Witam,
mam pewien problem. Kupiłem BJ i był do niej pilot, jednakże nie działał. Miała to być tylko bateria tak zapewniał handlarz (a ja uwierzyłem). Po oględzinach okazało się, że w ogóle nie ma centralki od pilota. Więc olałem to i żyłem tylko z kluczykiem, ale ostatnio taka centralka wpadła w moje ręce z pilotem i to nawet takim samym) więc postanowiłem ją zamontować. I tu się pojawił problem gdyż nie widzę nigdzie do niej przewodów. Tak więc czy ktoś byłby wstanie coś podpowiedzieć gdzie mogą być schowane. Patrzyłem wszędzie pod kierownicą (w okolicach miejsca gdzie powinna być ta centralka) i nic. Gdzie i czego mam szukać. Czy były sprzedawane BJ bez tej centralki i bez możliwości jej podpięcia? Biorąc pod uwagę że dostałem oryginalnego pilota, czy komuś by się chciało szukać pilota tylko po to aby wyglądało na to że taki system jest?
Centralka do pilota
Strona 1 z 1
Wg mnie bardzo możliwe, że masz najzwyczajniej taką sytuację jak moja i nie są to jakieś strasznie duże koszta. Faktycznie centralka mogła działać na kluczyk po czym została uszkodzona. Tak samo jest w przypadku mojej BJ. Facet kupił ją od niemca od razu z niedziałającym kluczykiem, nie robił tego choć orientował się jaka to robocizna i koszta i nie używał pilota. Ja obecnie również nie używam, ale po kosmetycznych naprawach które mnie czekają mam zamiar w to zainwestować.
Odnośnie naprawy powinieneś znaleźć odpowiedni temat na tym forum bo już co nieco o tym tu czytałem.
Odnośnie naprawy powinieneś znaleźć odpowiedni temat na tym forum bo już co nieco o tym tu czytałem.
- Od: 28 mar 2010, 17:50
- Posty: 96
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0D, 1999r.
Czytając forum dochodzę do wniosku, że wozy z poczatku lat 90 były lepiej wyposażone.
W końcu zgłupiałem – czy ten japoński wynalazek ma sterowanie z pilota czy jak za króla ćwieka... na piechotę wszystko otwierać. Przecież na logikę jak jest pilot do kluczyka to musi być odbiornik bo inaczej to tylko gadżet.
Mogę se kupić układ sterowanie ale może jest takowy.
Może ktoś po numerze VIN mi pomoże tylko nie ruskiej strony bo ona zakłamuje dane. wyświetlając że nie ma 101 konnego dieselka
Vin
JMZBJ14R231500518
-
copyfield
Z tego co przeczytałem na forum (w garaż/warsztat, elektronika) to centralka powinna znajdować się z przodu na dole od strony kierowcy za pudełkiem z bezpiecznikami.
Z kolei w ASO W-wa powiedzieli mi, że powinna sie znajdować w bagażniku po lewej stronie pod małą szybką.
Nie sprawdzałem tego jeszcze, ale tam gdzieś powinna być.
Z kolei w ASO W-wa powiedzieli mi, że powinna sie znajdować w bagażniku po lewej stronie pod małą szybką.
Nie sprawdzałem tego jeszcze, ale tam gdzieś powinna być.
Centralka w MOIM przypadku jest pod kierownicą po lewej stronie (biała kostka) wyjąłem popróbowałem podłączyć zakupioną na ALLegro nową wszystko pyka niba ale nie działa. Nie ma kontaktu pomiędzy centralką a antenką czy innym diabłem.
Elektryk powiedział, że mi w 5 min założy.(ale koszta) Jak on potrafi to też mogę próbować tylko to zabawa..... chyba nie muszę kupować siłowników.
Elektryk powiedział, że mi w 5 min założy.(ale koszta) Jak on potrafi to też mogę próbować tylko to zabawa..... chyba nie muszę kupować siłowników.
-
copyfield
No proszę zauważyłem, że miałeś taką samą przesiadkę z Alfy 147 na BJotkę 
Wracając do tematu, znalazłem tu w czeluściach forum jakiś skan serwisówki i tam centralka była umiejscowiona przy kierownicy. O tym tyle pierwsze słyszę prawdę mówiąc.
A jeśli można wiedzieć... jaką centralkę sobie konkretnie zakupiłeś copyfield?
Wracając do tematu, znalazłem tu w czeluściach forum jakiś skan serwisówki i tam centralka była umiejscowiona przy kierownicy. O tym tyle pierwsze słyszę prawdę mówiąc.
A jeśli można wiedzieć... jaką centralkę sobie konkretnie zakupiłeś copyfield?
- Od: 28 mar 2010, 17:50
- Posty: 96
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0D, 1999r.
Jocker napisał(a):
A jeśli można wiedzieć... jaką centralkę sobie konkretnie zakupiłeś copyfield?
Teraz ci nie powiem bo jestem w Reichu, ale nie zallegro tylko zestaw dwóch kluczy z pilotami dioda i durnowaty opis jak podłączyć to ustrojstwo. pisałem to już wczesniaj na forach. kabelki do kabelków niby działało tylko nie otwierało nie wiem jak podłączyć centralkę najważniejszego w instrukcji nie było do czego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opornik 1k także podójne masy..... ale głowny kabel do czego z pomini eciem starej centralki czy nie po powrocie jade do elektryka on mówił (nie widziawszy madzi) że to 5 min

obaczymy i za ilee
-
copyfield
w mojej maździe jest tak jak ktoś napisał wcześniej, czyli na dole z lewej strony za bezpiecznikami. Wystaje nawet antenka.
- Od: 2 wrz 2010, 15:25
- Posty: 12
U mnie padły w krótkim czasie po kupnie dwa siłowniki zamków (w tym, o zgrozo, w drzwiach kierowcy), a kiedy je wymieniłem przestał działać pilot. Czy byłem zły ? oj byłem.
Centralka.. a czy nie jest tak, że system składa się z dwóch puszek odpowiadających jedna za otwieranie drzwi a druga za komunikację ?
U mnie, w sedanie, moduł z antenką był pod półką tylną.
Jeżeli chodzi o pilota, to nie wiem, po której stronie leży usterka. Zakładam, że pilota, bo na forum były już o nich wątki.
Centralka.. a czy nie jest tak, że system składa się z dwóch puszek odpowiadających jedna za otwieranie drzwi a druga za komunikację ?
U mnie, w sedanie, moduł z antenką był pod półką tylną.
Jeżeli chodzi o pilota, to nie wiem, po której stronie leży usterka. Zakładam, że pilota, bo na forum były już o nich wątki.
Podpis:
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów – limit 750 znaków.
Osadzony obrazek nie może mieć więcej niż 700x100 pikseli!
brak weny, sorry (ale podpis musi być!
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów – limit 750 znaków.
Osadzony obrazek nie może mieć więcej niż 700x100 pikseli!
brak weny, sorry (ale podpis musi być!
- Od: 28 lut 2009, 10:46
- Posty: 40
- Skąd: Poznań
- Auto: 323S 2000r. 2.0 DiTD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości