Piszesz o spadku obrotów silnika. Nic jednak nie wspominasz o tym, czy:

przerywa,

dławi się podczas wciskania pedału przyspieszenia,

pracuje niestabilnie, trzęsąc się, przenosząc przy tym drgania na karoserię.
Jeśli powyższe objawy się ujawniają, to faktycznie może to być:

aparat zapłonowy,

przewody
Wysokiego
Napięcia,

świece
W przeciwnym wypadku stawiałbym raczej na:

błędy w komputerze,

rozregulowany bieg jałowy – jeśli jest źle ustawiony, to silnik może pracować na zbyt wysokich obrotach, lub tak niskich, że aż gaśnie,

zużyty filtr powietrza.
Informacje na temat kasowania błędów komputera znajdziesz w temacie:
Kasowanie błędów komputera.
Bieg jałowy można na rozgrzanym silniku wyregulować wkrętakiem. Odpowiadająca za to śruba znajduje się nieopodal przepustnicy, w aluminiowym kołnierzu wtrysków (injection), przy wejściu rury od przepływomierza, oczywiście w silnikach z wtryskiem.
Filtr powietrza jest przy przepływomierzu. Aby go wymienić należy odkręcić kilka śrub, otworzyć komorę, wyjąć stary, włożyć nowy, zamknąć komorę oraz zakręcić śruby.
Jeżeli zaś obroty silnika "falują" (mało, lub tak drastycznie, iż silnik potrafi przy tym zgasnąć), to podejrzenia spadają na przepływomierz, silnik krokowy. Takie problemy pojawiają się często po "strzałach" na źle wyregulowanym układzie zasilania gazem (zazwyczaj zbyt uboga mieszanka).
Powodzenia.