Silnik stoi po założeniu skrzyni

Witam.
Kupiłem mx3 z sprzęgłem do wymiany, zabrałem na warsztat i tu się zaczęły schody. Za pierwszym razem zdjąłem skrzynie, wymieniłem samą tarczę, założyłem skrzynie, skręciłem auto do kupy odpalam i nie wchodzą biegi (docisk też trzeba było wymienić). Na następny dzień znów skrzynia w dół, wymieniłem docisk, łożysko i skręciłem do kupy. Wkładam kluczyk w stacyjkę i słyszę tylko bendix jak tyka. Tu pojawia się problem, dlaczego zblokowało mi silnik? Sprawdziłem pasek rozrządu, rozrusznik zdjęty, oraz próbowałem ruszyć kołem zamachowym i bez skutku? Jaka może być przyczyna? Źle założona skrzynia? Dodam, że na pych też nie było opcji, koła się kręcą, skrzynia daje, ale tarcza trze o koło zamachowe. Blok stoi w miejscu.
Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.
Kupiłem mx3 z sprzęgłem do wymiany, zabrałem na warsztat i tu się zaczęły schody. Za pierwszym razem zdjąłem skrzynie, wymieniłem samą tarczę, założyłem skrzynie, skręciłem auto do kupy odpalam i nie wchodzą biegi (docisk też trzeba było wymienić). Na następny dzień znów skrzynia w dół, wymieniłem docisk, łożysko i skręciłem do kupy. Wkładam kluczyk w stacyjkę i słyszę tylko bendix jak tyka. Tu pojawia się problem, dlaczego zblokowało mi silnik? Sprawdziłem pasek rozrządu, rozrusznik zdjęty, oraz próbowałem ruszyć kołem zamachowym i bez skutku? Jaka może być przyczyna? Źle założona skrzynia? Dodam, że na pych też nie było opcji, koła się kręcą, skrzynia daje, ale tarcza trze o koło zamachowe. Blok stoi w miejscu.
Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.