Strona 1 z 1

Problemy z odpaleniem za drugim razem na zimnym MX-3 1,6 93

PostNapisane: 27 mar 2005, 15:19
przez Luk.h
Mam do was pytanko odnośnie użytkowania mx-3.Mam taki problem w swojej madzi że gdy po odpaleniu silnika(bezproblemowym) wyłącze go , to ponowne zapalenie po krótkiej chwili staje sie niemożliwe.Dopiero po około 2 min. kręcenia z trudem odpala.Co to może być?Dodam ze to sie dzieje tylko wtedy gdy zgaśnie mi po krutkim czasie pracy.

PostNapisane: 28 mar 2005, 16:12
przez GofNet
Czyli sam Ci gaśnie po pewnym czasie i nie możesz go odpalić??
Takie objawy mogą świadczyć o różnych usterkach:
<czytaj> pompa paliwowa
<czytaj> kiepskie paliwo
<czytaj> zajeżdzony silnik – słaba kompresja na garach
<czytaj> no i wtryskiwacze
Czyli jak widzisz wszystko to, co jest związane z podawaniem paliwa i jego spalaniem w komorach cylindrów.
Przede wszystkim zacznij od najtańczysz rzeczy w naprawie (detekcji usterki), czyli zatankuj gdzie indziej paliwo...

A i jeszcze jedno: Sprawdź, czy masz płyn chłodzący. Nie tylko w zbiornikczu wyrównawczym, ale przede wszystkim w chłodnicy. Może silnik Ci się przegrzewa i tego są właśnie objawy.

Powodzenia.

PS. Przydała by się diagnoza doktora Jaksy. ;)

PostNapisane: 29 mar 2005, 09:16
przez Luk.h
Sam nie gaśnie,poprostu gdy zaistnieje taka potrzeba wyłączenia silnika po krutkim czasie od jego odpalenia, to ponowne uruchomienie staje sie niemal niemożliwe- dodam że to sie dzieje tylko przy zimnym silniku.Mam instalacje lpg,ale to chyba nie jest z tym zwiazane gdyż zawsze odpalam go na benzynie.Co do płynu w chłodnicy to rzeczywiscie ubywa mi go ale na bierząco wuzuełniam braki :D

PostNapisane: 29 mar 2005, 09:58
przez MartiniS
Mam to samo :) Moja technika, choć tylko jako środek zastępczy...nie gaś zimnego silnika na gazie, przerzuć przed wyłączeniem na PB...u mnie dziala :)

PostNapisane: 29 mar 2005, 14:57
przez Luk.h
Jestem ciekawy co jest tego przyczyną,być może ktoś to już przerabiał w swoim aucie i go z tego wyleczył<lol>

PostNapisane: 29 mar 2005, 20:18
przez marek
GofNet napisał(a):Takie objawy mogą świadczyć o różnych usterkach:
pompa paliwowa
kiepskie paliwo
zajeżdzony silnik – słaba kompresja na garach
no i wtryskiwacze


A do tego może jeszcze być uszkodzony regulator ciśnienia paliwa