Jakie sprezanie na cylindrach ? 1,6 SOHC mx-3

Postprzez poolek » 27 sty 2005, 18:07

Kto wie jakie (katalogowo) powinno byc sprezanie w silniczku 1,6 SOHC – mazda mx-3 ?
Ostatnio edytowano 27 mar 2015, 21:48 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Globy » 28 sty 2005, 04:34

9,8-12,8 bara.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez poolek » 28 sty 2005, 10:17

Taka duza rozbieznosc ? :|
Myslalem ze to jest jedna wartosc. Ja mam na dwoch cylindrach po 9 i na dwoch po 9,5 ... zastanawiam sie czy silniczek jest juz z tego powodu do remontu ... :(
Widze, ze chyba tak <dupa> ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez spec » 28 sty 2005, 12:05

rewelacji to już chyba dawno nie ma ... <głaszcze> <głaszcze> <głaszcze>
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
?????????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ??????????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2004, 16:52
Posty: 245
Skąd: RADOM
Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI

Postprzez Globy » 28 sty 2005, 15:37

A jak zuzycie oleju? Wydaje mi sie, ze jesli chcesz go remontowac, to lepiej poszukac drugiej jednostki – kupisz tanio i pewniej, niz mialbys szukac dobrych mechanikow. Innym wyjsciem jest tez swap na K8 (chociaz tutaj obawiam sie, ze jest troche wiecej zabawy) lub... samochodu.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez poolek » 28 sty 2005, 15:56

Globy Zuzycie oleju ... rowno 1L na 10 000 Magantec'a 10W-40. Teraz troche spadlo bo uzywam LIQUI MOLLY 10W-40 MOS2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Globy » 28 sty 2005, 15:57

To akurat bardzo w normie :)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez poolek » 28 sty 2005, 16:18

Nie wiem co o tym wszystkim myslec ... robic z nim cos czy jeszcze nie jest to konieczne ... nie mam pojecia ... :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Globy » 28 sty 2005, 17:54

Chlopcy i dziewczynki, powiedzcie cos na temat uzytkowania takiego silnika <prosze> Moze skoro na razie nie lyka oleju i jest sprawny, to zapomniec?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez spec » 28 sty 2005, 18:06

jak nie pompije oleju wiadrami to po co ruszać?????????????????????? <jelen> <jelen> <jelen> <jelen> <jelen> <jelen> <jelen> <jelen> <jelen> <jelen> <jelen>
a kasy wp....sz w ch...j , może są przestwaione fazy rozrządu i nie domyka zaw wydechowego i dlatego takie padlinowate pomiary??????????? (może coś z głowicą ????)<jelen> <jelen> <jelen> <jelen> <jelen> bo zużycie 1 litr / 10000km to jest nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w mażdzie to padają pierścienie olejowe a nie kompresyjne hymmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm , nie wiem sam


p.s. gówna lepiej nie ruszać bo zazwyczaj po ruszaniu zaczyna śmierdzieć :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
?????????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ??????????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2004, 16:52
Posty: 245
Skąd: RADOM
Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI

Postprzez RULES » 28 sty 2005, 23:51

poolek wydaj lepiej to siano na cos innego bo w tym kierunku nie bylbym raczej nadgorliwy

Nie jestem chcialby miec takei zuzycie oleju wiec na Twoim miejscu spalbym spokojnie
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 12:35
Posty: 899
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CLS320 CDI

Postprzez poolek » 29 sty 2005, 00:06

Caly problem polega na tym, ze sporo pali ... ale moze do tego powinienem sie przyzwyczaic ?
Ostatnio u mechanika regulowalem zaplon – podobno byl nastawiony na 12 stopni. Ustawil dobrze, podregulowal obroty – jest spoko. Ciekawe ile po tym zabiegu bedzie palil.
Pozatym nie ma takiego buta jak powinna miec ... i tak wlasnie zastanawiam sie czy to nie przyczyna niskiego cisnienia na garach ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez RULES » 29 sty 2005, 00:14

poolek napisał(a):Caly problem polega na tym, ze sporo pali ... ale moze do tego powinienem sie przyzwyczaic ?
Ostatnio u mechanika regulowalem zaplon – podobno byl nastawiony na 12 stopni. Ustawil dobrze, podregulowal obroty – jest spoko. Ciekawe ile po tym zabiegu bedzie palil.
Pozatym nie ma takiego buta jak powinna miec ... i tak wlasnie zastanawiam sie czy to nie przyczyna niskiego cisnienia na garach ?


Moja tez duzo pali wiec nie musisz sie przejmowac
Jesli chodzi o buta to racja cisnienie jest przyczyna ale nie ma co sie spodziewac szalu przy 1,6 16V SOHC.
Ja mam taki sam silnik i jakbym chcial miec lepszego buta to bym dolozyl do lepszego silnika a nie poprawial cisnienie
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 12:35
Posty: 899
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CLS320 CDI

Postprzez poolek » 29 sty 2005, 00:39

RULES Moze i masz racje.

P.S. Jakie masz cisnienie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez RULES » 29 sty 2005, 00:41

poolek napisał(a):RULES Moze i masz racje.

P.S. Jakie masz cisnienie ?


Powiem Tobie ze dopoki nie bedzie mi dymila i brala olej to nie bede w ogole sprawdzal dzieki temu moge spac spokojnie
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 12:35
Posty: 899
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CLS320 CDI

Postprzez GofNet » 29 sty 2005, 18:34

Usiądź sobie wygodnie w głębokim fotelu z wysokimi oparciami (abyś przypadkiem nie wypadł z niego).

Oto dane producenta, dot. ciśnienia w Twoim silniku:
– 13,5 <-- Dobry stan silnika
– 9,5 <-- Silnik wymaga remontu
– 2,0 <-- Maksymalna różnica ciśnienia między poszczególnymi cylindrami.

Dobrze, że wygodnie siedziałeś...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Globy » 29 sty 2005, 23:01

Moje byly bardziej optymistyczne :/ Poolek, zapomnij o tym na razie.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez poolek » 30 sty 2005, 02:18

GofNet Skad dane ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez GofNet » 30 sty 2005, 02:54

Moja ulubiona książka:
"MAZDA 323 – Regulują i naprawiam" – Dieter Korp, WEMA, Warszawa 1997 (str. 32).
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez poolek » 30 sty 2005, 04:30

GofNet Widzisz ... to ciekawe bo w ksiazce sewisowej w niemczech na przegladzie przy 20 kkm na wykresie miala na wszystkich celindrach po 11 bara :|
Na drugim przy 40 kkm miala juz ... 1 – 11 , 2 – 11, 3- 11, 4 -11,5 ... :|
Co o tym myslec ? <jelen>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323