już dobrze??
pęknięta głowica
Strona 1 z 1
Witam wszystkich
mam problem z moją mazdą.. wynika on z tego ,ze nie mam obiegu płynu chłodniczego.. myslałem ,że to wina chłodnicy ale założyłem inną i nadal auto się szybko grzeje:/ ( w kilka minut). teraz mam zamiar skupić się na głowicy , tak mi poradził mój mechanik twierdząc ze jest pęknięta.. jak myślicie co może się dziać.. jest to mazda mx3 1993r 1.6 16v .. pozrawiam
już dobrze??
już dobrze??
Ostatnio edytowano 11 gru 2008, 18:44 przez Samba, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 9 gru 2008, 17:05
- Posty: 4
- Auto: mx3 1.6 16v 1993r
Proponuje sprawdzic uszczelki pod glowica. Jesli to jednak glowica to koszt naprawy z tego co sie orientuje jest prawie tak duzo jak koszt nowego silnika. Nie mowiac juz o tym ze sama glowica jest dosyc ciezko dostepna.
- Od: 5 lis 2008, 13:02
- Posty: 17
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323F 1.5 16V '96
Samba a sprawdzałeś termostat? może jest po prostu zepsuty i nie otwiera ci dużego obiegu.... ja miałem to samo tylko w drugą stronę...... czyli był otwary cały czas i nie mógł mi się silnik zagrzać...... tak więc polecam sprawdzić termostat koszt około 20zł. bo nie rozumiem co ma pęknięta głowica do grzania się silnika... no chyba że bieże wodę z obiegu chłodzącego silnika ale jeśli tak to najczęściej jest to spowodowane przepaleniem się uszczelki pod głowicą. Pozdrawiam
- Od: 10 gru 2008, 15:52
- Posty: 132
uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem była robiona 5 dni temu bo myslałem ze to jest przyczyną grzania się silnika w ciągu kilku minut po odpaleniu , a także auto bardzo dymiło.. jutro sprawdzę termostat bo może żeczywiście się wcale nie otwiera.. dzięki za rade:) pozdro
- Od: 9 gru 2008, 17:05
- Posty: 4
- Auto: mx3 1.6 16v 1993r
Samba napisał(a):jutro sprawdzę termostat
sprawdz tez pompe wody.Wcale nie musi leciec z niej plyn a silnik grzeje jak czajnik
-
waldii
Ja miałem walnięta pompę wody i działo mi się to samo.
W kilka minut silnik grzał się wskaźnik wędrował na czerwone pole.
Zholowałem autko do mechnaiora, wymienił pompę i przy okazji rozrząd (auto sprowadzałem, więc prędzej czy później i tak trzeba by było to zrobić).
Troszkę to kosztowało, ale problem rozwiązany
W kilka minut silnik grzał się wskaźnik wędrował na czerwone pole.
Zholowałem autko do mechnaiora, wymienił pompę i przy okazji rozrząd (auto sprowadzałem, więc prędzej czy później i tak trzeba by było to zrobić).
Troszkę to kosztowało, ale problem rozwiązany
zrobiłęm tak jak mówiliście termostatu wogule niema;p jest usunięty( wywalony), ktoś widocznie wcześniej musiał coś kombinować przy tym a pompa wody jest nowa tak mi powiedział mój mechanik ze pompa widać jest dopiero co po wymianie.. ja auto przywiozłem z belgii na lawecie.. i Bóg sam wie co sie z tym autem tam działo...
- Od: 9 gru 2008, 17:05
- Posty: 4
- Auto: mx3 1.6 16v 1993r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość