Gdzie jest czujnik temperatury powietrza zasysanego (Intake Air Temperature Sensor) – kod 10 OBD1
Strona 1 z 1
Gdzie jest czujnik temperatury powietrza zasysanego (Intake Air Temp Sensor) w silniku V6. Wyskakuje mi błąd 10, autko nie odpala, a nie wiem gdzie to jest. Na forum nie ma odpowiedzi, niby w B6 ten czujnik jest w przepływce... tak samo jest w przepływce z V6 (JE50)?
Ostatnio edytowano 10 lut 2009, 01:19 przez Jacol, łącznie edytowano 1 raz
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Po obdzwonieniu pół Polski wraz z Greenem już też to wiem
, ale kolejne pytanie... czy ma wpływ na możliwość odpalenia auta... (moje autko przestało zimę i nie chce do mnie zagadać
) oraz jesli z nim uszkodzonym i tak powinien zapalić to jaki ma wpływ na pracę silnika (spalanie, osiągi, stabilizacje obrotów)?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):czy ma wpływ na możliwość odpalenia auta...
moze miec wplyw.Nie wrzuca bogatszej mieszanki w tej temperaturze
Jacol napisał(a):jesli z nim uszkodzonym i tak powinien zapalić to jaki ma wpływ na pracę silnika (spalanie, osiągi, stabilizacje obrotów)?
_________________
wydaje mi sie,ze jesli wyskakuje blad to ecu jest w trybie awaryjnym a co za tym idzie osiagi ida w dol
a czy probowales podac do ssacego jakies cieplejsze powietrze np z farelki??
-
waldii
waldii napisał(a):moze miec wplyw.Nie wrzuca bogatszej mieszanki w tej temperaturze
bo maździocha nie odpala, wpadną czasami dwa zapłony ale tak to tylko kręci i nic nie załapuje.
waldii napisał(a):a czy probowales podac do ssacego jakies cieplejsze powietrze np z farelki??
Jutro opalarką walne jej w dolot
A teraz, czy ten czujnik w przeplywce mozna wymienic, czy tylko nową przepływke?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
ja to bym pod komorą silnika rozpalił ognisko
na pewno zapali... się
a ja tam nie mam pojęcia o tych mazdowskich V'kach
ale wierzę że odpali jutro


a ja tam nie mam pojęcia o tych mazdowskich V'kach
ale wierzę że odpali jutro
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Podstawowe rzeczy posprawdzane.... paliwo do cylindrów dochodzi, podobnie iskra, aparaty zaplonowe podmienialem czy przypadkiem nie padł i tez jest ok.... brakuje mi powoli pomysłów i dlatego napisałem posta
może ECU stwierdził że ma wyj****... ale niby kody błędów da się odczytać... wrrr... sam juz nie wiem...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
tadziol, miałem taki fajny pomysł i żeś mi go zestrzelił
Jacol – nie ma bata, silnik potrzebuje do zapalenia 3 rzeczy: mieszanki, iskry i kompresji. I musi działać.
Kompresji nagle na 6 garach nie straciłeś. Zostają mieszanka i iskra. Powietrze jest więc ew. tylko wtryskiwacze nie chodzą (skoro pompa podaje).
Zakręć i jednym przewodem na luźnej świecy przy bloku i sprawdź czy jest iskra. Potem (w sumie kolejność dowolna) wykręć jedną i zobacz czy mokra (znaczy że wtryski podają). Czegoś musi brakować.
Jacol – nie ma bata, silnik potrzebuje do zapalenia 3 rzeczy: mieszanki, iskry i kompresji. I musi działać.
Kompresji nagle na 6 garach nie straciłeś. Zostają mieszanka i iskra. Powietrze jest więc ew. tylko wtryskiwacze nie chodzą (skoro pompa podaje).
Zakręć i jednym przewodem na luźnej świecy przy bloku i sprawdź czy jest iskra. Potem (w sumie kolejność dowolna) wykręć jedną i zobacz czy mokra (znaczy że wtryski podają). Czegoś musi brakować.
Briareos napisał(a):Jacol – nie ma bata, silnik potrzebuje do zapalenia 3 rzeczy: mieszanki, iskry i kompresji. I musi działać.
Kompresji nagle na 6 garach nie straciłeś. Zostają mieszanka i iskra. Powietrze jest więc ew. tylko wtryskiwacze nie chodzą (skoro pompa podaje).
Świece mokre, wali wachą jak nie wiem z silnika, świece mają iskre, przeczyściłem wszystkie 6 dla pewności, komprecha jest, już nawet posunąłem się do tego że z pychu na lince mazde brałem i nic to nie dało, rozrząd nie przeskoczył, sprawdzone.... dosłownie nie wiem co to moze być... Właśnie tez wychodziłem z założenia że iskra+wacha+kompresja= brum brum, a tu jednak nie...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Może się zalewa... Jeśli próbowałeś już odpalać z przepustnicą otwartą (częściowo lub całkowicie) i to nic nie dało to wracamy znowu do problemu przepływomierza. Jak daje zupełnie kosmiczne odczyty to skład będzie zły, nie wiem czy i kiedy to ew. wyjdzie na błędach. Błąd IAT sugeruje jednak jakiś problem w połączeniu lub samą przepływką.
Wypnij jeszcze złącze przepływomierza, potraktuj czymś czyszczącym (plus WD-40 na wodę) i zobacz czy po zapięciu cokolwiek się zmienia. Więcej pomysłów też specjalnie nie mam

Briareos napisał(a):Może się zalewa... Jeśli próbowałeś już odpalać z przepustnicą otwartą (częściowo lub całkowicie) i to nic nie dało to wracamy znowu do problemu przepływomierza. Jak daje zupełnie kosmiczne odczyty to skład będzie zły, nie wiem czy i kiedy to ew. wyjdzie na błędach. Błąd IAT sugeruje jednak jakiś problem w połączeniu lub samą przepływką.
Wypnij jeszcze złącze przepływomierza, potraktuj czymś czyszczącym (plus WD-40 na wodę) i zobacz czy po zapięciu cokolwiek się zmienia. Więcej pomysłów też specjalnie nie mam głaszcze
Poczyszcze dzisiaj wysztkie styki ktore są przy silniku, może to coś da... Jednak jak samochód stoi to sie psuje
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):Świece mokre, wali wachą jak nie wiem z silnika,
czyli abo iskra do pupy,abo same świece dają ciała...miałem taki przypadek po ostrym zalaniu paliwem,dopiero podmiana świec pomogła;spróbuj inne świece zapodać
tadziol napisał(a):czyli abo iskra do pupy,abo same świece dają ciała
no stare świece dały radę... widocznie iskra za słaba... do tego doszły walnięte 2 przewody WN, oraz olej z filterka odmy walił na styki przy listwie paliwowej i nie wszystkie wtryski lały odpowiednio... po złożeniu wszystkiego do kupy i skasowaniu błędów przestał się pojawiać kod 10, czyli przepływka działa
P.S. Teraz znów stoi w garażu rozebrane, ale to już nie ze względów awarii, a poprawy wyglądu komory silnika
Dzia wszystkim za pomoc
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości