Strona 1 z 4

Problem z prędkością maksymalną

PostNapisane: 4 cze 2008, 22:41
przez liso238
Błagam o pomoc jestem nowym posiadaczem Madzi Mx-3 i nie wiem co sie dzieje ona nie chce jechać więcej jak 150 km/h. pomóżcie nie wiem co robić!!! Z góry dzieki za pomoc

PostNapisane: 4 cze 2008, 23:13
przez mazur
po pierwsze uzupełnij profil

po drugie:
napisz coś więcej(czy ma LPG)
czy sprawdzałeś stan świec, filtra powietrza, przewodów WN,

PostNapisane: 5 cze 2008, 21:09
przez waldii
liso238 pewnie masz blokade rodzicielska :P

PostNapisane: 5 cze 2008, 21:27
przez Radek89
no to tak :

1) sprawdź filtry ( paliwa, powietrza, ) najlepiej wymienić jeśli nie wiesz kiedy były wymieniane
2) zatankuj paliwko na naprawdę pewnej stacji
3) wymień swiece na nowe i sprawdź kable wysokiego napięcia ( nie dotykaj ! ) tylko odpal auto jak jest ciemno, otwórz machę i patrz czy między kablami nie śmigają diabełki
4) sprawdź dolot tzn czy nie masz nigdzie dziury w dolocie ( czy nie łapie ci lewego powietrza )

jak nie pomoże to :

1) zrób test komputera w poszukiwaniu błędów ( instrukcję znajdziesz na forum )
jeśli błędów nie będzie to warto sprawdzić kompresję . . . jeśli kompresja jest w normie to już bym zgłupiał i jakoś testował pompkę paliwa. Jeśli mazda duuuuż o pali mogą to być lejące wtryski ....


zakładam ż enie masz gaziku zamontowanego ....

PostNapisane: 6 cze 2008, 20:38
przez majorkca
moja do ekonomicznych nie nalezy ale na 180 to ostatnio 4 dopiero skonczylem a na 5 juz nie mialem drogi .... dodam ze kulka to r15/205/60 wiec licznik jedynie moze mi zanizac :P

PostNapisane: 6 cze 2008, 21:32
przez Gared
Łudzić się zawsze można z tym zaniżaniem... ale jak to świetnie poprawia samopoczucie ;)

PostNapisane: 6 cze 2008, 21:39
przez Piro21
majorkca napisał(a):moja do ekonomicznych nie nalezy ale na 180 to ostatnio 4 dopiero skonczylem


Hmmm to ciekawe... :P

PostNapisane: 6 cze 2008, 23:32
przez Radek89
moja do ekonomicznych nie nalezy ale na 180 to ostatnio 4 dopiero skonczylem a na 5 juz nie mialem drogi ....


mówię ci bez kitu że jakby była odpowiednia droga to bez problemu pojedziesz 240 km/h ;)

chłopie opamiętaj się: 180 km/h to ty pojedziesz ale na 5 biegu i to już jest końcówka tego biegu, a raczej mocy silnika bo obrotów niby jeszcze troszkę zostaje . . . także ...... SORY GREGORY ;D

mimo wszystko pozdrawiam ;D

PostNapisane: 7 cze 2008, 01:08
przez bikus
Radek89 napisał(a):chłopie opamiętaj się: 180 km/h to ty pojedziesz ale na 5 biegu i to już jest końcówka tego biegu, a raczej mocy silnika bo obrotów niby jeszcze troszkę zostaje . . . także ...... SORY GREGORY ;D

moja z zamknietymi swiatlami leciala ostatnio ~175km/h i jeszcz moze z 5-10 by poszla ale ja mam katalizator wyciety to moze troszke mocy wraca :) ale juz mialem prawie 5,5 tysiaca obrotow na 5 wiec nie wierze ze 1.6 16v tyle pojedzie na 4 chyba ze skrzynia od 2.0

PostNapisane: 7 cze 2008, 06:31
przez majorkca
najpierw zapytajcie co mam pozamieniane... chyba napisalem ze moja do ekonomicznych nie nalezy czyz nie ?a dopiero puzniej piszcie czy jest to mozliwe czy nie :P . a zeby nie bylo to jak znajde zdjecie z gpsa jak jechalem w niemczech z 3 miechy temu na autobanie to gps wskazl cos pod 200 juz nie pamietam dokladnie ile i tez was pozdrawiam ....

PostNapisane: 7 cze 2008, 09:39
przez Radek89
najpierw zapytajcie co mam pozamieniane... chyba napisalem ze moja do ekonomicznych nie nalezy czyz nie ?a dopiero puzniej piszcie czy jest to mozliwe czy nie język


<glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2>

nie pogrążaj się do końca .... <głaszcze>

PostNapisane: 8 cze 2008, 19:11
przez jarekol
Witam

Powiem Wam szczerze mam gazik sekwencje i na poczatku jak ja kupilem to wiecej jak 160 KM nie chciala jechac :(:( powyczyszczalem wszystko a szczegolnie przewody zaplonowe i ostatnio jechalem 200 na 4 i mial moze 5 tys obrotow :):) ale to bylo pierwszy i ostatni raz jazda taka predkaoscia strach mi nie pozwala :D:D:D:D

pozdrawiam :):)

PostNapisane: 8 cze 2008, 22:12
przez sylwuss1
ciekawe osiągi :| moja mazda na 3 biegu wyciągnęła 130

PostNapisane: 8 cze 2008, 22:26
przez Briareos
Filtr powietrza wymieniony? Świece?

PostNapisane: 9 cze 2008, 07:52
przez Radek89
powyczyszczalem wszystko a szczegolnie przewody zaplonowe i ostatnio jechalem 200 na 4 i mial moze 5 tys obrotow


następny ambitny – ludzie skąd wam się biora takie historie ? 200 na 4 biegu na gazie z pojemności 1.6 i 88 koni – może ty powinieneś z kubicą do rywalizacji stanac ;D

PostNapisane: 9 cze 2008, 08:15
przez Lukano
Też się dziwię. mnie przy 200 na V biegu obroty się konczyły. A moim zdaniem takie przełożenia ma skrzynia biegów. A od silnika to zależą przyspieszenia, a nie prędkość max, która została ustalona w fabryce przełożeniami w skrzyni biegów.

PostNapisane: 9 cze 2008, 10:23
przez Leszek
powyczyszczalem wszystko a szczegolnie przewody zaplonowe i ostatnio jechalem 200 na 4 i mial moze 5 tys obrotow


Moim zdaniem to pewnie jechałeś 1200 km/h Na V biegu i dopiero zaczynał przyśpieszać... A na poważnie tto cokolwiek palisz – odstaw to. MX3 1.6 w sekwencji nie poleci w ogóle 200. A przynajmniej ja sobie nie wyobrażam. Ale kawał Ci się udał.

PostNapisane: 9 cze 2008, 11:10
przez Jacol
MX3 1,8 V6 poleci 200-205km/h (oczywiscie licznikowe), MX3 2,5 V6 poleci 235km/h (na seryjnej skrzyni), a 1.6 raczej nie osiagnie granicy 200... chyba ze z górki :D

PostNapisane: 9 cze 2008, 11:15
przez Lukano
aLehandro napisał(a):MX3 1.6 w sekwencji nie poleci w ogóle 200.

A dlaczego ??heheh bo gaz to tylko do kuchenek ?? Moja leciała 200, może i z górki :P Oczywiście licznikowe, muszę sprawdzić z GPS. <lol> Pewnie 180-może 190 bylo. i tyle powinna lecieć zgodnie z katalogiem.
A rozpędza się do tych samych prędkości czy na gazie czy na benzynie.

PostNapisane: 9 cze 2008, 11:21
przez Mako
jest taka zasada ze samochod ktory wazy okolo tony i nie przekracza 100 km mocy nie poleci 200 km/h :P