Ślizgajace się sprzęgło
1, 2
u mnie jest końcówka sprzęgła, a ślizga się tylko przy zmianie na wysokich obrotach ( 6500- 7000 rmp).
Może się i u Ciebie już kończy. Albo to coś innego.
Może się i u Ciebie już kończy. Albo to coś innego.
- Od: 18 lis 2011, 11:16
- Posty: 391
- Skąd: Białystok
- Auto: MX 3 EC K8 '94
Renault Megane III TOM TOM Edition 1.6 16v 110KM '11
Mazda 3 '04 1.6 B
Mazda 6 '04 MZR-CD 2.0
no kilka tygodni wcześniej tez tak mialem, że przy takich obrotach przy zmianie biegów sie lekko przyślizgało a kilka dni temu jak wyjezdzałem pod górkę na moscie to sie zaczelo juz strasznie slizgac ale teraz sie juz naprawiło i jest jak było w najblizszym czasie kupie nowe. Mam szwagra mechanika to mi zrobi .
- Od: 19 lis 2011, 15:18
- Posty: 6
z jakim silnikiem masz mazdę?
- Od: 18 lis 2011, 11:16
- Posty: 391
- Skąd: Białystok
- Auto: MX 3 EC K8 '94
Renault Megane III TOM TOM Edition 1.6 16v 110KM '11
Mazda 3 '04 1.6 B
Mazda 6 '04 MZR-CD 2.0
Witam
Potrzebuje pomocy przy mojej madzi mx3, chodzi o to,ze jak wciskam ostro gaz (chce szybko przyspieszyć) to obroty idą w góre a auto przyspiesza powoli, slizga sie tak jak bym nie puscil do konca sprzęgła.. czy to własnie sprzegło jest juz do wymiany czy to cos innego? nie zawsze to wystepuje ale było juz to kilka razy
Potrzebuje pomocy przy mojej madzi mx3, chodzi o to,ze jak wciskam ostro gaz (chce szybko przyspieszyć) to obroty idą w góre a auto przyspiesza powoli, slizga sie tak jak bym nie puscil do konca sprzęgła.. czy to własnie sprzegło jest juz do wymiany czy to cos innego? nie zawsze to wystepuje ale było juz to kilka razy
- Od: 13 wrz 2011, 23:00
- Posty: 36
mozę to być tez wysprzęglik
I najlepiej na oryginalne:) Wysprzeglik hydrauliczny też trzeba przy okazji obejrzeć czy nie ma wycieków, pęknięć. Docisk przy ślizganiu się tarczy silnie się nagrzewa a jeśli to długo trwało to mógł się odkształcić. Ale to akurat można poznać po kolorze – przegrzewany będzie miał takie niebieskie ślady jak czasem są po spawaniu.
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
odświeżam temat odnośnie sprzęgła.. czy może mi ktoś napisać, które sprzęgło powinienem kupić do mx3 93r. bo na allegro patrzyłem to są różne rozmiary.
średnica tarczy: 225mm
Profil piasty: 20,1x22,1 – 20N
ilość zębów: 20
Średnica [mm] 200
Ilosć zębów 20
Profil piasty 20x(_)x22,4
średnica zewnętrzna 190mm
ilość zębów 20
we wszystkich pisze,że pasuje do mx3, czemu są inne wymiary, co daje wymiar tarczy i która najlepsza?
Czy komplety Valeo są w miare dobre?
średnica tarczy: 225mm
Profil piasty: 20,1x22,1 – 20N
ilość zębów: 20
Średnica [mm] 200
Ilosć zębów 20
Profil piasty 20x(_)x22,4
średnica zewnętrzna 190mm
ilość zębów 20
we wszystkich pisze,że pasuje do mx3, czemu są inne wymiary, co daje wymiar tarczy i która najlepsza?
Czy komplety Valeo są w miare dobre?
- Od: 13 wrz 2011, 23:00
- Posty: 36
Hej. Też mam problem ze sprzęgłem. Jak dodaję gazu obroty idą w górę a autko nie przyspiesza.
Dzisiaj dzwoniłam do jednego sprzedawcy z all czy sprzęgło z mazdy mx-3 z 97r. będzie pasowało do mojej madzi.
Według katalogu będzie pasowało ze średnicą 190mm.
Dzisiaj dzwoniłam do jednego sprzedawcy z all czy sprzęgło z mazdy mx-3 z 97r. będzie pasowało do mojej madzi.
Według katalogu będzie pasowało ze średnicą 190mm.
Hm zaglądam do manuala i jest tak:
1. dla B6 DOHC:
– średnica zewnętrzna: 200mm
– średnica wewnętrzna: 130mm
– grubość od strony koła zamachowego: 3,5mm
– grubość od strony docisku: 3,8mm
1. dla K8 V6 DOHC:
– średnica zewnętrzna: 225mm
– średnica wewnętrzna: 150mm
– grubość od strony koła zamachowego: jak dla B6
– grubość od strony docisku: jak dla B6
Wydaje mi się że te o mniejszej średnicy też podejdą ale wytrzymałość może nie być ta sama i po prostu będzie się nadmiernie grzało i ślizgało... Jak się ktoś orientuje to niech napisze Ogólnie na sprzęgle nie opłaca się oszczędzać bo wymiana jak wiemy jest dość kłopotliwa a niedomaganie wkurzające
1. dla B6 DOHC:
– średnica zewnętrzna: 200mm
– średnica wewnętrzna: 130mm
– grubość od strony koła zamachowego: 3,5mm
– grubość od strony docisku: 3,8mm
1. dla K8 V6 DOHC:
– średnica zewnętrzna: 225mm
– średnica wewnętrzna: 150mm
– grubość od strony koła zamachowego: jak dla B6
– grubość od strony docisku: jak dla B6
Wydaje mi się że te o mniejszej średnicy też podejdą ale wytrzymałość może nie być ta sama i po prostu będzie się nadmiernie grzało i ślizgało... Jak się ktoś orientuje to niech napisze Ogólnie na sprzęgle nie opłaca się oszczędzać bo wymiana jak wiemy jest dość kłopotliwa a niedomaganie wkurzające
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
Rozumiem że Koleżanka ma silnik 1.6 SOHC 89 KM? Podałem dane do silników DOHC i szczerze mówiąc to nie mam pojęcia czy w SOHC 1.6 jest takie samo jak w 1.6 DOHC Tutaj musiałby się wypowiedzieć ktoś kto już to przerabiał albo się orientuje. Proponuję dzwonić do carspeed.pl, kolega Smirnoff zawsze jest pomocny i zorientowany w temacie więc powinien rozwiać wątpliwości. Ja niestety nie pomogę
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości