słabe osiągi

Witam
od kilku dni mam mx-3 v6. PRoblem w tym, że zamiast katalogowych 8,5 wychodzi mi 9,5 (mierzone kilka razy). rocznik 96, stan ogólny: zdrowiutki, przeglądnięty na wylot przez wiele osób, silnik nie zajeżdżony raczej.
Powstaje pytanie – czy jechać najpierw na hamownię czy wymienić kilka podstawowych rzeczy w ciemno, np filtr powietrza, kable itd. Samochód świeżo zakupiony, więc nic nie wymieniane. Coś usłyszałem, że klemry poodczepiać od akumulatora, przeczyścić, ale nie wierzę, żeby to cokolwiek dało.
Czy ktoś poleciłby jakąś hamownię w warszawie lub białymstoku?
Przeglądnąłem wyszukiwarkę, wiele się naczytałem, ale jak pomyślę o mnogości możliwych przyczyn tego, to sam już nie wiem co mam robić.
z góry dzięki za jakąkolwiek podpowiedź
pzdr
od kilku dni mam mx-3 v6. PRoblem w tym, że zamiast katalogowych 8,5 wychodzi mi 9,5 (mierzone kilka razy). rocznik 96, stan ogólny: zdrowiutki, przeglądnięty na wylot przez wiele osób, silnik nie zajeżdżony raczej.
Powstaje pytanie – czy jechać najpierw na hamownię czy wymienić kilka podstawowych rzeczy w ciemno, np filtr powietrza, kable itd. Samochód świeżo zakupiony, więc nic nie wymieniane. Coś usłyszałem, że klemry poodczepiać od akumulatora, przeczyścić, ale nie wierzę, żeby to cokolwiek dało.
Czy ktoś poleciłby jakąś hamownię w warszawie lub białymstoku?
Przeglądnąłem wyszukiwarkę, wiele się naczytałem, ale jak pomyślę o mnogości możliwych przyczyn tego, to sam już nie wiem co mam robić.
z góry dzięki za jakąkolwiek podpowiedź
pzdr