Czy konieczne planowanie glowicy przy wymianie uszczelki pod

Witam!
Na łączeniu głowicy z blokiem mam wyciek oleju. Z tego co zauważyłem, to płynu chłodzącego nie ubywa, silnik się nie grzeje (wskaźnik tuż nad połową), oleju ubywa bardzo niewiele. Z tego wszystkiego wnioskuję, że silniczek jest w dobrym stanie i nie chciałbym go zatrzeć w przypadku dostania się płynu do oleju, a przy okazji zapach palonego oleju jest dość uciążliwy zwłaszcza w korkach :/
Moje pytanie brzmi:
Czy konieczne jest planowanie głowicy przy wymianie uszczelki? Silnik nie był przegrzany ani nic z tych rzeczy, dlatego waham się czy jest to faktycznie konieczne, a jeśli tak, to co jeszcze należałoby wymienić (pierścienie czy co tam może być konieczne)
Z góry dzięki za wszelkie posty
Pozdrawiam
rdl
Na łączeniu głowicy z blokiem mam wyciek oleju. Z tego co zauważyłem, to płynu chłodzącego nie ubywa, silnik się nie grzeje (wskaźnik tuż nad połową), oleju ubywa bardzo niewiele. Z tego wszystkiego wnioskuję, że silniczek jest w dobrym stanie i nie chciałbym go zatrzeć w przypadku dostania się płynu do oleju, a przy okazji zapach palonego oleju jest dość uciążliwy zwłaszcza w korkach :/
Moje pytanie brzmi:
Czy konieczne jest planowanie głowicy przy wymianie uszczelki? Silnik nie był przegrzany ani nic z tych rzeczy, dlatego waham się czy jest to faktycznie konieczne, a jeśli tak, to co jeszcze należałoby wymienić (pierścienie czy co tam może być konieczne)
Z góry dzięki za wszelkie posty
Pozdrawiam
rdl