Pomocy przy podciśnieniu (vacuum) ...

Postprzez djArias » 27 wrz 2009, 21:54

Poniewaz od dluzszego czasu nie moge dojsc do porozumienia z przyspieszeniem, wzialem sie za porownywanie schematu VACUUM z moja madzia. Okazalo sie ze wg schematu zamieszczonego ponizej, mam zle dwa przewody (zaznaczone kolor czerw i niebieskim). W zasadzie nie powinno miec to duzego wplywu – EGR mam odczepiony od kolektora – ale co sie okazalo podczas zamieniania tych dwoch przewodow na wlaczonym silniku – obydwa są "puste" nic tam nie dmucha nic nie zasysa... czy tak ma byc czy cos jest nie tak? Po zamianie nie ma zadnej roznicy w pracy silnika :S

Obrazek
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez jędrek 20 » 29 wrz 2009, 20:27

dołączam się mam ten sam problem tylko z 1.8 v6
jędrek
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 15:45
Posty: 26
Skąd: kielce
Auto: mazda mx3 1.8 v6 24v

Postprzez djArias » 11 mar 2010, 20:25

Sory ze odswiezam stary temat – czy moglbym prosic kogos kto ma 1.6 dohc 16v zeby zerknal pod maske czy przewod oznaczony na tym zdjeciu:
http://www.freeimagehosting.net/image.p ... 7f3b48.jpg
kolorem czerwonym wchodzi w SOLENOIDE w tym miejscu co zaznaczylem na czerwono czy moze tam gdzie zaznaczylem na niebiesko?
z gory dzieki za pomoc :D
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323