Witam w mojej mazdzie 99r przy zamykaniu, otwieraniu zamka z pilota nie ma zadnej sygnalizacji (kierunek czy klakson) co nie ukrywam jest troszke uciazliwe. Jedynie w nocy przy otwarciu widac zapalajace sie swiatlo w kabinie:) podobno w BJ-ce przed liftem nie bylo zadnej sygnalizacji wiec moje pytanie brzmi: czy ktos próbował badz wie jak prosto podlaczyc kierynki pod zamek centralny?
dzieki za wszelkie sugestie:)
Sygnalizacja zamka centralnego
Strona 1 z 1
W Mojej z 99r tez nie ma zadnej sygnalizacji.Nie ma przypadkiem tak ,ze dopiero po zainstalowaniu auto alarmu jest sygnalizacja migaczami bo wtedy jest alarm z centralnym podpiete razem.
Naklikane z Brzytwy przez tapatalk.
Naklikane z Brzytwy przez tapatalk.
- Od: 6 sty 2012, 12:55
- Posty: 12
- Skąd: Zabrze
- Auto: mazda 323f bj 1.5 2000r
benbar napisał(a): podobno w BJ-ce przed liftem nie bylo zadnej sygnalizacji
Nie do końca prawda. U mnie (rocznik 1998) jak zamykam miga kierunkami 2 razy,jak otwieram – raz. Myślę że jest to kwestia podłączenia...
-
rav 75
a twoja mazda jest w hatchbacq czy w sedanie? bo skoro w twojej z 98r jest takie cos to daje cien szansy ze inne przed liftem tez to posiadaja tylko moze byc kwestia drobnej usterki
no chyba ze w twojej ktos juz to przerobil... :/

- Od: 1 lis 2013, 19:05
- Posty: 14
- Auto: Mazda 323f BJ 1.8 FP benz + LPG sek 114km 1999r
Przed liftem niestety nie było podłączonych kierunków pod centralny
W moim temacie mam opisane jak sobie z tym poradziłem ( potrzebna mała wiedza z elektroniki i lutownica). Teraz mam założoną centralkę z wyjściem na kierunki i mój patent leży gdzieś w garażu
Jak jest ktoś zainteresowany to odsprzedam za czteropak 
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Wstawka z mojego wątku:
misiek1 napisał(a):Dzisiaj w końcu zakończyłem pracę na mrugającymi kierunkami w oryginalnym centralnym zamku z pilota w mojej Bejocie:) Sprawa ma się tak, że przy otwieraniu kierunki mrugają raz, natomiast przy zamykaniu trzy szybkie błyski:) Podłączyłem się pod oryginalną centralkę, sygnał otwierania podłączyłem bezpośrednio do przekaźnika, który z kolei jest podpięty pod przycisk świateł awaryjnych. Gorzej było z zamykaniem, ponieważ chciałem żeby kierunki zaświecały się kilka razy z większą częstotliwością. Poszukałem i znalazłem odpowiedz jak to uzyskać, generator astabilny na NE555 przyszedł z pomocąUkład który zmontowałem, podłączyłem pod sygnał zamykania z centralki. Wyjście z generatora podłączyłem pod przekaźnik do którego wcześniej podłączyłem sygnał otwierania
I o dziwo wszystko działa tak jak chciałem
, poniżej krótki filmik jak to hula:
Kilka fotek z montażu:
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Wiem, że mój opis i zdjęcia są do bani
Ale najprościej rzecz ujmując, stworzyłem układ, który sygnał zamykania "szatkuje" na kilka części (można tak dobrać elementy żeby kierunki zamigały dwa razy podczas trwania impulsu). Sygnał zamykania z oryginalnej centralki przepuściłem przez układ "szatkujący". Następnie wyjście z układu podłączyłem do dodatkowego przekaźnika, łącznie z sygnałem otwierania centralki ( oczywiście sygnały te połączyłem przez diody prostownicze).
Wyjście z przekaźnika podłączyłem pod wyłącznik awaryjnych żeby kierunki mrugały.
Układ działał na pokładzie ponad rok, dopóki nie zmieniłem sterownika, żeby mieć kluczyk scyzoryk:)
Wyjście z przekaźnika podłączyłem pod wyłącznik awaryjnych żeby kierunki mrugały.
Układ działał na pokładzie ponad rok, dopóki nie zmieniłem sterownika, żeby mieć kluczyk scyzoryk:)
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Przez ponad rok działało jak należy, bez skutków ubocznych 
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości