MX-3 1.6 16V- pala sie kostki zasilania pompy paliwa. Dlacze

Witam,
Ostatnio juz drugi raz w mojej MX-3 spalila sie kostka (za kazdym razem inna) doprowadzajaca prad do pompy paliwa. Poprzednio zostala wymieniona (ta pod tylna kanapa, na zewnatrz baku) a tym razem znowu to samo- samochod nie chcial zapalic. Okazalo sie ze spalila sie tym razem kostka nastepna w kolejnosci- wewnatrz baku, przed sama pompa. Co moze byc powodem tych usterek? Mechank sugerowal "przeciazenie pompy" ale filtr paliwa zmieniam regularnie i jest swierzy. Czy jest inna przyczyna mogaca "przeciazac" pompe paliwa (zaworek przed szyna wtrysku??) a jesli nie to co moze byc powodem? Nie chcialbym stanac w srodku lasu nastepnym razem...
Nie mam LPG i pompa nie chodzi na "sucho" (chociaz jakis czas temu wyjezdzilem raz paliwo do zera, ale to z 600km wczesniej...).
Dzieki za pomoc z gory
Ostatnio juz drugi raz w mojej MX-3 spalila sie kostka (za kazdym razem inna) doprowadzajaca prad do pompy paliwa. Poprzednio zostala wymieniona (ta pod tylna kanapa, na zewnatrz baku) a tym razem znowu to samo- samochod nie chcial zapalic. Okazalo sie ze spalila sie tym razem kostka nastepna w kolejnosci- wewnatrz baku, przed sama pompa. Co moze byc powodem tych usterek? Mechank sugerowal "przeciazenie pompy" ale filtr paliwa zmieniam regularnie i jest swierzy. Czy jest inna przyczyna mogaca "przeciazac" pompe paliwa (zaworek przed szyna wtrysku??) a jesli nie to co moze byc powodem? Nie chcialbym stanac w srodku lasu nastepnym razem...
Nie mam LPG i pompa nie chodzi na "sucho" (chociaz jakis czas temu wyjezdzilem raz paliwo do zera, ale to z 600km wczesniej...).
Dzieki za pomoc z gory