Ogromne Spalanie !!!!

Witam moja auto pali coraz wiecej jak wczesniej bralo z 12 na 100 to teraz wyszlo mi ze 20l/100km, powoli mi sie odechciewa juz tego auta, od zakupu systematycznie z nim walcze, remont silnika, wymiana gornych mocowan amora tylnych, nowe kable WN, nowe filtr paliwa, powietrza, oleju, nowy sruby drazka zmiany biegow, nowy wysprzeglik i przewod do niego,, kupilem nowa sonde lambda z ngk za 180 na dniach bede wymienial, auto, z 96 roku, wolne obroty trzyma prawidlowo jednak czasami ma zaciecia, np na rozgrzanym silniku daje na luz auto spada z obrotami na 1200 po 20 sekundach spada na te 750, czasami jak mu wcisne gazu na 2 mocniej na niskach obrotach to ma takie szarpniecie, po czym wystrzal do przodu mocny, dolot szczelny, paliwo raczej nie cieknie nigdzie, felgi 14", auto sluzy mi do pracy okolo 9km w jedna strone, czsami gdzies dalej srednio dziennie pokojune z 25 km glownie w miastach, gdy sprawdzalem kody bledow wyskoczyl mi numer 18, regulator ilosci paliwa, pomocy
auta nie katuje, co prawda nei jest to emreyt mode, taka dynamiczna jazda, dodam ze wylot przy tlumiku troche dziurawy jest jakies 20 cm od konca tlumika jest dziura, czarnego dymu nie ma przy dodawaniu gazu;/ sonda lambda podobno moze zawyzyc spalanie max o 15% czujnik temperatury silnika
? po 5-7 minut mam silnik rozgrzany prawidlowo wedlug wskazowek, po 10 minutach leci max cieple powietrze z dmuchaw, co ciekawe odkad mam mojego mxa czyli ponad 4 miechy nigdy ale to nigdy nie slyszalem ani nie czulem jak wlaczaja sie te 2 wentylatory z przodu, jak sprawdzic czy wogole dzialaja
acha i zawsze jak po jezdzie np godzinnej otworze maske i dotkne silnika, tzn tej pokrywy gdzie swiece wchodza, jest bardzo goraca nie idzie polozyc dloni, nawet po godzinie czasu nadal jest cieple bardzo ale nie tak jak na poczatku