Zatkana dysza spryskiwacza
Strona 1 z 1
Zatkała mi sie jedna dysza spryskiwacza:(
wlasnie zalalem nowy plyn i zamiast 4 strumieni mam tylko trzy:(
jakie macie sposoby na pozbycie sie problemu i gdzie szukac przyczyny???
wlasnie zalalem nowy plyn i zamiast 4 strumieni mam tylko trzy:(
jakie macie sposoby na pozbycie sie problemu i gdzie szukac przyczyny???
- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
freshbratek napisał(a):gdzie szukac przyczyny?
pewnie w dyszy
freshbratek napisał(a):jakie macie sposoby na pozbycie sie problemu
Może sprężonym powietrzem czy coś?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
a ciezko jest wymontowac sam zbiornik aby go wyczyscic???Mowa oczywiscie o 323F BJ po facelifcie
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
freshbratek napisał(a):a ciezko jest wymontowac sam zbiornik aby go wyczyscic???
Nie wiem gdzie jest zbiorniczek w BJtce – w GE trzeba demntować nadkole, w GY dla odmiany wystarczy odkręcić 3 (?) śruby.
Ale nie panikuj – użyj szpilki i wystarczy
w BJe jest po lewej stronie ponizej zbiornika wyrownawczego plynu chlodnicy
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
Grzyby napisał(a):użyj szpilki i wystarczy
ew. sprężone powietrze, przedmuchaj i kup filterek , przetnij wężyk załóż i problem nie będzie wracał
No to wstydGrzyby napisał(a):Nie wiem gdzie jest zbiorniczek w BJtce

No proszefreshbratek napisał(a):w BJe jest po lewej stronie ponizej zbiornika wyrownawczego plynu chlodnicy

Przed dmuchaniem zdejmij ( od spodu maski ) wezyk z dyszy yyyyyyy wiesz co ? podjedz to dmuchnę w tę dyszębananmin napisał(a):sprężone powietrze, przedmuchaj

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa – z taka [tiiit] to az wstyd do ciebie jechac
jesli to cos powazniejszego i bede w okolicy to podjade, jesli nie – szkoda gadac![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
jesli to cos powazniejszego i bede w okolicy to podjade, jesli nie – szkoda gadac
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
Pierdoła pierdołą ale upierdliwe gdy zapchany jest spryskiwacz. Wybór nalezy do Ciebie.freshbratek napisał(a):z taka [tiiit] to az wstyd do ciebie jechac
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
z troche innej beczki (ale o spryskiwaczach)
Czy w M6 kombi jest dodatkowy zbiornik na plyn do spryskiwacza tylnej szyby? Czy tez pobiera on płyn z tego samego co spryskiwacze szyby przedniej?
Własnie ten z tylnej klapy przestał mi działac. Najpierw przestały wszystkie (zuzyty cały płyn), ale po dolaniu płynu przednie działają a tylny nie.
pozdrawiam
Bartek
Czy w M6 kombi jest dodatkowy zbiornik na plyn do spryskiwacza tylnej szyby? Czy tez pobiera on płyn z tego samego co spryskiwacze szyby przedniej?
Własnie ten z tylnej klapy przestał mi działac. Najpierw przestały wszystkie (zuzyty cały płyn), ale po dolaniu płynu przednie działają a tylny nie.
pozdrawiam
Bartek
- Od: 19 wrz 2008, 20:00
- Posty: 18
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 2004r., 2.0 diesel
Witam,
Mój problem (Mazda 626 GE) polega na tym że spryskując nie słychać silniczka ;/ przez co nie leci płyn,patrzylem czy przewody nie są zamarznięte. Ma ktoś jakis pomysl ? silnik ciepły i też lipa, dolałem płynu bo swieciła sie kontrolka i po jego dolaniu nadal sie pali ;/
Mój problem (Mazda 626 GE) polega na tym że spryskując nie słychać silniczka ;/ przez co nie leci płyn,patrzylem czy przewody nie są zamarznięte. Ma ktoś jakis pomysl ? silnik ciepły i też lipa, dolałem płynu bo swieciła sie kontrolka i po jego dolaniu nadal sie pali ;/
-
soohy
soohy napisał(a):Witam,
Mój problem (Mazda 626 GE) polega na tym że spryskując nie słychać silniczka ;/ przez co nie leci płyn,patrzylem czy przewody nie są zamarznięte. Ma ktoś jakis pomysl ? silnik ciepły i też lipa, dolałem płynu bo swieciła sie kontrolka i po jego dolaniu nadal sie pali ;/
ja mialem tak w mondeo, przepalił mi się silniczek który pompuje plyn do spryskiwaczy, kupilem na szrocie za 15 zł a montaż to bułka z maslem.
- Od: 19 wrz 2008, 11:55
- Posty: 12
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda mx-6; 1988 rok; 2,2 12V
soohy napisał(a):Mój problem (Mazda 626 GE) polega na tym że spryskując nie słychać silniczka
W Comprex'ie przerabiałem to 2 tygodnie temu
Zdejmij złączkę z pompki. Podrap jakimś śrubokrętem styki. Popsikaj "kontaktem". Nikt nie dawał mojej pompe szansy a ta ożyła i trwa w tym stanie.
Grzegorz Strzałkowski
Hej, ja z takim głupawym pytaniem, ale wolę się upewnić zanim coś zepsuję – jak zdemontować dyszę spryskiwaczy z maski (323f BA) ? Dają się jakoś podważyć? Chcę je przeczyścić bo strumienie są bardzo nierówne (praktycznie tylko z jednego otworu leci płyn i mam obryzgane całe auto, a nie szybę
ew. wymienię na mgiełki które tu reklamujecie.

- Od: 3 maja 2009, 21:02
- Posty: 4
- Auto: 323F BA, 1998, 1.5 benzyna
6 GY kombi, 2006, 2.0 benzyna
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość