Witam!
Na łączeniu głowicy z blokiem mam wyciek oleju. Z tego co zauważyłem, to płynu chłodzącego nie ubywa, silnik się nie grzeje (wskaźnik tuż nad połową), oleju ubywa bardzo niewiele. Z tego wszystkiego wnioskuję, że silniczek jest w dobrym stanie i nie chciałbym go zatrzeć w przypadku dostania się płynu do oleju, a przy okazji zapach palonego oleju jest dość uciążliwy zwłaszcza w korkach :/
Moje pytanie brzmi:
Czy konieczne jest planowanie głowicy przy wymianie uszczelki? Silnik nie był przegrzany ani nic z tych rzeczy, dlatego waham się czy jest to faktycznie konieczne, a jeśli tak, to co jeszcze należałoby wymienić (pierścienie czy co tam może być konieczne)
Z góry dzięki za wszelkie posty
Pozdrawiam
rdl
Czy konieczne planowanie glowicy przy wymianie uszczelki pod glowice?
Strona 1 z 1
Bardziej nazwać to można "zabielaniem". Zazwyczaj są to bardzo małe wartości, mające na celu jedynie oczyszczenie i usunięcie ew. rys, itp. Taką operację można wykonać dosłownie w "setkach".andi68 napisał(a):Planowanie głowicy jest wskazane(przez mechaników
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości