ale glupoty piszecie... ponizej troche teorii podalem, a praktyka: ja do peugeota 1.4 wlozylem alternator ponad 110 amper – i na basie (wzmacniacze 2000RMS, bass 3500RMS, kable 50mm2) spalania z 10, szlo w gore na 15-20 litrow – i nikt mi nie wmowi ze to sa glupoty bo wiem ile mi auto spalalo

a do kolegi ktory pisze bzdura na resorach

jak widzisz Twoje pewnosc Siebie jest niczym nieuzasadniona –> malo tego wykazales sie spora ignorancja tematu – normalnym jest ze skoro jest CAR AUDIO i wiekszy alternator to zeby uzyskac wiekszy prad alternator bedzie stawial wiekszy opor silnikowi wymuszajac na nim wieksza prace – a to niestety laczy sie ze zwiekszonym spalaniem... ... a dla niewtajemniczonych – dlaczego nowe BMW zeby obnizyc spalanie ma systemy odlaczania calej akurat nieuzywanej elektroniki? ;>
dla chcących robic experymenty: polecam ROWER + DYNAMO i wpinamy w DYNAMO wiecej odbiornikow prądu

max lampek itp ... i zobaczcie jaka prace beda wykonywac wasze nogi...
na koniec dodam: dlaczego KAZDY poradnik jazdy ekonomicznej mowi o tym zeby wylaczyc m.in. kLIMATyZACJE zeby obnizyc spalanie – prosze was ludzie jak piszecie o rzeczach na ktorych sie nie znacie to nie wykazujcie sie taka ignorancja "dawno sie tak nie usmialem" – bo to nic dobrego nie wnosi do dyskusji – czy w naturze jest cos za darmo? macie prądnice na benzyne? POdłączcie pod taka prądnice radyjko a wielki sprzęt audio i patrzcie na to ile zje paliwka!? Na masakra kurcze na fizyke nikt nie chodzil w podstawówce czy co?
i jeszcze cytat:
wikipedia: "Electrical systems. Headlights, battery charging, active suspension, circulating fans, defrosters, media systems, speakers, and other electronics can also
significantly increase fuel consumption, as the energy to power these devices causes increased load on the alternator..."
Link z odpowiedzia na Twoje pytanie:
http://burnlessgas.org/gas-saving-qa/do ... l-economy/