Strona 1 z 1

Wymiana pierścieni i planowanie głowicy

PostNapisane: 7 mar 2009, 16:39
przez sepamx3
Cześć
chce zmienic pierścienie i uszczelniacze w mazdzie mx3 1.6 16V
Splanować głowice i zrobić zawory

Problem mam z dobraniem oleju po tym remącie
i czy przed wylaniem oleju wlać środek do płukania silnika czy nie, ponieważ zalałem go doktorem i nadal pali olej :( węc zmieniam pierścienie i robie głowice :P czy coś to pomoże prosze o pomoc
Pozdrawiam!!!!

PostNapisane: 7 mar 2009, 17:25
przez sps-snipers
Mistrzu mam do ciebie prośbe . Zaryzykuj jeszcz epewien specyfik. I tak robisz remont więc co ci szkodzi a doctor to tak troche pomaga. Mam złloty środek,który sam przetestuje. Znam przedstawiciela tej firmy i sam mimówił,żeby wlac minerał i ten środek . Ponoć ma pomóc . Podam ci link. Zaryzykuj i kup. Po jego wlaniu auto po dłuższym postoju np;nocy musi puścić dymka :D ale jest to stabilizator oleju mineralny. Pokaże ci to :)
http://moto.allegro.pl/item574123159_lu ... l_usa.html
Słuchaj u mnie w sklepie był przedstawiciel tego koncernu. GOściu siedział kupe lat w stanach. Jest to ostatnia droga ratunku dla silnika . Zaryzykuj :)

PostNapisane: 7 mar 2009, 21:35
przez waldii
eee ja tam w takie plyny do mycia naczyn nie wierze.Jak bierze to nie ma <dupa> ze cos poprawisz.A za te 48zl to juz masz komplet uszczelniaczy zaworowych.Lepiej wykrec swiece i zalej do pelna nafta na dwa dni i moze odpuszcza pierscienie ;)

PostNapisane: 7 mar 2009, 21:59
przez fotos
waldii napisał(a):Lepiej wykrec swiece i zalej do pelna nafta na dwa dni i moze odpuszcza pierscienie

mógłbyś wyjaśnić co daje ten zabieg?:D

PostNapisane: 7 mar 2009, 22:20
przez waldii
fotos napisał(a):mógłbyś wyjaśnić co daje ten zabieg?

nafta ma ladnie wejsc miedzy pierscienie i moze troche uratowac zapieczony pierscien olejowy.Nie sprawdzalem tego ale metoda wykorzystywana od dawna w roznych autach.Do stracenie nic nie ma jedynie olej do wyrzucenia ale mozna to przed wymiana zrobic

PostNapisane: 7 mar 2009, 23:20
przez sps-snipers
A ja jak wyjeżdże resztki z mojego zapasu oliwy,to przechodz ena minerał i jak to nie pomoż e,to zaryzykuje tym stabilizatorem z Lucasa :D

PostNapisane: 7 mar 2009, 23:29
przez waldii
sps-snipers mineralny olej nie dosc,ze nie pomoze to jeszcze totalnie zabije Twoj silnik.Nie rob tego

PostNapisane: 8 mar 2009, 01:45
przez fotos
waldii napisał(a):nafta ma ladnie wejsc miedzy pierscienie i moze troche uratowac zapieczony pierscien olejowy.Nie sprawdzalem tego ale metoda wykorzystywana od dawna w roznych autach.Do stracenie nic nie ma jedynie olej do wyrzucenia ale mozna to przed wymiana zrobic

i ile trzeba trzymać tą naftę? i potem co? wystarczy wkręcić świece i odpalić motor?

PostNapisane: 8 mar 2009, 02:00
przez waldii
napisalem,ze sam nie stosowalem wiec nie pytaj ;) :P i tak Ci to w miare szybko zleci przez pierscienie.Z pewnoscia jak wieczorem zalejesz to rano tego nie bedzie.Ale trzeba olej wtedy wymienic,bo za rzadki bedzie i jeszcze sie od nafty zapali.Ale czy ten patent pomoze tego nie wiem.Z pewnoscia nie zaszkodzi