Przewody wysokiego napięcia
1, 2
Problem falujących obrotów to temat rzeka na forum, poszukaj sobie. Z tego co wyczytałem, to tylko u mnie pomogła wymiana przewodów, inni wymienili już połowę silnika i dalej im falują obroty
. Być może przyczyną jest to że wszyscy wymieniają na dobre markowe przewody typy NGK ( które klepie ten sam chińczyk co janmory, tyle że kosztują 10 x tyle) a ja wymieniem na najtańsze jakie były dostępne czyli janmor, no przepraszam wziąłem te lepsze co są do zagazowanych samochodów a ja nie mam gazu.
Ostatnio edytowano 20 mar 2011, 22:11 przez Olo500, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 30 wrz 2006, 17:35
- Posty: 98
- Auto: Mazda 323p '98 poj 1.4
Mazda 6 II generacji kombi poj.2000 benz.
mi gość z serwisu powiedział, że porównywać janmory z NGK to jak porównywać malucha z moją mazdą
a wracając do tematu falujących obrotów to okazało się dziś, że silnik ciągnął lewe powietrze bo wywiało mi gdzieś jakiś kawałek uszczelki spod kolektora ssącego. Auto zostało u mechanika. Przewidywany koszt naprawy 200PLN, ale mam nadzieje, że na tym sie sprawa zakończy 
- Od: 28 cze 2010, 21:31
- Posty: 21
- Skąd: Rzeszów
- Auto: mazda 323f BJ 1.9 + LPG 2000r. 114KM :]
cześć,
mam pytanie:
Wymieniłem kable WN na NGK niecałe 10tyś km temu i przed chwilą podniosłem maskę i wciskająć gaz zauważyłem,że czasami błyskały kable. Rozumiem,że jest to szajs który należy zwrócić??
Czy jest jakaś tolerancja co do iskr które widać gołym okiem czy w ogóle takiego zjawiska nie powinno być????
dodam,że wraz z kablami wymiana kopułki,palca,świec.
odpala na 3 garach i szarpie do 2-3 tyś
proszę o info zanim pójdę z reklamować.
dziękuję i pozdrawiam:)
mam pytanie:
Wymieniłem kable WN na NGK niecałe 10tyś km temu i przed chwilą podniosłem maskę i wciskająć gaz zauważyłem,że czasami błyskały kable. Rozumiem,że jest to szajs który należy zwrócić??
Czy jest jakaś tolerancja co do iskr które widać gołym okiem czy w ogóle takiego zjawiska nie powinno być????
dodam,że wraz z kablami wymiana kopułki,palca,świec.
odpala na 3 garach i szarpie do 2-3 tyś
proszę o info zanim pójdę z reklamować.
dziękuję i pozdrawiam:)
- Od: 4 maja 2010, 12:20
- Posty: 29
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: Mazda 323f ba 1.8/sekwencja elpigaz/ 96r
godysek napisał(a): ... i wciskająć gaz zauważyłem,że czasami błyskały kable. Rozumiem,że jest to szajs który należy zwrócić??
Czy jest jakaś tolerancja co do iskr które widać gołym okiem czy w ogóle takiego zjawiska nie powinno być????
U mnie na janmorach, jak to mawiał jeden "ciemność widzę, widzę ciemność". Jak na razie nic się pod maską nie świeci a już przejechałem na nich ponad 10 kkm.
Z tego co wyczytałem na forum, to po otworzeniu maski nie powinno być widać żadnych błysków. Ma być ciemno jak w d... u murzyna. Jak masz jeszcze gwarancję to reklamuj, choć i tak na czas reklamacji coś będziesz musiał kupić albo założyć stare.
- Od: 30 wrz 2006, 17:35
- Posty: 98
- Auto: Mazda 323p '98 poj 1.4
Mazda 6 II generacji kombi poj.2000 benz.
Witam
Czy warto inwestować w oryginalne czy też NGK wystarczą?
Edit:
Właśnie dzwoniłem do Mazdy w Łodzi i powiedzieli mi za oryginały 200zł
Za NGK – 100zł. Auto mam na gazie i zależy mi aby dobrze chodziło. Co radzicie?
Czy warto inwestować w oryginalne czy też NGK wystarczą?
Edit:
Właśnie dzwoniłem do Mazdy w Łodzi i powiedzieli mi za oryginały 200zł
Za NGK – 100zł. Auto mam na gazie i zależy mi aby dobrze chodziło. Co radzicie?
- Od: 18 sty 2011, 08:26
- Posty: 22
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 323F (BJ) 1,6-16V-2001
no ja za swoje przewody NGK płaciłem 190PLN ( za oryginały w ASO chcieli ode mnie 360PLN
) Z tego co czytałem tu na forum i co mi powiedziało kilku gości z serwisu to oryginalne przewody NGK są bardzo dobre i godne polecenia. Ja po zamontowaniu przewodów NGK jestem zadowolony i jak narazie nic sie z nimi złego nie dzieje 
- Od: 28 cze 2010, 21:31
- Posty: 21
- Skąd: Rzeszów
- Auto: mazda 323f BJ 1.9 + LPG 2000r. 114KM :]
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości