Strona 1 z 1

Budowa nagrzewnicy w mx3, czy mozna ja mechanicznie przetkac

PostNapisane: 29 sty 2010, 17:59
przez Hvil
Witam,
Mazda od kilku miechów coraz słabiej grzała teraz przestała grzać w ogóle prawie. Czy klapki chodzą sprawdzone – chodzą, nawiew jest silny w każdej kombinacji, jak przestawię na cieple powietrze to minimalnie cieplejsze jest ale minimalne. Wiec klapki chodzą w nagrzewnicy, dmuchawa działa prawidłowo. Termostat wymieniony, układ chłodniczy przeczyszczony.
Jednak....
Podobno nagrzewnica czyszczona na krotko (przewody od silnika do nagrzewnicy odpięte i podłączone do nagrzewnicy węże ogrodowe i puszczona woda) potem czyszczenie całego układu chłodniczego preparatem. Werdykt mechaników zakitowana wręcz zaczopowana nagrzewnica.

I tu moje pytanie jaki ma kształt wężownica w nagrzewnicy? czy jest to tylko w kształcie U? ze da się jakoś drucikiem przetykać? czy jest zawinięta? Czy może znacie lepsze sposoby niż woda pod ciśnieniem z węża a potem środek do czyszczenia układów chłodniczych na przetkanie wężownicy?:–)
Moze jakiś cud srodek?:–)

Re: Budowa nagrzewnicy w mx3, czy mozna ja mechanicznie przetkac

PostNapisane: 9 lut 2010, 08:46
przez ROMAN-R87
wlej w nagrzewnice ocet lub kwas cytrynowy spozwczy-metalu nie strawi tylko kamien rozpusci, wlej na 12h i dobrze wyplucz
pozdrawiam

Re: Budowa nagrzewnicy w mx3, czy mozna ja mechanicznie przetkac

PostNapisane: 9 lut 2010, 13:31
przez piotrek7c
Ja miałem ten sam problem, prawie zero ciepla...po wypadku skleilem chłodnice, której nie odpowietrzyłem więc sie zagrzała, zagotowała i caly osad z nagrzewnicy zszedł i jest cieplutko teraz i to jak szybko:D

Re: Budowa nagrzewnicy w mx3, czy mozna ja mechanicznie przetkac

PostNapisane: 9 lut 2010, 13:38
przez MazdaOvner
Jeżeli chodzi mechaniczne przeczyszczenie wężownicy to będzie ciężka sprawa raczej niewykonalna ponieważ zanim wężownica wchodzi do nagrzewnicy już jest nieźle powyginana a jaki ma kształt w samej nagrzewnicy, to chyba żeby się dowiedzieć trzeba by jakaś sztukę popsuć ^^