Witam
miałem małą kolizję, otworzyła mi się jedna podusza ale nie mam zamiaru jej wymieniać – powiedzcie, jak pojadę autem do przeglądu to czy ze świecąca kontrolką AirBag podbiją przegląd?
Jeszcze jedno, przekaźnik kierunkowskazów działa mi dwa razy szybciej – czy to może przez to ze nie mam żarówek?
Kontrolka AirBag
Strona 1 z 1
co do poduszek to przegląd przejdziesz bez problemów... to nie jest stan techniczny samochodu... to jest wyposażenie dodatkowe tak samo jak ABS, el. szyby czy lusterka czy system audio. To jest tylko dodatkowa ochrona dla Ciebie podczas dzwona.
co do przekaznika to podłącz wszystkie żarówki to się przekonasz
co do przekaznika to podłącz wszystkie żarówki to się przekonasz
dzięki za odpowiedz
poskładam to trochu to sprawdzę, ale czy możliwe żeby to było przez brak żarówki?
ale tak teraz sobie myślę – jak miałem rozbity kierunek z prawej strony a z lewej kierunek wisiał na kablach to przekaźnik działał szybko tylko jak skręcałem w prawo, natomiast jak skręcałem przy wiszącym na kablach lewym to lewy kierunek działał normalnie
później odpiąłem lewy kierunek żeby nie zgubić i lewy zaczął działać szybciej – więc to chyba żarówki
poskładam to trochu to sprawdzę, ale czy możliwe żeby to było przez brak żarówki?
ale tak teraz sobie myślę – jak miałem rozbity kierunek z prawej strony a z lewej kierunek wisiał na kablach to przekaźnik działał szybko tylko jak skręcałem w prawo, natomiast jak skręcałem przy wiszącym na kablach lewym to lewy kierunek działał normalnie
później odpiąłem lewy kierunek żeby nie zgubić i lewy zaczął działać szybciej – więc to chyba żarówki

- Od: 25 paź 2009, 15:19
- Posty: 50
- Auto: 323f BJ B3
Kolego tego uczą nawet na kursie prawa jazdy. Przerywacz od kierunkowskazów tak po prostu działa. Tak samo jakbyś wsadził sobie diodowe żarówki, też będzie szybciej działał.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
szybciej bym to sprawdził kompletując żarówki niż o tym na forum
A nie przyszło Ci do głowy że ta działająca poduszka uratuje komuś życie? nie są to duże pieniądze.
A nie przyszło Ci do głowy że ta działająca poduszka uratuje komuś życie? nie są to duże pieniądze.
nie mam samochodu w domu,
po wczorajszych kręciołkach i przybliżonymi kosztami naprawy jestem jeszcze trochu w szoku
chodzi pewno o rezystancje wew żarówki – jakby dobrać odpowiedni rezystor to diodowe też powinny migać z odpowiednią szybkością
po wczorajszych kręciołkach i przybliżonymi kosztami naprawy jestem jeszcze trochu w szoku
chodzi pewno o rezystancje wew żarówki – jakby dobrać odpowiedni rezystor to diodowe też powinny migać z odpowiednią szybkością
- Od: 25 paź 2009, 15:19
- Posty: 50
- Auto: 323f BJ B3
Teoretycznie tak, ale musisz dobrać rezystor, który będzie miał taką oporność jak włókno żarówki, no ale najważniejsze że będzie też musiał mieć przy takiej oporności i napięci 12V odpowiednią moc. Generalnie wychodzi ok 5W tak jak żarówka. I teraz pytanie czy jest sens wkładać diodowe, skoro energia która by szła na oświetlenie będzie zamieniana na ciepło.
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.... i jazda autem Mazda....
Przerobić przerywacz. Dokładnie nie pamiętam jak. Bo w zasadzie nie interesowało mnie to zagadnienie. Ale tu masz temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2274775.html. Można owszem znaleźć układy oparte na scalaku ne555. Ale nie spełnią one norm odnośnie sygnalizacji przepalenia żarowki.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości