Strona 1 z 1

wielka prośba o pomoc – po remoncie silnika 1.6 cos poszlo nie t

PostNapisane: 9 maja 2009, 14:15
przez djArias
Rozlozylem silnik ponownie na czesci pierwsze, zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra, zawiozlem glowice do regeneracji, okazalo sie ze nic jej nie dolega, poskladalem wszystko do kupy i pojawil sie wielki problem – pomimo tego iz spaliny przestaly smierdziec i auto przestalo dymic, auto zaczelo BARDZO nierowno pracowac,PRZYGASAĆ na luzie, czasami strzela z tłumika (BARDZO GŁOŚNO), na dodatek jak usiluje jechać to na obrotach miedzy 0-2500 przerywa i szarpie calym autem... macie moze jakis pomysl co mu moze dolegac? dodam jeszcze ze wrzucilem lampe strobokopowa na przewody od swiec – w momencie jak calym szarpie autem to iskra przerywa... swiece i przewody sa w stanie idealnym.
BARDZO PROSZE O POMOC, bo naprawde nie wiem co moze mu dolegac –>

PostNapisane: 9 maja 2009, 15:18
przez Suloo
ustawienie aparatu zaplonowego albo sam aparat zaplonowy.tak mi sie wydaje

PostNapisane: 9 maja 2009, 16:41
przez qbass
Źle ustawiony rozrząd.

PostNapisane: 9 maja 2009, 22:53
przez waldii
djArias napisał(a):zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra,

ja [tiiit] <killer> <killer> <killer> <killer> pierwszy raz to robisz??Mam nadzieje,ze ostatni <głaszcze> co to znaczy,ze nie chcialy sie dopasowac do cylindra??Kwadratowe byly???

PostNapisane: 9 maja 2009, 23:35
przez djArias
waldii napisał(a):
djArias napisał(a):zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra,

ja [tiiit] <killer> <killer> <killer> <killer> pierwszy raz to robisz??Mam nadzieje,ze ostatni <głaszcze> co to znaczy,ze nie chcialy sie dopasowac do cylindra??Kwadratowe byly???


czy ty wogole wiesz co piszesz? to znaczy ze po przejechaniu 12 tys. km auto palilo 1L oleju na 1000km, zAKLadalem pierscienie nominalne jakies gownianej firmy CDI czy cos takiego, teraz sciagnalem pierscien z lodzkiej fabryki pierscieni tlokowych jedno czesciowy olejowy i jest duzo lepiej – robilem to drugi raz – w hondzie bylo to samo... wiec bede to robil dalej a ty mecz sie z pierscieniami 3 czesciowymi moze u ciebie dzialaja ... <lol> <lol> <lol> <lol>

PostNapisane: 10 maja 2009, 16:13
przez waldii
djArias napisał(a):jakies gownianej firmy CDI


djArias napisał(a):teraz sciagnalem pierscien z lodzkiej fabryki pierscieni tlokowych jedno czesciowy olejowy i jest duzo lepiej

<głaszcze>

a slyszales moze o firmach takich jam np RIKken??Ponad 10klubowych mazd zrobilem(nie wspomne o innych autach) i jakos problemu nie bylo.Wiec sorka ale co to za remont skoro po 12tys km musisz poprawiac??????????????????????????? hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha


a ty mecz sie z pierscieniami 3 czesciowymi moze u ciebie dzialaja ... łoł łoł łoł łoł

nie musze sie z nimi meczyc,one poprostu dzialaja tylko potrzeba odrobiny wiedzy i sprytu ;)

PostNapisane: 24 maja 2009, 16:33
przez djArias
waldii zachowaj swoje komentarze dla Siebie bo miedzy bogiem a prawda to ile zrobiles aut calkowicie luzno mi lata i powiewa :D i to by bylo na tyle :> moje rozwiazanie dziala idealnie i tyle mi obchodzi :>

PostNapisane: 24 maja 2009, 21:14
przez Suloo
skoro dziala idealnie to dlaczego zakladasz temat ze cos poszlo nie tak?? <jelen>

PostNapisane: 24 maja 2009, 21:23
przez waldii
djArias silnikow zrobilem duzo i pewnie jeszcze wiecej w przyszlosci.Jakos nikt nie narzekal i nie narzeka ;) A skoro myslisz,ze poprawisz fabryke Swoimi super mega pierscieniami od Edzia z łodzi to powodzenia.Rob tak dalej ale tylko dla Siebie ;)