Nie wiem jak to jest z fałszóstką, ale chyba jest ok, teoretycznie he he, napisz jeszcze w jakich granicach wahają ci sie te obroty, ja mam tak (i to chyba nie jest ok) na ssaniu 1,5k rpm i w miare grzania silnika (podnoszenia sie wskazowki temperatury) obroty spadaja az do (ustawionych przeze mnie) umownych wolnych obrotów, czyli gdzieś pomiędzy wskazówką 1k rpm a pierwszą ponad zerem, dokładnie tak jak na tym zdjęciu (chyba nawet z forum naszego) -->
http://brii.neostrada.pl/mx3/222222.jpg problem jednak w tym ze przy skreconych kołach lub obciążeniu elektrycznym typu ogrzewanie tylnej szyby czy halogeny, zagrzanym silniku w czasie postoju, obroty lubią falować, choć różnie to bywa, zależy jaki madzia ma humor

Wracając do twojego problemu, to nie przesadź z obniżaniem obrotów za pomocą TPS'u bo ja miałem dziwny objaw dławienia auta przy puszczaniu pedału gazu, w końcowej fazie autem szarpało, spowodowane było to na mój prosty chłopski rozum tym gdyż iż ponieważ komputer dostawał niedokładne/błędne dane o położeniu przepustnicy czy cuś ?
Opisany przeze mnie sposób i objaw dotyczy silnika B6 1.6 SOHC 16v 66kW, więc jeśli moderator uzna mój post za offtopic z góry przepraszam.