szarpanie przy zimnym silniku

Witam serdecznie,
Problem dotyczy mx-3 1.6 benzyna
Objawy bardzo podobne do tych opisanych w m.in. tym temacie:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 25&start=0
z tą różnicą, że występują na zimnym silniku, na rozgrzanym zanikają, wręcz wszystko staję się ok
problem dotyczy pracy silnika (zimnego) w zakresie niskich obrotów, tj. do ok 2000
najgorzej jest przy ruszaniu z 1-go biegu i przy zmianie na dwójke... szaprie, dławi się, itp.
problem nie występuję jak się ruszy z powyżej 2000 tyś obrotów.... lepiej jest także w sytuacji, gdy się delikatnie i bardzo powoli wciska pedał gazu (a nie w podłogę od razu do oporu)
wymieniłem świece (na NGK), przewody WN, następnie przeczyściłem styki w aparacie zapołonowym – po tym zabiegu jakby na chwilę bylo lepiej, jednak na drugi dzień problem powrócił...
Czy ktoś z doświadczonych użytkowników jest w stanie mi pomóc co to może być? może przepływka czy też ten nieszczęsny aparat zapłonowy? inne?
Jeśli moderator uzna, że temat jest nie na miejcu proszę o usunięcie/ przesunięcie mojego posta w inne topic (aczkolwiek używałem opcji szukaj – podobne tematy dotczyły 323 lub pracy silnika na gorącym silniku)
Z pozdrowieniami,
peka
Problem dotyczy mx-3 1.6 benzyna
Objawy bardzo podobne do tych opisanych w m.in. tym temacie:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 25&start=0
z tą różnicą, że występują na zimnym silniku, na rozgrzanym zanikają, wręcz wszystko staję się ok
problem dotyczy pracy silnika (zimnego) w zakresie niskich obrotów, tj. do ok 2000
najgorzej jest przy ruszaniu z 1-go biegu i przy zmianie na dwójke... szaprie, dławi się, itp.
problem nie występuję jak się ruszy z powyżej 2000 tyś obrotów.... lepiej jest także w sytuacji, gdy się delikatnie i bardzo powoli wciska pedał gazu (a nie w podłogę od razu do oporu)
wymieniłem świece (na NGK), przewody WN, następnie przeczyściłem styki w aparacie zapołonowym – po tym zabiegu jakby na chwilę bylo lepiej, jednak na drugi dzień problem powrócił...
Czy ktoś z doświadczonych użytkowników jest w stanie mi pomóc co to może być? może przepływka czy też ten nieszczęsny aparat zapłonowy? inne?
Jeśli moderator uzna, że temat jest nie na miejcu proszę o usunięcie/ przesunięcie mojego posta w inne topic (aczkolwiek używałem opcji szukaj – podobne tematy dotczyły 323 lub pracy silnika na gorącym silniku)
Z pozdrowieniami,
peka