Strona 1 z 1

Zapach paliwa w samochodzie

PostNapisane: 9 gru 2009, 21:53
przez jędrek 20
witam mam taki problem z którym nie mogę dojść czuć paliwem jak się odsunie szybę w czasie jazdy jak było ciepło to i bez odsuwania było czuć w środku paliwem. silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach i mokre są zawsze po przejechaniu końcówki tłumika ba mam 2 czasami kapie ale nie wiem czy to paliwo czy woda. wie ktoś co to morze być z góry dzięki . pozdrawiam

MOD: Połączyłem dwa tematy, które założyles i poprawiłem nieco temat.

PostNapisane: 9 gru 2009, 22:00
przez Cingular
a ile ci pali ?puszcza czarny dym ?

PostNapisane: 9 gru 2009, 22:03
przez steven
nieszczelny układ paliwowy: albo węże, albo rurki, ewentualnie łączenie przy listwie wtryskowej lub filtrze paliwa :) ewentualnie zbiornik paliwa lub odpowietrzenie mogło zgnić :) bo w to, że dekielek od pompy były za słabo dokręcony to raczej bym nie wierzył :)

PostNapisane: 9 gru 2009, 22:19
przez jędrek 20
biały dym puszcza 100 kl robię za 50zł

PostNapisane: 9 gru 2009, 22:28
przez jędrek 20
właśnie to odpowietrzenie patrzyłem i jest zgnite ale gdzie to rurki odpowietrzające mają być podpięte bo są zgnite przy korku wlewu ale tam nie widze gdzie bo są niżej troszke zgnite na wysokośći koła

PostNapisane: 9 gru 2009, 23:36
przez steven
loozik mod przeniesie :) więc się nie zdziw, jak tam się odnajdziesz ;)
ja w 626 miałem w sumie 2 odpowietrzenia zbiornika:
1 – do odpowietrzenia wlezu paliwa
2 – dwie rurki do odpowietrzenia zbiornika które szły pod tylne lewe nadkole do czarnej puszki... było wszystko przegnite, kupiłem przewód benzynowy, poucinałem rurki tam gdzie był jeszcze zdrowe, założyłem kupiony przewód, zakręciłem na opaski i poprowadziłem pod owe nadkole, następnie tampodczepiłem jak najwyżej się dało, aby było wyżej niż zbiornik i połączyłem je ze sobą (włożyłem w oba końce mniejszą rurkę) zbiornik się odpowietrza rurką do odpowietrzenia wlotu... co prawda przydałaby się puszka do odpowietrzenia jak to wyglądało w oryginale, ale ile nowa kosztuje to nie wiem i chyba tylko ASO, a na szrotach wszystkie tak samo jak moja pognite :P

PostNapisane: 10 gru 2009, 16:06
przez jędrek 20
dzięki mi idą pod nadkole 3 przewody i są zgnite będę musiał zrobić jak mówisz tylko gdzie dać tego 3

PostNapisane: 10 gru 2009, 19:41
przez majsterus
nieszczelne wtryski, przepustnica. I tamtędy ucieka paliwo opary zaciągane są nawiewem do kabiny.

PostNapisane: 10 gru 2009, 20:19
przez piwo
sprawdz uszczelniacze pod wtryskiwaczami dalej wszystkie laczenia przewodow paliwowych pod maska,czyli laczenie wezow z filtrem paliwa, listqwa paliwowa, regulatorem paliwa itp.

PostNapisane: 10 gru 2009, 21:01
przez jędrek 20
ale sucho jest koło listwy wtryskowej jedna tylko jest lekko spocona.a spalanie jest w miare jak wam się wydaje

PostNapisane: 10 gru 2009, 22:58
przez steven
no a on nie idzie do odpowietrzenia wlewu paliwa ??

PostNapisane: 11 gru 2009, 08:08
przez piwo
nie moze byc nic spocone.bo bedzie smierdziec.

[Usunięte]

PostNapisane: 11 gru 2009, 11:07
przez SpooN
PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

PostNapisane: 11 gru 2009, 17:21
przez jędrek 20
dzięki a nie wiesz gdzie dać te rurki 3 odpowietrzające zbiornik koło nadkola tylnego bo są zgnite i nie wiem gdzie mają iść morze dlatego śmierdzi jak sadzisz

PostNapisane: 11 gru 2009, 17:25
przez jędrek 20
no właśnie nie wiem bo są w połowie zgnite i nie wiem jak wyżej mają być i do czego