez rav 75 » 25 mar 2015, 05:15

Zawieszenie silnika sprawdź,jak jest w porządku nic nie będzie drżało.
rav 75
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323