Zatkana dysza spryskiwacza

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez freshbratek » 8 maja 2008, 19:48

Zatkała mi sie jedna dysza spryskiwacza:(
wlasnie zalalem nowy plyn i zamiast 4 strumieni mam tylko trzy:(
jakie macie sposoby na pozbycie sie problemu i gdzie szukac przyczyny???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez Grzyby » 8 maja 2008, 19:56

szpilka :)
ewentualnie jak kamienia jest dużo wyjąć dysze i wrzucić na parę godzin do octu
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jacobs » 8 maja 2008, 19:56

freshbratek napisał(a):gdzie szukac przyczyny?

pewnie w dyszy :P jakiś syfek ze zbiornika wciągnęło.
freshbratek napisał(a):jakie macie sposoby na pozbycie sie problemu

Może sprężonym powietrzem czy coś?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez freshbratek » 8 maja 2008, 19:59

a ciezko jest wymontowac sam zbiornik aby go wyczyscic???Mowa oczywiscie o 323F BJ po facelifcie
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez Docent D » 8 maja 2008, 20:01

Wymien na spryskiwacze mgłowe (czy jak tam się zwały) :P Pasują od Citroena C3, koszt ok 25-30zł. Jest gdzieś o tym wątek na forum, ludzie sobie chwalą :)
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2007, 16:48
Posty: 428

Postprzez Grzyby » 8 maja 2008, 20:03

freshbratek napisał(a):a ciezko jest wymontowac sam zbiornik aby go wyczyscic???

Nie wiem gdzie jest zbiorniczek w BJtce – w GE trzeba demntować nadkole, w GY dla odmiany wystarczy odkręcić 3 (?) śruby.
Ale nie panikuj – użyj szpilki i wystarczy :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez freshbratek » 8 maja 2008, 20:27

w BJe jest po lewej stronie ponizej zbiornika wyrownawczego plynu chlodnicy
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez gazparts » 8 maja 2008, 21:02

Grzyby napisał(a):użyj szpilki i wystarczy

ew. sprężone powietrze, przedmuchaj i kup filterek , przetnij wężyk załóż i problem nie będzie wracał :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Jaksa » 8 maja 2008, 21:54

Grzyby napisał(a):Nie wiem gdzie jest zbiorniczek w BJtce
No to wstyd hahaha Buuuuuuuuuu
freshbratek napisał(a):w BJe jest po lewej stronie ponizej zbiornika wyrownawczego plynu chlodnicy
No prosze ;) <lol>
bananmin napisał(a):sprężone powietrze, przedmuchaj
Przed dmuchaniem zdejmij ( od spodu maski ) wezyk z dyszy yyyyyyy wiesz co ? podjedz to dmuchnę w tę dyszę <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Grzyby » 8 maja 2008, 22:02

Jaksa napisał(a):No to wstyd

<zawstydzony>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez freshbratek » 9 maja 2008, 08:09

Jaksa – z taka [tiiit] to az wstyd do ciebie jechac :P
jesli to cos powazniejszego i bede w okolicy to podjade, jesli nie – szkoda gadac :]
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez Jaksa » 9 maja 2008, 11:20

freshbratek napisał(a):z taka [tiiit] to az wstyd do ciebie jechac
Pierdoła pierdołą ale upierdliwe gdy zapchany jest spryskiwacz. Wybór nalezy do Ciebie.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Bartek_ » 31 gru 2008, 21:05

z troche innej beczki (ale o spryskiwaczach)

Czy w M6 kombi jest dodatkowy zbiornik na plyn do spryskiwacza tylnej szyby? Czy tez pobiera on płyn z tego samego co spryskiwacze szyby przedniej?

Własnie ten z tylnej klapy przestał mi działac. Najpierw przestały wszystkie (zuzyty cały płyn), ale po dolaniu płynu przednie działają a tylny nie.

pozdrawiam
Bartek
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 20:00
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2004r., 2.0 diesel

Postprzez GILB » 1 sty 2009, 11:26

ten sam zbiornik obsługuje przód i tył,
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez soohy » 12 sty 2009, 14:44

Witam,
Mój problem (Mazda 626 GE) polega na tym że spryskując nie słychać silniczka ;/ przez co nie leci płyn,patrzylem czy przewody nie są zamarznięte. Ma ktoś jakis pomysl ? silnik ciepły i też lipa, dolałem płynu bo swieciła sie kontrolka i po jego dolaniu nadal sie pali ;/
soohy
 

Postprzez spike325 » 12 sty 2009, 17:22

soohy napisał(a):Witam,
Mój problem (Mazda 626 GE) polega na tym że spryskując nie słychać silniczka ;/ przez co nie leci płyn,patrzylem czy przewody nie są zamarznięte. Ma ktoś jakis pomysl ? silnik ciepły i też lipa, dolałem płynu bo swieciła sie kontrolka i po jego dolaniu nadal sie pali ;/


ja mialem tak w mondeo, przepalił mi się silniczek który pompuje plyn do spryskiwaczy, kupilem na szrocie za 15 zł a montaż to bułka z maslem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 11:55
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda mx-6; 1988 rok; 2,2 12V

Postprzez gstr » 15 sty 2009, 22:45

soohy napisał(a):Mój problem (Mazda 626 GE) polega na tym że spryskując nie słychać silniczka


W Comprex'ie przerabiałem to 2 tygodnie temu :)

Zdejmij złączkę z pompki. Podrap jakimś śrubokrętem styki. Popsikaj "kontaktem". Nikt nie dawał mojej pompe szansy a ta ożyła i trwa w tym stanie.
Grzegorz Strzałkowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2004, 11:22
Posty: 206 (0/1)
Skąd: Puławy, rzadziej W-wa
Auto: M6 2.5 GJ / 192
M6 2.0D GG / 136
MX-5 NBFL / 115
...i był M626/Comprex / 75

Postprzez maraswrona » 24 maja 2009, 11:40

Hej, ja z takim głupawym pytaniem, ale wolę się upewnić zanim coś zepsuję – jak zdemontować dyszę spryskiwaczy z maski (323f BA) ? Dają się jakoś podważyć? Chcę je przeczyścić bo strumienie są bardzo nierówne (praktycznie tylko z jednego otworu leci płyn i mam obryzgane całe auto, a nie szybę <lol> ew. wymienię na mgiełki które tu reklamujecie.
Początkujący
 
Od: 3 maja 2009, 21:02
Posty: 4
Auto: 323F BA, 1998, 1.5 benzyna
6 GY kombi, 2006, 2.0 benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323