Remont kapitalny silnika

Witam
Z dwa tygodnie temu jadąc strzeliło mi coś w silniku w dodatku następnego dnia samochód konkretnie dymił wiec przystąpiłem do ściągania głowicy tam pomimo troszkę sparciałej uszczelka nic większego nie zobaczyłem wiec postanowiłem wyjąć tłoki
Poprzedni właściciel był na tyle mądry i wkopał mnie na mega minę z tego względu, iż korbowody były już tak wytarte oraz żeby panewki nie miały większych luzów podłożył powycinane kawałki z puszki aluminiowej od Harnasia...
W dodatku pierścienie są do wymiany.
Była już myśl wymiany całego silnika, lecz znalazłem jedynie dwa i nigdy nie ma pewności, że one są w dobrym stanie chodzi mi o panewki czy też pierścienie.
I czy ktoś się orientuje, jakiej firmy najlepiej brać części tak aby samochód trochę pojeździł, ale żeby mnie to nie wyniosło ze 2000 zł ?
Do wymiany są :
Korbowody, które są połączone razem z tłokami ( Z 323 ewentualnie 626 będą pasować ? )
Panewki
Pierścienie
Oraz wszystkie uszczelki
Z dwa tygodnie temu jadąc strzeliło mi coś w silniku w dodatku następnego dnia samochód konkretnie dymił wiec przystąpiłem do ściągania głowicy tam pomimo troszkę sparciałej uszczelka nic większego nie zobaczyłem wiec postanowiłem wyjąć tłoki

W dodatku pierścienie są do wymiany.
Była już myśl wymiany całego silnika, lecz znalazłem jedynie dwa i nigdy nie ma pewności, że one są w dobrym stanie chodzi mi o panewki czy też pierścienie.
I czy ktoś się orientuje, jakiej firmy najlepiej brać części tak aby samochód trochę pojeździł, ale żeby mnie to nie wyniosło ze 2000 zł ?
Do wymiany są :
Korbowody, które są połączone razem z tłokami ( Z 323 ewentualnie 626 będą pasować ? )
Panewki
Pierścienie
Oraz wszystkie uszczelki