Strona 1 z 1

pierscienie tłokowe

PostNapisane: 25 mar 2008, 21:10
przez sepamx3
witam gdzie mozna kupic pierscienie do mazdy mx3 1.6 16V nie moge dostac nigdzie ich
mam juz przejechane 175tys i zaczyna brac olej prosze o pomoc i jaka jest cena :(

PostNapisane: 25 mar 2008, 21:32
przez waldii
na forum znajdz kolege Smirnoff lub namiar na niego www.carspeed.pl

godny polecenia,z pewnoscia pierscionki dostaniesz i to w najlepszej cenie.Chwale go,bo sam od niego kupuje i jest mioooodzio

PostNapisane: 25 mar 2008, 21:50
przez sepamx3
oki dzieki mam nadzieje ze to cos da

PostNapisane: 25 mar 2008, 21:54
przez waldii
sepamx3 napisał(a):oki dzieki mam nadzieje ze to cos da

z pewnoscia.On ma wszystko (oprocz mózgu DODY oraz stanika Cichopek)

Koniecznie daj mu znac czy jest to wersja Kanadyjska( w owej wystepowaly w tych silnikach inne pierscionki olejowe)

PostNapisane: 25 mar 2008, 21:56
przez sepamx3
Waldii napewno to pierscienie beda??
czy cos innego

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:00
przez waldii
sepamx3 a nie masz jakiegos wycieku????Mozliwe,ze pierscienie.Olejowe przy stosowaniu oleju mineralnego lub nie wymieniajac na czas potrafia sie zapiec.Takze mozliwosc jest.Zamow tez uszczelniacze trzonkow zaworowych wtedy bedzie git.Koszt niewielki,ok.80zl a za jedna robota.U niego dostaniesz wsio.Dobra uszczelke pod glowice,pierscionki,uszczelki pod kolektory i owe uszcz.trz.zaw.Pod miska olejowa jest sylikon,bez uszczelki.Powodzenia

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:03
przez sepamx3
mam olej mineralny wlany

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:03
przez sepamx3
czy teraz po wymianie moge go zmienic na inny

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:04
przez sepamx3
jak zimny to mi kopci lekko a wyciek mam z aparatu zaplonowego

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:06
przez waldii
Na aparacie zaplonowym masz zwykly oring bylo na forum jaki rozmiar.A po remoncie radze zalac 10W 40

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:06
przez sepamx3
a co ile sie wymienia pierscienie
175 tys to juz czas chyba nie

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:12
przez BratCukierka
175 tys to juz czas chyba nie


Ja mam ponad 270.000km i jakoś bez problemu osiągnął taki przebieg. Szczerze to wątpię aby był to ori przebieg. Ja nie wymieniałbym na razie pierścieni. Jeśli nie ma wycieków to zrób płukankę silnika i zalej półsyntetykiem 10W 40 i zobacz co się będzie działo. Mój brat przeszedł na półsyntetyk z minerala, wcześniej robiąc płukankę silnik. Auto na zimnym potrafiło zakopcić, teraz nawet nie ma mowy o tym :)
Ps. Oring na aparat zapłonowy to koszt ok.1zł :P

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:19
przez sepamx3
a jak zrobic plukanke co sie do tego stosuje

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:20
przez sepamx3
moze przejsc mu to kopcenie po tym??

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:21
przez BratCukierka
są środki do płukania silników np Liqui Moly lub STP, trzeba wlać to do silnika i włączyć silnik aby pochodził na wolnych obrotach

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:22
przez BratCukierka
u mojego brata kopcenia już nie ma, przeszedł też po płukance z minerala na półsyntetyk jak napisałem

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:23
przez sepamx3
mam ja zagazowana i jak jade tak z 90km/h to pali 8.5l/100km gazu pod korkiem oleju nie mam zadnego osadu wiec uszczelka pod glowica jest oki ale mam swiece okopcone na czarno

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:44
przez waldii
sepamx3 napisał(a):a co ile sie wymienia pierscienie
175 tys to juz czas chyba nie

pierscienie mozesz zalatwic po tygodniu od odebrania z salonu.Nie ma reguly.Ja tez mialem w 626 270kkm i wymienilem ale potrzeby nie bylo.Zrob jak radzi BratCukierka

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:45
przez sepamx3
oki dzieki