Jakie sprezanie na cylindrach ? 1,6 SOHC mx-3
1, 2
Kto wie jakie (katalogowo) powinno byc sprezanie w silniczku 1,6 SOHC – mazda mx-3 ?
Ostatnio edytowano 27 mar 2015, 21:48 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Powód: Korekta tematu
- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
9,8-12,8 bara.
rewelacji to już chyba dawno nie ma ...




ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
A jak zuzycie oleju? Wydaje mi sie, ze jesli chcesz go remontowac, to lepiej poszukac drugiej jednostki – kupisz tanio i pewniej, niz mialbys szukac dobrych mechanikow. Innym wyjsciem jest tez swap na K8 (chociaz tutaj obawiam sie, ze jest troche wiecej zabawy) lub... samochodu.
To akurat bardzo w normie 
Chlopcy i dziewczynki, powiedzcie cos na temat uzytkowania takiego silnika
Moze skoro na razie nie lyka oleju i jest sprawny, to zapomniec?

jak nie pompije oleju wiadrami to po co ruszać??????????????????????
a kasy wp....sz w ch...j , może są przestwaione fazy rozrządu i nie domyka zaw wydechowego i dlatego takie padlinowate pomiary??????????? (może coś z głowicą
??)<jelen>
bo zużycie 1 litr / 10000km to jest nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w mażdzie to padają pierścienie olejowe a nie kompresyjne hymmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm , nie wiem sam
p.s. gówna lepiej nie ruszać bo zazwyczaj po ruszaniu zaczyna śmierdzieć












a kasy wp....sz w ch...j , może są przestwaione fazy rozrządu i nie domyka zaw wydechowego i dlatego takie padlinowate pomiary??????????? (może coś z głowicą




p.s. gówna lepiej nie ruszać bo zazwyczaj po ruszaniu zaczyna śmierdzieć
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
poolek wydaj lepiej to siano na cos innego bo w tym kierunku nie bylbym raczej nadgorliwy
Nie jestem chcialby miec takei zuzycie oleju wiec na Twoim miejscu spalbym spokojnie
Nie jestem chcialby miec takei zuzycie oleju wiec na Twoim miejscu spalbym spokojnie
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
- Od: 16 lis 2003, 12:35
- Posty: 899
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: CLS320 CDI
Caly problem polega na tym, ze sporo pali ... ale moze do tego powinienem sie przyzwyczaic ?
Ostatnio u mechanika regulowalem zaplon – podobno byl nastawiony na 12 stopni. Ustawil dobrze, podregulowal obroty – jest spoko. Ciekawe ile po tym zabiegu bedzie palil.
Pozatym nie ma takiego buta jak powinna miec ... i tak wlasnie zastanawiam sie czy to nie przyczyna niskiego cisnienia na garach ?
Ostatnio u mechanika regulowalem zaplon – podobno byl nastawiony na 12 stopni. Ustawil dobrze, podregulowal obroty – jest spoko. Ciekawe ile po tym zabiegu bedzie palil.
Pozatym nie ma takiego buta jak powinna miec ... i tak wlasnie zastanawiam sie czy to nie przyczyna niskiego cisnienia na garach ?
- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
poolek napisał(a):Caly problem polega na tym, ze sporo pali ... ale moze do tego powinienem sie przyzwyczaic ?
Ostatnio u mechanika regulowalem zaplon – podobno byl nastawiony na 12 stopni. Ustawil dobrze, podregulowal obroty – jest spoko. Ciekawe ile po tym zabiegu bedzie palil.
Pozatym nie ma takiego buta jak powinna miec ... i tak wlasnie zastanawiam sie czy to nie przyczyna niskiego cisnienia na garach ?
Moja tez duzo pali wiec nie musisz sie przejmowac
Jesli chodzi o buta to racja cisnienie jest przyczyna ale nie ma co sie spodziewac szalu przy 1,6 16V SOHC.
Ja mam taki sam silnik i jakbym chcial miec lepszego buta to bym dolozyl do lepszego silnika a nie poprawial cisnienie
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
- Od: 16 lis 2003, 12:35
- Posty: 899
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: CLS320 CDI
poolek napisał(a):RULES Moze i masz racje.
P.S. Jakie masz cisnienie ?
Powiem Tobie ze dopoki nie bedzie mi dymila i brala olej to nie bede w ogole sprawdzal dzieki temu moge spac spokojnie
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
- Od: 16 lis 2003, 12:35
- Posty: 899
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: CLS320 CDI
Usiądź sobie wygodnie w głębokim fotelu z wysokimi oparciami (abyś przypadkiem nie wypadł z niego).
Oto dane producenta, dot. ciśnienia w Twoim silniku:
– 13,5 <-- Dobry stan silnika
– 9,5 <-- Silnik wymaga remontu
– 2,0 <-- Maksymalna różnica ciśnienia między poszczególnymi cylindrami.
Dobrze, że wygodnie siedziałeś...
Oto dane producenta, dot. ciśnienia w Twoim silniku:
– 13,5 <-- Dobry stan silnika
– 9,5 <-- Silnik wymaga remontu
– 2,0 <-- Maksymalna różnica ciśnienia między poszczególnymi cylindrami.
Dobrze, że wygodnie siedziałeś...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Moje byly bardziej optymistyczne :/ Poolek, zapomnij o tym na razie.
Moja ulubiona książka:
"MAZDA 323 – Regulują i naprawiam" – Dieter Korp, WEMA, Warszawa 1997 (str. 32).
"MAZDA 323 – Regulują i naprawiam" – Dieter Korp, WEMA, Warszawa 1997 (str. 32).
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet Widzisz ... to ciekawe bo w ksiazce sewisowej w niemczech na przegladzie przy 20 kkm na wykresie miala na wszystkich celindrach po 11 bara
Na drugim przy 40 kkm miala juz ... 1 – 11 , 2 – 11, 3- 11, 4 -11,5 ...
Co o tym myslec ?
Na drugim przy 40 kkm miala juz ... 1 – 11 , 2 – 11, 3- 11, 4 -11,5 ...
Co o tym myslec ?

- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość