witam wszystkich poradzcie n=b o juz nie wiem gdzie isc i nie wiem co robic a wiec tak.Nie grzało mi waucie nic czyli ziomno i straszne było a wiec myslałem ze to termostat no wiec wymieniłem termostat jade do mechanika i pytam sie moze to uszczelka poszła koles mówi ze nie oi a co gorsze jak odpowietrzyłem układ cały w chłodnicy to było oki ale nastepnego dnia cała wode co miałem w chłodnicy wywala mi przy rozruchu auta w zbiornik wyrównawczy . ? i co z tego zbiornika wyrównawczego spowrotem płyn wchodzi w chłodnice ,myslałem tez ze to moze korek od chłodnicy bo miałem wyrombana uszczelke no to kupiłem nowy korek i dalej mi wali płyn do zbiornika wyrównawczego:(((( ale pech co sie dziejeeeeeeeeee .CZYLI termostata wymieniony wymieniony korek od chłodnicy mechanik mówił ze uszczelka pod głowica jest dobra
to co JEST NIE TAK bo ja juz pomysłow na to nie mam:(((
Przy rozruchu "wywala" wode z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego
Strona 1 z 1
Sprawdź ciśnienie na garach i porównaj z fabrycznymi wartościami. Takie objawy są najczęściej przyczyną wysmuchanej uszczelki pod głowicą. A na oko nie da się tego sprawdzić. Dopiero jak zdejmiesz głowicę, to możesz zobaczyć, czy tak się stało, czy nie. Dodatkowym objawem tej przypadłości jest kopcenie auta na biało. Wtedy to już 99% pewności, iź jest to uszczelka pod głowicą.
Krótko mówiąc podczas uruchamiania silnika wytwarza Ci się ciśnienie w układzie chłodzenia. Ono oczywiście drobne powinno być, ale owe drobne ciśnienie wytwarza pompa wodna. Natomiast jeśli wywala Ci płyn do zbiorniczka wyrównawczego, to już nie jest takie drobne.
Zerknij jeszcze na:
323F 1,616V /92 -ubytki płynu chłodniczego
Powodzenia.
Krótko mówiąc podczas uruchamiania silnika wytwarza Ci się ciśnienie w układzie chłodzenia. Ono oczywiście drobne powinno być, ale owe drobne ciśnienie wytwarza pompa wodna. Natomiast jeśli wywala Ci płyn do zbiorniczka wyrównawczego, to już nie jest takie drobne.
Zerknij jeszcze na:

Powodzenia.
Ostatnio edytowano 11 lut 2005, 02:53 przez GofNet, łącznie edytowano 2 razy
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Dodatkowym objawem tej przypadłości jest kopcenie auta na niebiesko. Wtedy to już 99% pewności, iź jest to uszczelka pod głowicą.
A czy z plynu chloadzacego nie powinien byc bialy dym, taka para jak z wody. Na niebiesko raczej kopci jak bierze olej.
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
- Od: 18 maja 2004, 12:41
- Posty: 113
- Skąd: Kraków
- Auto: corolla TS
A pewnie, że na biało. Przecież na niebiesko kopci, jak pierścienie olejowe nie trzymają. Sorry za przepalcowieniemisiek napisał(a):A czy z plynu chloadzacego nie powinien byc bialy dym, taka para jak z wody. Na niebiesko raczej kopci jak bierze olej.

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
PIĘĆ TO MOŻE NIE , ALE GÓRA 15
I PRZY OKAZJI ZOBACZYSZ JAK TŁOKI SIĘ CZUJĄ .....

ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
Jeśli masz instalacje gazową to sprawdź na wstępie parownik. U mnie były z tym problemy. Parownik jest podgrzewany poprzez układ chłodzenia. W moim przypadku uszkodzeniu uległy membrany parownika i gaz pod wpływem ogromnego ciśnienia jakie w nim panuje był wtłaczany to obiegu płynu. Chłodziwo było wtryskiwane do zbiornika wyrównawczego tym samym opróżniając chłodnice i doprowadzając do przegrzewania silnika.
No ale taką diagnoze można wystawić jedynie gdy masz LPG.
Pozdrawiam.
No ale taką diagnoze można wystawić jedynie gdy masz LPG.
Pozdrawiam.
MAZDA ... To jest naprawdę ważne.
- Od: 20 sie 2004, 08:40
- Posty: 255
- Skąd: Wieluń
- Auto: 323F & 350Z
no wiec panowie mam lpg jak wczesneij wspominaliscie ale wymianeiłem termostat i autko mi grzeje w srodku jesli chodzi tem obieg w chłodnicy niby jest ale nie traki jak powinien byc czyli czuje jakby nbie byłó full wody w chłodnicy tak jak powinna byc i to mnie dobija a wiec silnik mi sie ogolnei ni9e przegrzewa po pokazuje mi na połowie skali czy przez ten parownik tak mi sie wali albno i uszczelka a ile kosztuje wogole uszczelka pdo gowice i czy musze ja planowac??? aha ale jak jest woda w wtyrownawczym i silnikstoi to ona pod wpływem ze znajduje sie wyzej niz chłodnica sama powinna spływac do chłodnicy az sie poziom nei wyrówna czy przez uszczelke takie sie juz cisnienie wytworzyło ze spłynoac płyn niechce no i wydaje mi sie ze troszeczke oleju bierze mi silnik bo musze dolewc raz na jakis czas.i czasem mam tak panowie ze zapalic autka nie moge czyli zapalam niby mi juz kreci autko a za jakeis 10 sek gasnie i musze łęchtac moje autko kilka razy??? POMOCY odpisujcie bo jak nie raz autka robiłm to ja juz nei wiem co mi sie tam wali . Ps do wczesbniejszych wypowiedzi nei kopci mi na niebiesko heheh":D::D\
CZARNA STRZAŁA
- Od: 9 paź 2004, 17:36
- Posty: 6
- Skąd: Rzeszów
Facet, to chyba nawet ja nie mieszam tam klawą – tego się nie da czytać!!!
A co do tematu – polecam (jak i inni) sprawdź uszczelkę pod głowicą bo wszystko na to wskazuje, że masz wodę w cylindrach o dlatego Ci nie pali za pierwszym razem.
Ktoś dobrze dał madzi w piizzddeeczkę i masz babo placek – a raczej czajnik
)
Głowica do góry!
A co do tematu – polecam (jak i inni) sprawdź uszczelkę pod głowicą bo wszystko na to wskazuje, że masz wodę w cylindrach o dlatego Ci nie pali za pierwszym razem.
Ktoś dobrze dał madzi w piizzddeeczkę i masz babo placek – a raczej czajnik
Głowica do góry!
F-ka – diabelskie nasienie!
- Od: 2 sie 2004, 20:22
- Posty: 160
- Skąd: Grójec / W-wa
- Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6
Spróbuj przez jakiś czas jeździć na benzynie aby wykluczyć uszkodzenie reduktora i zobaczysz co wtedy będzie się działo. Zalej chłodnice do pełna płynem. W zbiorniczku wyrównawczym również dolej płynu tak żebyś mógł kontrolować jego poziom (mowa oczywiście o zimnym silniku).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
MAZDA ... To jest naprawdę ważne.
- Od: 20 sie 2004, 08:40
- Posty: 255
- Skąd: Wieluń
- Auto: 323F & 350Z
no wiec wymieniam uszczelke pod głowica jak to bedzie tylko to napisze dokładnei a jak nie to bede szukał dalej pozdro aha i jestem facetem:D a ze wczesniej tak pisałem ciurkiem to dla tego ze miałem taka wene:D:D pozdrówka dla wszystkich mazdaspeedó:D:D
CZARNA STRZAŁA
- Od: 9 paź 2004, 17:36
- Posty: 6
- Skąd: Rzeszów
Sprawdź pompę wody jeżeli źle działa to woda ci się najnormalniej w świecie gotuje.
Zapowietrza się układ a gorące powietrze rozszerza się dużo bardziej niż woda i wywala płyn do zbiornika wyrównawczego.
Zapowietrza się układ a gorące powietrze rozszerza się dużo bardziej niż woda i wywala płyn do zbiornika wyrównawczego.
-
Gość
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości