Budowa nagrzewnicy w mx3, czy mozna ja mechanicznie przetkac

Witam,
Mazda od kilku miechów coraz słabiej grzała teraz przestała grzać w ogóle prawie. Czy klapki chodzą sprawdzone – chodzą, nawiew jest silny w każdej kombinacji, jak przestawię na cieple powietrze to minimalnie cieplejsze jest ale minimalne. Wiec klapki chodzą w nagrzewnicy, dmuchawa działa prawidłowo. Termostat wymieniony, układ chłodniczy przeczyszczony.
Jednak....
Podobno nagrzewnica czyszczona na krotko (przewody od silnika do nagrzewnicy odpięte i podłączone do nagrzewnicy węże ogrodowe i puszczona woda) potem czyszczenie całego układu chłodniczego preparatem. Werdykt mechaników zakitowana wręcz zaczopowana nagrzewnica.
I tu moje pytanie jaki ma kształt wężownica w nagrzewnicy? czy jest to tylko w kształcie U? ze da się jakoś drucikiem przetykać? czy jest zawinięta? Czy może znacie lepsze sposoby niż woda pod ciśnieniem z węża a potem środek do czyszczenia układów chłodniczych na przetkanie wężownicy?:–)
Moze jakiś cud srodek?:–)
Mazda od kilku miechów coraz słabiej grzała teraz przestała grzać w ogóle prawie. Czy klapki chodzą sprawdzone – chodzą, nawiew jest silny w każdej kombinacji, jak przestawię na cieple powietrze to minimalnie cieplejsze jest ale minimalne. Wiec klapki chodzą w nagrzewnicy, dmuchawa działa prawidłowo. Termostat wymieniony, układ chłodniczy przeczyszczony.
Jednak....
Podobno nagrzewnica czyszczona na krotko (przewody od silnika do nagrzewnicy odpięte i podłączone do nagrzewnicy węże ogrodowe i puszczona woda) potem czyszczenie całego układu chłodniczego preparatem. Werdykt mechaników zakitowana wręcz zaczopowana nagrzewnica.
I tu moje pytanie jaki ma kształt wężownica w nagrzewnicy? czy jest to tylko w kształcie U? ze da się jakoś drucikiem przetykać? czy jest zawinięta? Czy może znacie lepsze sposoby niż woda pod ciśnieniem z węża a potem środek do czyszczenia układów chłodniczych na przetkanie wężownicy?:–)
Moze jakiś cud srodek?:–)