wysokie obroty (JAK ZMNIEJSZYĆ)

Postprzez sepamx3 » 8 lis 2009, 18:44

Koledzy zrobiłem dolot zimnego powietrza teraz niewiem jak się uporać z obrotami!!!
Mianowicie śruba regulacyjna ta co jest imbus i śrubka na 8 klucz przy przepustnicy mam ją odkręconą a obroty są ponat 1000obr/min. kręciłem też powietrzem i nic obroty są ponad 1000 a po chwili dopiero spadają na ok 900 obr/min.
jak to poprawić przez diagnostic co trzeba tam zmostkować kabelkiem i gdzie je ustawić :|
prosze o pomoc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2008, 20:58
Posty: 83
Auto: mazda mx3 1.6 16V

Postprzez samurajpiotr1 » 9 lis 2009, 22:08

zrób mostek na ten i gnd, ustaw tps tak żeby wentylator się nie włączł i kombinuj.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez gregorius 323 F » 9 lis 2009, 22:27

Kolego z tym Tps-em to trochę za daleko się zagłębiasz.

Sepamx3 zrób tak jak kolega pisze czyli ustaw wolne obroty w trybie serwisowym tj z mostkiem.
Jeżeli obroty nie spadną do wymaganych to dopiero wtedy możesz kombinować z przestawieniem TPS-u.

Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez konrad278 » 9 lis 2009, 22:45

a może nieszczelnosc ale szczeze to jesli masz na maxa skreconą śrubę na krzyżaka to powinna zgasnąc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez m323m » 10 lis 2009, 00:25

witam, ja mam znowu problem na zimnym silniku ,bo łapie jakies 2600 obr jak je zmniejszyc?
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez iceman150 » 10 lis 2009, 17:35

m323m ja w twoim przypadku zacząłbym od czyszczenia przepustnicy i krokowca bo to jest prawdopodobnie przyczyną
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez m323m » 11 lis 2009, 13:23

nie wiem co jest nie tak ,spróbuje tak zrobić i wyczyścić te przepustnice i korkowiec ,wydaje mi sie ze cos nietak ze sterowanie krokowego, bo jak sie silnik nagrzeje to obroty spadają do wartosci 750-800, stało sie tak po tym jak w serwisie mazdy kręcił mi jakąś śrubkę na przepustnicy, bo spadały obroty przy włączeniu wycieraczek, dmuchawy,szyb lub jakiegoś odbiornika prądu, jakiś czas było ok a teraz niedosc ze obroty na ssaniu mają 2600 to jeszcze falują przy włączeniu odbiorników prądu,a jak jadę wieczorem i otwieram szybę włączam wycieraczki lub dmuchawę to światła przygasają na ułamek sekundy, nie wiem co jest nie tak , chyba ze to tak ma byc w tych mazdach ,
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez Lukano » 11 lis 2009, 14:25

Nieźle namieszałeś z tą przepustnicą ;)
Tam nie można sobie kręcić w te i na zda od tak sobie, tym bardziej tylko w trybie awaryjnym i delikatnie.
Spróbuj to wszystko pozmieniać w trybie awaryjnym, jak nie pójdzie to masz zonka.

PS. Coś mi się zdaje, że ty chcesz chyba jak najszybciej zmienić ten silnik.
Walczysz o to usilnie ;) :P
na drugi raz poczytaj najpierw, zanim zaczniesz coś robić i regulować ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez m323m » 11 lis 2009, 14:35

ja nic nie kreciłem to w serwisie aso kręcili, i jeszcze chcieli skasowac 150zł, ale pan powiedział ze to gratis od firmy to ustawienie, i żałuje ze nie płaciłem bo bym miał dowód do reklamacji
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez m323m » 11 lis 2009, 14:41

to w takim razie co mam teraz robic, zrobiłem już jakieś 35tys km po tym ustawieniu,a i od kąd ją mam czyli jakies 2 lata i zrobiłem 85 tys,to zawsze pali na dwa razy , o raz pali dopiera jak jest rozgrzana, na dwa razy to znaczy przekręcam kluczyk ,rozrusznik zakręci jeden obrót, spowrotem do pozycji acc na stacyjce a potem juz pali o raza, a jak go pale na raz to dopiero załapuje za 6-7 obrotem rozrusznika, dziwne
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez iceman150 » 11 lis 2009, 15:02

Falujące obroty i wysokie obroty na ssaniu jak najbardziej wskazują na zabrudzoną przepustnicę i krokowca. Na forum jest fotorelacja.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez sepamx3 » 11 lis 2009, 18:41

samurajpiotr1 napisał(a):zrób mostek na ten i gnd, ustaw tps tak żeby wentylator się nie włączł i kombinuj.

a gdzie jest Tps bo przyspieszałem zapłon na serwisowym obroty wzrosły a teraz z jałowym biegiem są dziwne obroty czyli
jade dam na luz i jest ok 1.5tyś/min a jak zatrzymam sie to jest ok 1.2tyś/min i po ok 5 sekundach spadaja na 1000 obr/min
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2008, 20:58
Posty: 83
Auto: mazda mx3 1.6 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323