Spadek obrotów na jałowym biegu. Czy to silniczek krokowy ?

Mam pewien problem z mx3 1.6 95r. falowe obroty jak stoi to na niskich obrotach wskazówka obrotomierza faluje i obroty spadają mi nawet do 500 obrotów, potem np rosną do 800obrotów, zaś na wolnych obrotach – do 3tys lekko mi się silnik dławi tak jakby brakowało benzyny.
Ponadto od wczoraj zaczęła mi kopcić na niebiesko ... mam nadzieje że to jest powiązane z tym że za dużo paliwa się dostaje i może to być spowodowane zapchanym krokowym.
Macie jakieś pomysły co to może być ? i jeśli to krokowy czy wystarczy go przemyć benzynom ekstrakcyjną albo takim sprayem do gaźników co czyści z sadzy itp ? proszę o pomoc
Dzisiaj przeczyściłem przepustnicę i efektem jest to że płynniej chodzi ale obroty na biegu jałowym nadal spadają i rosną jak opisałem wyżej.
Podejrzewam, że to krokowy ale nie wiem gdzie go znaleźć. Ma ktoś jakieś wskazówki albo najlepiej zdjęcie na którym widnieje ów silniczek ?
~wiem że podobne tematy już były ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem.
Ponadto od wczoraj zaczęła mi kopcić na niebiesko ... mam nadzieje że to jest powiązane z tym że za dużo paliwa się dostaje i może to być spowodowane zapchanym krokowym.
Macie jakieś pomysły co to może być ? i jeśli to krokowy czy wystarczy go przemyć benzynom ekstrakcyjną albo takim sprayem do gaźników co czyści z sadzy itp ? proszę o pomoc
Dzisiaj przeczyściłem przepustnicę i efektem jest to że płynniej chodzi ale obroty na biegu jałowym nadal spadają i rosną jak opisałem wyżej.
Podejrzewam, że to krokowy ale nie wiem gdzie go znaleźć. Ma ktoś jakieś wskazówki albo najlepiej zdjęcie na którym widnieje ów silniczek ?
~wiem że podobne tematy już były ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem.