Strona 1 z 1

problem z pompa paliwa

PostNapisane: 9 mar 2008, 20:32
przez unreal
mam problem z mazda z pompa paliwa, a wlasciwie to nawet mechanik nie wie z czym dokladnie:(((((((( moja madzia ma problem z odpalaniem, czasem odpali bez najmniejszego problemu a czasem nie wiadomo czemu nie odpala wcale, moge ja krecic az do rozladowania akumulatora i nic, nawet z popychu nic:(((( jak wiecie co moze byc przyczyna tak dziwnego zachowania mojej niuni to mi napiszcie.
z gory dzieki i pozdrawiam.

PostNapisane: 9 mar 2008, 22:06
przez Mr.M
hmm podobną akcje przerabiałem w poprzednim aucie ford escort (przyczyna zgnił przewod) ale widze że w mazdach jest podobnie z pomką :)

chodzi oto że jak przekręcasz kluczyk w stacyjce to momentu zaplenia sie wszystkich lampek w okolicach tylniej kanapy powinieneś usłyszeć takie syczenie pompki jest to znak że pompa paliwa pobrala paliwo sprawdz pare razy czy ją słyszysz jak nie to bedziesz miał już jakiś trop że coś sie dzieje z pomoą paliwa tylko trzeba sie wsluchac :D

Pozdrawiam

PostNapisane: 9 mar 2008, 23:50
przez marek
pewnie moduł zapłonowy :] przeszukaj forum, znajdziesz sporo informacji

PostNapisane: 20 mar 2008, 15:47
przez Green
moze to byc rowniez czujnik temperatury dla ECU badz przekaznik dla ECU ktory rowniez odpowiada za zasilanie pompa paliwa te dwie rzeczy sobie sprawdz

PostNapisane: 20 mar 2008, 17:44
przez loockas
marek napisał(a):pewnie moduł zapłonowy


Też stawiam na moduł. Jeżeli masz silnik 1.6 SOHC to zapomnij o wymianie samego modułu. Szukaj aparatu z 323F 1.6 16V BG, będzie najtaniej i bezproblemowo ;)

PostNapisane: 18 cze 2008, 00:30
przez ShogunGda
Witam

mam problemik najprawdopodopodobniej z Pompą paliwa, przy nawet 1/2 zbiornika na zakręcie zaczyna przerywać,czasem potrafi zgasnąć na drodze i nie chce odpalić(przy max. gazie wskakuje na 3 tyś. i gaśnie). Zbiornik paliwa jest czysty, pompa wyjęta ale co mnie najbardziej zdziwiło to to że pompa jest bosch'a o nr.0 580 454 064

Jeśli ktoś orientuje się czy to prawidłowa pompa, czy ciśnienie 4,5-6,5 BAR podane w autoda.... jest prawidłowe i czy może ktoś miał taki problemik.

Jakby komuś przyszło coś do głowy proszę o pomoc bo spale to paliwożercze [tiiit].

Dodam że pompa zaczyna dopiero pracować gdy silnik pracuje albo kręcę rozrusznikiem, i kolejne pytanie nasuwające się czy przekaźnik pompy uruchamia się dopiero po sygnale z komputera który dostaje sygnał z czujnika halla (tak jak w motronic'u), czy tylko ja mam coś spier........

MX-3 1,6 16 v 91 r. 88 Km benz

Pozdrawiam