Strona 1 z 2
wymieniony zawór od pompy oleju,wymienione popychacze i dale

Napisane:
14 sie 2009, 09:30
przez norbson
wpakowalem juz ok 2 tys same popychacze kosztowaly mnie 900zł ,mialem za małe cisnienie oleju,zostrał wymieniony zaworek przejechalem juz ok 300km i dalej klekocze ,co to moze być

Napisane:
14 sie 2009, 11:09
przez ROMAN-R87
sprezynki na walkach rozrzadu , ewentualnie hydronapinacz rozrzadu
pozdrawiam


Napisane:
14 sie 2009, 15:15
przez /V6
Mi również stuka ale poczekam aż Ty uporasz się z tym i zdasz relację co konkretnie było powodem stukania :p
Przyczyny stukania:
– popychacze zaworów
– zawór upustowy pompy oleju
– sprężynki na wałkach rozrządu
– hydronapinacz rozrządu (prawdopodobnie winowajca stukania w moim silniku – bo stukanie nie jest ciągłe a przerywa i są momenty kompletnej ciszy)
Ile wymieniłeś u siebie popychaczy zaworów??? Bo rozumiem, że nie wszystkie 24 jak tylko 900zł zapłaciłeś...
Zostało CI sprawdzenie sprężynek na wałkach rozrządu.
Nie są drogie ale ich wymiana zajmie sporo czasu...
Przy napływie gotówki, najpierw zajmę się sprężynkami i od razu rozrząd zrobię razem z hydronapinaczem.
Liczę, że całość wyjdzie mnie w granicach 1200zł

Napisane:
15 sie 2009, 00:38
przez norbson
wymienilem 24 zawory,kupiłem zamienniki,policzyli mi troche taniej ze wzgledu na duzą ilosc,juz mam powoli dosyc,tego,ciagle u mechanikow ,poszlo kupe kasy a ciagle stuka,ale co zrobic,trzeba to zlikwidować

Napisane:
15 sie 2009, 09:00
przez /V6
Hmmm

W moim przypadku wymiana 24 popychaczy z opcją "Troszkę taniej" wyjdzie coś koło 2tyś.
Jednak na razie nie skupiam się na nich. Zacznę od rozrządu i sprężynek na wałkach

.

Napisane:
15 sie 2009, 11:01
przez norbson
ale to co chcesz wymienic popychacze na orginalne?ja moglem sie wstrzymaćz tymi popchaczami i zacząć od czegoś łagodniejszego;p,narazie kasy brak,wymiana zaworka była konieczna bo za małe ciśnienie miałem w układzie

Napisane:
15 sie 2009, 13:20
przez /V6
Nie planuje wymiany popychaczy (no chyba, że będzie to konieczność)... Wszędzie gdzie się pytałem o popychacze zaworów to koszt od 95-110zł za sztukę. Całość z rabatem od 10-15%. Dlatego dziwi mnie fakt, że za wszystkie dałeś tylko 900zł...
Ja przy najbliższej okazji zmienię rozrząd kompletny (bez pompy wody) no i od razu sprężynki na wałkach rozrządu, żeby się nie grzebać 2x.
Jak sprawdzali CI ciśnienie oleju??? Możliwe, że i od razu zaworek wymienię


Napisane:
15 sie 2009, 16:43
przez gavvel
jak klepia popychacze:
– na jakim oleju jezdzisz jak na pelnym syntetyku to zmien na pol syntetyk i przestana
– zaworek pompy oleju tez jest prawdopodobny ale Ty wymieniles
– czy jestes na 100% pewien ze to popychacze a nie np hydronapinacz rozrzadu??? kiedy wymieniales rozrzad i czy przy 200 tys byl wymieniany hydronapinacz
moga byc tez sprezynki na wlakach jak pisze /V6 lub masz po prostu za malu oleju w ukladzie bo Ci go spala;)

Napisane:
17 sie 2009, 16:45
przez norbson
olej sprawdzili mi podpinając miernik gdzies koło miski,dzwoniłęm do serwisu mazdy spytalem sie o wymiane spreżynek na rozrządzie i nie wiedzieli o co chodzi,czy mozecie troche bardziej sprecyzować??

Napisane:
17 sie 2009, 22:56
przez gavvel
uzyj szukajki, blo juz cos o tym na forum i to nie raz;) a ja upieram sie zebys napisal na jakim oleju jezdzi Twoja mazda

Napisane:
18 sie 2009, 16:34
przez norbson
pół syntetyk,10w40

Napisane:
21 sie 2009, 08:36
przez yasko
norbson napisał(a):pół syntetyk,10w40
W moim przypadku pomogła wymiana rozrządu wraz z napinaczem hydraulicznym.
Małe badziewnie a kosztuje tyle co 2 rolki i pasek.

Napisane:
21 sie 2009, 14:22
przez gavvel

Napisane:
22 sie 2009, 13:24
przez norbson
wiem czytałem juz,rozmawiałem z mechanikiem od mazdy,powiedział ze to nie jest hydronapinacz tylko wina hydropopychaczy zamienników jakie kupiłem,dzwiek z auta bardziej wydobywa sie z miejsca gdzie są tłoki,nie wiem kurde co robic

Napisane:
22 sie 2009, 13:47
przez /V6
norbson
Dlatego u mnie koszt 24 popychaczy wynosi ok 2000zł a nie 900zł.
Mógł byś nagrać dżwięk z pod maski???
Chciał bym porównać z moim stukaniem


Napisane:
22 sie 2009, 21:08
przez norbson
no tak ,ale skoro te zamienniki dalej stukają to musze je reklamować ,tak nie moze byc;pspoko nagram w poniedziałek bedzie ,jutro 12 godz w robocie wiec nie da rydy,a odnosnie stukania to przy dodaniu gazu coraz szybciej stuka

Napisane:
22 sie 2009, 21:47
przez shady
norbson napisał(a):no tak ,ale skoro te zamienniki dalej stukają to musze je reklamować ,tak nie moze byc;pspoko nagram w poniedziałek bedzie ,jutro 12 godz w robocie wiec nie da rydy,a odnosnie stukania to przy dodaniu gazu coraz szybciej stuka
coraz szybciej w wiekszosci rzeczy silnika bo obroty zwiekszasz

dzwiek ten nie ustaje po jakims czasie
jesli rzeczywiscie to popychacze to oczywiscie reklamacja

Napisane:
22 sie 2009, 22:33
przez norbson
nie ustaje,czy zimny czy cieply ciągle klekocze

Napisane:
1 wrz 2009, 16:03
przez norbson

Napisane:
2 wrz 2009, 10:50
przez Sebaaaaaaa7
Dolej oleju pod górną kreske na bagnecie,ten silnik ma hydrauliczne popychacze i lubi dużo oleju, jak jest mały stan i słabe ciśnienie oleju zawsze będzie klekotać,po dolaniu oleju przegazuj silnik.