o lol
eeee
nie znam sie ale
no zeby wymienic uszczelke pod głowicą no raczej musisz
rozebrać pół silnika (oczywiscie zlać olej), pogubić pare części
wymienić obowiązkowo uszczelniacze zaworów a i moze splanować głowicem,
a potem jeszcze kluczem dynamometrycznym pourywać śruby
ja sie za to nie brałbym nigdy chyba zebym juz to robił pare razy na nieswoim aucie
jak chcesz to rób ale jeżeli nie wiesz jak, to nawet zakładając że zrobisz wszystko ok to auto bedzie stało wybebeszone dość troche, pomyśl sobie tak
" a jezeli coś kur**de spiepsze tak ze będzie blow engine albo wogóle nie odpali albo sie przytrze i bede musiał potem mechaniorom oddac 4tys zł zeby to zrobili
moim zdaniem lepiej troche zapłacic i miec gwarancje,
ale to oczywiście moje zdanie i nie każdy musi się zgadzać
też mam chyba uszczelke , za wymiane z uszczelniaczami i planowaniem + nowy olej zabule ok 800
ale z autopsji wiem ze lepiej jest sie uczyc np. na maluchu za 200 zyla niz na swojej madzi
pozdrawiam